7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ
Chapter on the recommendation of performing Ghusl (ritual bath) before entering Mecca, as the Prophet, peace be upon him, performed Ghusl when intending to enter Mecca
بَابُ اسْتِحْبَابِ الِاغْتِسَالِ لِدُخُولِ مَكَّةَ، إِذِ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ اغْتَسَلَ عِنْدَ إِرَادَتِهِ دُخُولَ مَكَّةَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
ayyūb | Ayyub al-Sakhtiyani | Trustworthy, his narrations are considered strong evidence |
abīh | Abd al-Warith ibn Sa'id al-'Anbari | Trustworthy, Firm |
abī | Abd us-Samad ibn Abd il-Warith at-Tamimi | Thiqah |
‘abd al-wārith bn ‘abd al-ṣamad | Abd al-Warith ibn Abd al-Samad al-Anbari | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنَ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
أَيُّوبَ | أيوب السختياني | ثقة ثبتت حجة |
أَبِيهِ | عبد الوارث بن سعيد العنبري | ثقة ثبت |
أَبِي | عبد الصمد بن عبد الوارث التميمي | ثقة |
عَبْدُ الْوَارِثِ بْنُ عَبْدِ الصَّمَدِ | عبد الوارث بن عبد الصمد العنبري | ثقة |
Sahih Ibn Khuzaymah 2695
Nafi' narrates that when Ibn Umar (may Allah be pleased with him) would reach Dhu'l-Hulayfah, he would order a howdah to be placed on his mount, and it would be placed. Then he would pray the morning prayer. Then he would mount, and when the mount straightened with him, he would face the qiblah, make the intention, and start reciting the Talbiyah. And when he entered the boundaries of the Haram, he would stop reciting the Talbiyah. When he reached Dhi Tuwa, he would spend the night there. Then he would pray the morning prayer and then perform ghusl (ritual bath). Ibn Umar (may Allah be pleased with him) believed that the Prophet (peace and blessings be upon him) did the same.
Grade: Sahih
جناب نافع سے روایت ہے کہ سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما جب ذوالحلیفہ پہنچ جاتے تو اپنی سواری پر کجاوه رکھنے کا حُکم دیتے، تو کجاوہ رکھ دیا گیا، پھر انہوں نے صبح کی نماز ادا کی، پھر وہ سوار ہوئے، جب سواری انہیں لیکر سیدھی ہوگئی تو انہوں نے قبلہ رُخ ہوکر نیت کی اور تلبیہ پکارنا شروع کیا کہ جب حرم کی حدود میں گئے تو تلبیہ پڑھنا بند کردیا۔ جب ذی طویٰ مقام پر پہنچے تو رات وہیں بسر کی۔ پھر صبح کی نماز ادا کی پھر غسل کیا۔ سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما کا یہ اعتقاد تھا کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے بھی اسی طرح کیا تھا۔“
Janab Nafe se riwayat hai ke syedna Ibn e Umar RA jab Zulhilayfah pohanch jate to apni sawari par kajawa rakhne ka hukum dete, to kajawa rakh diya gaya, phir unhon ne subah ki namaz ada ki, phir wo sawar huye, jab sawari unhen lekar seedhi hogayi to unhon ne qibla rukh hokar niyyat ki aur talbiyah pukarna shuru kiya ke jab haram ki hudood mein gaye to talbiyah padhna band kardiya. Jab Zi Tuwa maqam par pohanche to raat wahin basar ki. Phir subah ki namaz ada ki phir ghusl kiya. Syedna Ibn e Umar RA ka ye aqeeda tha ke Nabi e Akram SAAW ne bhi isi tarah kiya tha.
حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَارِثِ بْنُ عَبْدِ الصَّمَدِ ، حَدَّثَنِي أَبِي ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ نَافِعٍ ، أَنَّ ابْنَ عُمَرَ ،" كَانَ إِذَا أَتَى ذَا الْحُلَيْفَةِ أَمَرَ بِرَاحِلَتِهِ فَرُحِلَتْ، ثُمَّ صَلَّى الْغَدَاةَ، ثُمَّ رَكِبَ حَتَّى إِذَا اسْتَوَتْ بِهِ اسْتَقْبَلَ الْقِبْلَةَ فَأَهَلَّ، ثُمَّ يُلَبِّي حَتَّى إِذَا بَلَغَ الْحَرَمَ أَمْسَكَ حَتَّى إِذَا أَتَى ذَا طُوًى بَاتَ بِهِ، قَالَ: فَيُصَلِّي بِهِ الْغَدَاةَ، ثُمَّ يَغْتَسِلُ ، وَزَعَمَ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَعَلَ ذَلِكَ"