7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ


Chapter on the cessation of the Talbiyah in Hajj upon entering the Haram until the completion of the Sa'i between Safa and Marwa

بَابُ قَطْعِ التَّلْبِيَةِ فِي الْحَجِّ عِنْدَ دُخُولِ الْحَرَمِ إِلَى الْفَرَاغِ مِنَ السَّعْيِ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ‏.‏

NameFameRank
‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
abī Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi Trustworthy, Jurist, Famous
hshām bn ‘urwah Hisham ibn Urwah al-Asadi Trustworthy Imam in Hadith
yaḥyá Yahya ibn Sa'id al-Qattan Trustworthy, Pious, حافظ (Preserver of Hadith), Imam, Exemplary
muḥammad bn bashshārin Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar

Sahih Ibn Khuzaymah 2696

Ubayd bin Hunayn narrated that I performed approximately twelve Hajj and Umrah with Abdullah bin Umar bin Khattab (may Allah be pleased with them). I said to him, "O Abu Abdur Rahman, I have observed four specific things from you." Then he narrated the complete Hadith and said that I have seen that when you enter the state of Ihram and recite Talbiyah, upon reaching the populated area of Makkah Mukarramah, you stop reciting Talbiyah. He replied, "O Ibn Hunayn, you have spoken the truth. I was with the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) for Hajj, and when we entered the populated area of Makkah Mukarramah, he stopped reciting Talbiyah. Therefore, I will continue to recite Talbiyah in this manner throughout my life." Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that my stance was that the person performing Umrah should continue reciting Talbiyah until he touches or kisses the Black Stone while starting the Tawaf, because in the narration of Ibn Abi Layla, on the authority of Ata, from Ibn Abbas (may Allah be pleased with them), it is mentioned that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) used to stop reciting Talbiyah after touching the Black Stone during Umrah.


Grade: Sahih

جناب عبید بن حنین بیان کرتے ہیں کہ میں نے سیدنا عبداللہ بن عمر بن خطاب رضی اللہ عنہما کے ساتھ تقریباً بارہ حج اور عمرے کیے ہیں۔ میں نے اُن سے عرض کیا کہ اے ابو عبدالرحمان، میں نے آپ سے چار خصوصی باتیں نوٹ کی ہیں۔ پھرمکمّل حدیث بیان کی اور بیان کیا کہ میں نے آپ کو دیکھا ہے کہ جب آپ احرام باندھ کر تلبیہ پکارتے تو مکّہ مکرّمہ کی آبادی میں پہنچ کر تلبیہ کہنا بند کر دیتے، اُنہوں نے فرمایا کہ اے ابن حنین، تم نے سچ بات بیان کی ہے۔ میں رسول اللہ کے ساتھ (حج کے لئے نکلا) تو جب آپ مکّہ مکرّمہ کی آبادی میں داخل ہوئے تو آپ نے تلبیہ کہنا بند کردیا۔ لہٰذا میں تا حیات اسی طریقہ پر تلبیہ کہتا رہوںگا۔ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ میرا موقف یہ تھا کہ عمرہ کرنے والا شخص طواف شروع کرتے وقت حجراسود کو چُھونے یا بوسہ دینے تک تلبیہ کہتا رہیگا، کیونکہ ابن ابی لیلی کی عطاء کے واسطے سے سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما کی روایت میں ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم عمرے میں حجراسود کو چُھونے کے بعد تلبیہ کہنا بند کر دیتے تھے۔

Janab Obaid bin Haneen bayan karte hain ke maine Sayyiduna Abdullah bin Umar bin Khattab Radi Allahu Anhuma ke sath taqreeban barah Hajj aur Umrah kiye hain. Maine unse arz kiya ke aye Abu Abdur Rahman, maine aapse chaar khasoosi baatein note ki hain. Phir mukammal hadees bayan ki aur bayan kiya ke maine aapko dekha hai ke jab aap ehraam bandh kar talbiyah pukarte toh Makkah Mukarramah ki aabadi mein pahunch kar talbiyah kehna band kar dete, unhon ne farmaya ke aye Ibn Haneen, tum ne sach baat bayan ki hai. Mein Rasulullah ke sath (Hajj ke liye nikla) toh jab aap Makkah Mukarramah ki aabadi mein dakhil huye toh aapne talbiyah kehna band kar diya. Lihaza mein ta hayat isi tariqah par talbiyah kehta rahunga. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alayh farmate hain ke mera mauqif yeh tha ke Umrah karne wala shakhs tawaf shuru karte waqt Hajar Aswad ko chhune ya bosa dene tak talbiyah kehta rahega, kyunki Ibn Abi Laila ki Ata ke waste se Sayyiduna Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma ki riwayat mein hai ke Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam Umrah mein Hajar Aswad ko chhune ke baad talbiyah kehna band kar dete the.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ وَهْبٍ ، حَدَّثَنَا عَمِّي ، حَدَّثَنِي أَبُو صَخْرٍ ، عَنِ ابْنِ قُسَيْطٍ ، عَنْ عُبَيْدِ بْنِ حُنَيْنٍ ، قَالَ: حَجَجْتُ مَعَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ بَيْنَ حَجَّةٍ وَعُمْرَةٍ اثْنَتَيْ عَشْرَةَ مَرَّةً، قَالَ: قُلْتُ لَهُ: يَا أَبَا عَبْدِ الرَّحْمَنِ، لَقَدْ رَأَيْتُ مِنْكَ أَرْبَعَ خِصَالٍ، فَذَكَرَ الْحَدِيثَ، وَقَالَ: رَأَيْتُكَ إِذَا أَهْلَلْتَ، فَدَخَلْتَ الْعَرْشَ قَطَعْتَ التَّلْبِيَةَ، قَالَ: صَدَقْتَ يَا ابْنَ حُنَيْنٍ , خَرَجْتُ مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَلَمَّا دَخَلَ الْعَرْشَ قَطَعَ التَّلْبِيَةَ ، فَلا تَزَالُ تَلْبِيَتِي حَتَّى أَمُوتَ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: قَدْ كُنْتُ أَرَى لِلْمُعْتَمِرِ التَّلْبِيَةَ حَتَّى يَسْتَلِمَ الْحَجَرَ أَوَّلَ مَا يَبْتَدِئُ الطَّوَافَ لِعُمْرَتِهِ لِخَبَرِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ عَطَاءٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ،" أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يُمْسِكُ عَنِ التَّلْبِيَةِ فِي الْعُمْرَةِ إِذَا اسْتَلَمَ الْحَجَرَ".