2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on mentioning the times of the five daily prayers.
بَابُ ذِكْرِ مَوَاقِيتِ الصَّلَوَاتِ الْخَمْسِ.
Sahih Ibn Khuzaymah 324
Sayyiduna Buraidah (may Allah be pleased with him) narrates a tradition from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) regarding the times of prayer. Bandar did not narrate more than this from him. Bandar says that I mentioned it to Abu Dawud, so he said that the narrator of this tradition should be prayed funeral prayer. Bandar says that I erased this tradition from my book. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) says that Abu Dawud should be prayed funeral prayer because he made a mistake. And Bandar should be given ten lashes for erasing this tradition from his book. This hadith is sahih as Thawri also narrated it from 'Alqamah. Abu Dawud made a mistake and Bandar changed it. This hadith is sahih. It was also narrated by Thawri from 'Alqamah. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) narrates the complete hadith from the chain of narrators of Harmi bin 'Amarah. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) says that this hadith refutes the claim of the Iraqis that if a person confesses before the ruler that he owes one to ten dirhams to someone, then he will be liable for eight dirhams. In this way, they have given this absurd matter the form of a lengthy chapter and have based countless hypothetical issues on this wrong ruling. According to their statement, it becomes necessary that Angel Gabriel (peace be upon him) made the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) offer five prayers for two days and two nights outside their fixed times. Because according to them, the times of prayers are between the first and second time, and the first and second time are outside the time of prayer, just as they claim that one and ten dirhams are excluded from the confession made before the ruler, and eight dirhams are between one and ten dirhams. I have already dictated a lengthy issue of this kind.
Grade: Sahih
سیدنا بریدہ رضی اللہ عنہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے اوقات نماز کے متعلق روایت بیان کرتے ہیں۔ بندار نے ہمیں اس سے زیادہ روایت بیان نہیں کی۔ بندار کہتے ہیں کہ میں اسے ابوداؤد سے ذکر کیا تو اُنہوں نے کہا کہ اس روایت کے راوی پر نماز جنازہ پڑی جانی چائیے۔ بندار کہتے ہیں کہ تو میں نے اس روایت کو اپنی کتاب سے مٹا دیا۔ امام ابوبکر رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ ابوداؤد پر نماز جنازہ پڑھی جانی چاہیے کیونکہ اُنہوں نے غلطی کے ہے۔ اور بندار کویہ حدیث اپنی کتاب سے مٹانے کی وجہ سے دس کوڑے مارے جانے چاہیے۔ یہ حدیث صحیح ہے جیسا کہ ثوری نے بھی علقمہ سے روایت کیا ہے ابوداؤد نے غلطی کھائی ہے اور بندار نے اس کو تبدیل کر دیا۔ یہ حدیث صحیح ہے۔ اسے ثوری نے بھی علقمہ سے روایت کیا ہے۔ امام ابوبکر رحمہ اللہ حرمی بن عمارہ کی سند سے مکمّل حد یث بیان کر تے ہیں۔ اما م ابوبکر رحمہ اللہ فرما تے ہیں کہ یہ حد یث عراقیوں کے اس دعویٰ کی تردید کرتی ہے کہ حا کم کے پاس کوئی شخص یہ اقرار کرلے کہ فلاں شخص کے اس پر ایک سے دس درہم تک واجب ہیں تو اُس پر آٹھ درہم واجب ہوں گے۔ اس طرح اُنہوں نے اس محال بات کو طویل باب کی شکل دیدی ہے۔ اور اس غلط حُکم پر بیشمار فرعی مسائل کی بنیاد رکھی ہے۔ اُن کے اس قول سے یہ واجب ہوتا ہے کہ جبرائیل علیہ السلام نے نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کو دو دن اور دو راتیں پانچوں نمازیں اُن کے اوقات کے بغیر پڑھائیں۔ کیونکہ اُن کے قول کا لازم یہ ہے کہ نمازوں کے اوقات پہلے اور دوسرے وقت کے درمیان ہیں اور پہلا اور دوسرا وقت نماز کے وقت سے خارج ہے جیسا کے ان کا دعویٰ ہے کہ حا کم کے سا منے، ایک اور دس درہم، اقرا رکرنے والے کے اقرارسے خارج ہیں اور آٹھ درہم، ایک اور دس در ہم کے درمیان ہے۔ میں اس قسم کا طو یل مسئلہ املاء کروا چکا ہوں۔
Sayyiduna Buraidah Raziallahu Anhu Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam se Auqat e Namaz ke Mutalliq Riwayat Bayan Karte Hain. Bandar Ne Humein Iss Se Zyada Riwayat Bayan Nahi Ki. Bandar Kahte Hain Ki Main Isse Abu Dawood Se Zikr Kiya To Unhon Ne Kaha Ki Iss Riwayat Ke Rawi Par Namaz e Janaza Padhi Jani Chahiye. Bandar Kahte Hain Ki To Main Ne Iss Riwayat Ko Apni Kitab Se Mita Diya. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih Kahte Hain Ki Abu Dawood Par Namaz e Janaza Padhi Jani Chahiye Kyun Ki Unhon Ne Ghalati Ki Hai. Aur Bandar Ko Ye Hadees Apni Kitab Se Mitane Ki Wajah Se Dus Koore Mare Jane Chahiye. Ye Hadees Sahih Hai Jaisa Ki Thawri Ne Bhi Alqama Se Riwayat Kiya Hai Abu Dawood Ne Ghalati Khai Hai Aur Bandar Ne Iss Ko Tabdeel Kar Diya. Ye Hadees Sahih Hai. Ise Thawri Ne Bhi Alqama Se Riwayat Kiya Hai. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih Harmi Bin Amr Ki Sanad Se Mukammal Hadees Bayan Karte Hain. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih Farmate Hain Ki Ye Hadees Iraqiyon Ke Iss Daawe Ki Tardeed Karti Hai Ki Hakam Ke Paas Koi Shakhs Ye Iqrar Kar Le Ki Fulan Shakhs Ke Iss Par Ek Se Dus Dirham Tak Wajib Hain To Iss Par Aath Dirham Wajib Honge. Iss Tarah Unhon Ne Iss Muhal Baat Ko Taweel Bab Ki Shakal Dedi Hai. Aur Iss Ghalat Hukm Par Beshumar Farzi Masail Ki Bunyad Rakhi Hai. Unke Iss Qaul Se Ye Wajib Hota Hai Ki Jibraeel Alaihissalam Ne Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam Ko Do Din Aur Do Raaten Panchon Namazain Unke Auqat Ke Baghair Padhain. Kyun Ki Unke Qaul Ka Lazim Ye Hai Ki Namazon Ke Auqat Pehle Aur Dusre Waqt Ke Darmiyan Hain Aur Pehla Aur Dusra Waqt Namaz Ke Waqt Se Kharij Hai Jaisa Ke Unka Daawa Hai Ki Hakam Ke Samne, Ek Aur Dus Dirham, Iqrar Karne Wale Ke Iqrar Se Kharij Hain Aur Aath Dirham, Ek Aur Dus Dirham Ke Darmiyan Hai. Main Iss Qisam Ka Taweel Masla Imla Karwa Chuka Hun.