6.
The Book of Charity (Zakat)
٦-
كِتَابُ الزَّكَاةِ


Chapter on the mention of other indications that the Prophet (peace be upon him) only intended by his saying: "Charity is not lawful for the family of Muhammad"—the obligatory charity without the voluntary charity.

بَابُ ذِكْرِ دَّلَائِلِ أُخْرَى عَلَى أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِنَّمَا أَرَادَ بِقَوْلِهِ‏:‏ ‏"‏ إِنَّ الصَّدَقَةَ لَا تَحِلُّ لِآلِ مُحَمَّدٍ ‏"‏- صَدَقَةَ الْفَرِيضَةِ دُونَ صَدَقَةِ التَّطَوُّعِ

Sahih Ibn Khuzaymah 2354

Narrated by Sayyiduna Hudhayfah, Jabir bin 'Abdullah and 'Abdullah bin Yazid al-Khatmi, may Allah be pleased with them, that the Prophet, peace and blessings be upon him, said: "Every act of kindness and goodness is considered charity." So, if your interpretation of the Prophet's statement, "Charity is not permissible for us, the family of Muhammad," encompasses all forms of voluntary and obligatory charity, then it would not be permissible for anyone to show kindness or benevolence towards any member of the family of Muhammad, peace and blessings be upon him, because according to your understanding, every act of kindness and goodness is considered charity. And if voluntary charity is not permissible for the family of Muhammad, as some ignorant people believe, then it would not be permissible for anyone to pour water from their own vessel into the vessel of a member of the family of Muhammad, because the Prophet, peace and blessings be upon him, has stated that pouring water from one's own vessel into the vessel of a thirsty and needy person is also considered charity. And it would not be permissible for a member of the family of Muhammad, peace and blessings be upon him, to spend on his family because they are also part of the family of Muhammad, and the Prophet, peace and blessings be upon him, has already stated that "A man's spending on his family is also considered charity."


Grade: Sahih

سیدنا حذیفہ، جابر بن عبداللہ اور عبداللہ بن یزید الخطمی رضی اللہ عنہم کی روایت میں ہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”ہرنیکی اور بھلائی کا کام صدقہ ہے۔ لہٰذا اگر نبی مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وسلم کے اس فرمان ”ہم آلِ محمد کے لئے صدقہ حلال نہیں ہے“ سے آپ کی مراد ہر نفلی اور فرض صدقہ ہوتا تو پھر آل محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے کسی فرد کے ساتھ احسان ونیکی کرنا حلال نہ ہوتا کیونکہ آپ کے حُکم کے مطابق ہر طرح کا احسان و نیکی صدقہ ہے۔ اور اگر نفلی صدقہ آل محمد کے لئے جائز نہ ہوتا جیسا کہ بعض جہلاء کا خیال ہے تو پھر کسی شخص کے لئے یہ حلال نہ ہوتا کہ وہ اپنے برتن سے آلِ محمد کے کسی شخص کے برتن میں پانی ڈال دیتا۔ کیونکہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے بتایا ہے کہ آدمی کا اپنے برتن سے پیاسے اور ضرورت مند شخص کے برتن میں پانی ڈال دینا بھی صدقہ ہے اور آلِ محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے کسی شخص کے لئے اپنے اہل وعیال پر خرچ کرنا بھی حلال نہ ہوتا کیونکہ وہ بھی آلِ محمد صلی اللہ علیہ وسلم میں سے ہیں اور نبی مکرم صلی اللہ علیہ وسلم بتاچکے ہیں کہ ”آدمی کا اپنے گھر والوں پر خرچ کرنا بھی صدقہ ہے۔“

Sayyidina Huzaifa, Jabir bin Abdullah aur Abdullah bin Yazid al-Khatmi radi Allahu Anhum ki riwayat mein hai ki Nabi Karim sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: “Har neki aur bhalai ka kaam sadaqah hai. Lihaza agar Nabi Mustafa sallallahu alaihi wasallam ke is farmaan “Hum Aal-e-Muhammad ke liye sadaqah halal nahin hai” se aap ki murad har nafli aur farz sadaqah hota to phir Aal-e-Muhammad sallallahu alaihi wasallam ke kisi fard ke saath ehsaan o neki karna halal na hota kyunki aap ke hukm ke mutabiq har tarah ka ehsaan o neki sadaqah hai. Aur agar nafli sadaqah Aal-e-Muhammad ke liye jaiz na hota jaisa ki baaz juhala ka khayal hai to phir kisi shakhs ke liye yeh halal na hota ki woh apne bartan se Aal-e-Muhammad ke kisi shakhs ke bartan mein pani daal deta. Kyunki Nabi Karim sallallahu alaihi wasallam ne bataya hai ki aadmi ka apne bartan se pyase aur zaruratmand shakhs ke bartan mein pani daal dena bhi sadaqah hai aur Aal-e-Muhammad sallallahu alaihi wasallam ke kisi shakhs ke liye apne ahlo-ayaal par kharch karna bhi halal na hota kyunki woh bhi Aal-e-Muhammad sallallahu alaihi wasallam mein se hain aur Nabi Mukarram sallallahu alaihi wasallam batacuke hain ki “Aadmi ka apne ghar walon par kharch karna bhi sadaqah hai.”