7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ


Chapter on the cessation of the Talbiyah in Hajj upon entering the Haram until the completion of the Sa'i between Safa and Marwa

بَابُ قَطْعِ التَّلْبِيَةِ فِي الْحَجِّ عِنْدَ دُخُولِ الْحَرَمِ إِلَى الْفَرَاغِ مِنَ السَّعْيِ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ‏.‏

Sahih Ibn Khuzaymah 2697

The Imam [meaning, the author] has mentioned the chain of narration of the aforementioned hadith. Imam Abu Bakr [meaning Imam al-Bayhaqi] (may Allah have mercy on him) states that when I reflected upon the narration of 'Ubayd bin Haneen, I found evidence within it that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would cease reciting the Talbiyah upon reaching the populated area of Makkah al-Mukarramah. The narration of 'Ubayd bin Haneen is stronger in terms of its chain of narration compared to the narration of Imam 'Ata because Ibn Abi Layla was not a hafiz (one who has memorized the Quran and Hadith), even though he was a prominent jurist and scholar. Therefore, my stance now is that whether a pilgrim has entered ihram for Hajj or 'Umrah, they should cease reciting the Talbiyah upon entering the populated area of Makkah al-Mukarramah. If they have come solely for 'Umrah, they should not recite the Talbiyah again. However, if they are performing Hajj Mufrad or Hajj Qiran, they should resume reciting the Talbiyah after performing Sa'i between Safa and Marwah. This is because the actions of Sayyiduna Ibn 'Umar (may Allah be pleased with him) serve as evidence, as he had witnessed the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) ceasing the Talbiyah during his Hajj until after performing Sa'i between Safa and Marwah. Imam 'Ata bin Abi Rabah (may Allah have mercy on him) narrates that Sayyiduna Ibn 'Umar (may Allah be pleased with him) would cease reciting the Talbiyah after entering the boundaries of the Haram (sanctuary of Makkah) and would resume reciting it after performing Sa'i between Safa and Marwah.


Grade: Da'if

امام صاحب نے مذکورہ بالا روایت کی سند بیان کی ہے۔ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ پھر جب میں نے عبید بن حنین کی روایت میں غور و فکر کیا تو اس میں یہ دلیل موجو تھی کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم مکّہ مکرّمہ کی آبادی میں پہنچتے ہی تلبیہ کہنا بند کردیتے تھے۔ جناب عبید بن حنین کی روایت سند کے لحاظ سے امام عطاء کی روایت سے زیادہ مضبوط ہے کیونکہ ابن ابی لیلی حافظ حدیث نہیں ہیں اگرچہ وہ ایک جید فقیہ اورعالم دین ہیں۔ لہٰذا اب میرا موقف یہ ہے کہ محرم حج کے لئے آئے یا عمرے کے لئے، وہ مکّہ مکرّمہ کی آبادی میں داخل ہوتے ہی تلبیہ کہنا بند کر دیگا۔ اور اگر وہ صرف عمرہ کرنے آیا ہو تو دوبارہ تلبیہ نہیں پڑھیگا۔ اور اگر وہ حج مفرد یا حج قران کر رہا ہو تو وہ صفا اور مروہ کی سعی کرنے کے بعد دوبارہ تلبیہ کہنا شروع کر دیگا۔ کیونکہ سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما کا فعل اس بات کی دلیل ہے کہ اُنہوں نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھا تھا کہ آپ نے اپنے حج میں صفا اور مروہ کی سعی تک تلبیہ کہنا بند کر دیا تھا۔ امام عطاء بن ابی رباح رحمه الله بیان کرتے ہیں کہ سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما حدود حرم میں داخل ہونے کے بعد تلبیہ کہنا بند کر دیتے تھے اور صفاء و مروہ کی سعی کرنے کے بعد دوبارہ تلبیہ کہنا شروع کر دیتے تھے۔

Imam Sahib ne mazkora bala riwayat ki sanad bayan ki hai. Imam Abubakar rehmatullah alaih farmate hain keh phir jab maine Ubaid bin Haneen ki riwayat mein ghour o fikr kiya to us mein yeh daleel mojood thi keh Nabi akram sallallahu alaihi wasallam Makkah Mukarramah ki aabadi mein pohanchte hi talbiyah kehna band kar dete thay. Janab Ubaid bin Haneen ki riwayat sanad ke lihaz se Imam Ataa ki riwayat se zyada mazboot hai kyunki Ibn Abi Laila hafiz hadees nahin hain agarcheh woh aik jadeed faqeeh aur alim Deen hain. Lihaza ab mera mauqif yeh hai keh muhrim Hajj ke liye aaye ya Umrah ke liye, woh Makkah Mukarramah ki aabadi mein dakhil hote hi talbiyah kehna band kar dega. Aur agar woh sirf Umrah karne aaya ho to dobara talbiyah nahin parhega. Aur agar woh Hajj mufrad ya Hajj quran kar raha ho to woh Safa aur Marwah ki saee karne ke baad dobara talbiyah kehna shuru kar dega. Kyunki Sayyiduna Ibn Umar razi Allah anhuma ka feal is baat ki daleel hai keh unhon ne Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ko dekha tha keh aap ne apne Hajj mein Safa aur Marwah ki saee tak talbiyah kehna band kar diya tha. Imam Ataa bin Abi Rabah rehmatullah alaih bayan karte hain keh Sayyiduna Ibn Umar razi Allah anhuma hudood haram mein dakhil hone ke baad talbiyah kehna band kar dete thay aur Safaa o Marwah ki saee karne ke baad dobara talbiyah kehna shuru kar dete thay.

حَدَّثَنَا يَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الدَّوْرَقِيُّ ، وَمُحَمَّدُ بْنُ هِشَامٍ ، قَالا: حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، أَخْبَرَنِي ابْنُ أَبِي لَيْلَى ، قَالَ مُحَمَّدُ بْنُ هِشَامٍ: عَنِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فَلَمَّا تَدَبَّرْتُ خَبَرَ عُبَيْدِ بْنِ حُنَيْنٍ كَانَ فِيهِ مَا دَلَّ عَلَى أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَدْ كَانَ يَقْطَعُ التَّلْبِيَةَ عِنْدَ دُخُولِ عُرُوشِ مَكَّةَ، وَخَبَرُ عُبَيْدِ بْنِ حُنَيْنٍ أَثْبَتُ إِسْنَادًا مِنْ خَبَرِ عَطَاءٍ ؛ لأَنَّ ابْنَ أَبِي لَيْلَى لَيْسَ بِالْحَافِظِ، وَإِنْ كَانَ فَقِيهًا عَالِمًا، فَأَرَى لِلْمُحْرِمِ كَانَ بِحَجٍّ أَوْ عُمْرَةٍ أَوْ بِهِمَا جَمِيعًا قَطْعَ التَّلْبِيَةِ عِنْدَ دُخُولِ عُرُوشِ مَكَّةَ، فَإِنْ كَانَ مُعْتَمِرًا لَمْ يَعُدْ إِلَى التَّلْبِيَةِ، وَإِنْ كَانَ مُفْرَدًا أَوْ قَارِنًا عَادَ إِلَى التَّلْبِيَةِ عِنْدَ فَرَاغِهِ مِنَ السَّعْيِ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ، لأَنَّ فِعْلَ ابْنِ عُمَرَ كَالدَّالِ عَلَى أَنَّهُ رَأَى النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَطَعَ التَّلْبِيَةَ فِي حَجَّتِهِ إِلَى الْفَرَاغِ مِنَ السَّعْيِ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ. حَدَّثَنَاهُ حَدَّثَنَاهُ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، حَدَّثَنَا بِشْرُ بْنُ بَكْرٍ، عَنِ الأَوْزَاعِيِّ، قَالَ: قَالَ عَطَاءُ بْنُ أَبِي رَبَاحٍ: كَانَ ابْنُ عُمَرَ يَدَعُ التَّلْبِيَةَ إِذَا دَخَلَ الْحَرَمَ، وَيُرَاجِعَهَا بَعْدَ مَا يَقْضِي طَوَافَهُ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ .