2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on mentioning the evidence that the obligation of prayer was upon the prophets before Muhammad (peace be upon him), and they had five daily prayers, just as it is for the Prophet (peace be upon him) and his ummah.
بَابُ ذِكْرِ الدَّلِيلِ عَلَى أَنَّ فَرْضَ الصَّلَاةِ كَانَ عَلَى الْأَنْبِيَاءِ قَبْلَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَتْ خَمْسَ صَلَوَاتٍ، كَمَا هِيَ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأُمَّتِهِ،
Sahih Ibn Khuzaymah 325
Sayyiduna Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Jibril (Gabriel) led me in prayer twice near the Ka'bah. The first time, he led me in the afternoon prayer (Dhuhr) when the sun had declined the length of a sandal strap, and the late afternoon prayer ('Asr) when every object's shadow was equal to its own length. He led me in the sunset prayer (Maghrib) when the one fasting breaks his fast, and the night prayer ('Isha) when the twilight had disappeared. He led me in the dawn prayer (Fajr) when food and drink become forbidden for the one fasting. The second time, he led me in the afternoon prayer (Dhuhr) when every object's shadow was equal to its own length, and the late afternoon prayer ('Asr) when every object's shadow had become twice its length. He led me in the sunset prayer (Maghrib) when the one fasting breaks his fast, and the night prayer ('Isha') when a third of the night had passed. He led me in the dawn prayer (Fajr) after the break of dawn. Then, turning to me, he said, 'O Muhammad, the time for prayer is between these two times.' This is your time (O Prophet) and the time of the Prophets before you. These are the words of the hadith of Ahmad ibn 'Abdah. In the narration of Wakee', it is Hakim ibn Hakim ibn 'Abbad ibn Hanif. And the statement of Imam (Ahmad), may Allah have mercy upon him, as he has mentioned it at the end of this chapter, will be written here, God willing. (Meaning, the previous commentary of Imam Ahmad will be inserted here.)
Grade: Hasan
سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جبرائیل نے بیت اللہ شریف کے پاس مُجھے دو دفعہ امامت کروائی، تو اُنہوں نے مجھے ظہر کی نماز اُس وقت پڑھائی جب سورج تسمے کے برابر ڈھل گیا۔ اور عصر کی نماز اُس وقت پڑھائی جب ہر چیز کا سایہ اُس کے برابر ہو گیا۔ اور مغرب کی نماز اُس وقت پڑھائی جب روزے دار نے روزہ کھول لیا۔ اور عشاء کی نماز اُس وقت پڑھائی جب سُرخی غائب ہو گئی۔ اور فجر کی نماز اُس وقت پڑھائی جب روزے دار پر کھانا پینا حرام ہوگیا۔ اور دوسرے دن مجھے ظہر کی نماز اُس وقت پڑھائی جب ہر چیز کا سایہ اُس کے برابر ہوگیا۔ اور عصر کی نماز اُس وقت پڑھائی جب ہر چیز کا سایہ اس سے دُگنا ہوگیا، اور نماز مغرب اس وقت پڑھائی جب روزے دار نے روزہ افطار کرلیا، اور عشاء کی نماز تہائی رات گزرنے پر پڑھائی اور صبح کی نماز روشنی ہونے کے بعد پڑھائی۔ پھر میری طرف متوجہ ہوئے تو کہا کہ اے محمد صلی اللہ علیہ وسلم نماز کا وقت ان دو وقتوں کے درمیان ہے۔ یہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا وقت اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم سے پہلے انبیائے کرام علیہم السلام (کی نماز) کا وقت ہے۔ یہ احمد بن عبدہ کی حدیث کے الفاظ ہیں۔ وکیع کی روایت میں حکیم بن حکیم بن عباد بن حنیف ہے۔ اما م رحمہ اللہ کے کلام جیسے وہ اس باب کے آخر پر ذکر کر چکے ہیں اُسے اس مقام پر لکھا جائے گا ان شاءاللہ۔ (یعنی امام صاحب کا گزشتہ تبصرہ اس جگہ درج کیا جائے گا۔)
Sayyidin Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma bayan karte hain ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: “Jibra’il ne Baitullah Sharif ke pass mujhe do dafa imamat karwai, to unhon ne mujhe Zuhr ki namaz us waqt parhai jab Suraj tasme ke barabar dhal gaya. Aur Asr ki namaz us waqt parhai jab har cheez ka saya uske barabar ho gaya. Aur Maghrib ki namaz us waqt parhai jab rozedaar ne roza khol liya. Aur Isha ki namaz us waqt parhai jab surkhi ghaib ho gayi. Aur Fajr ki namaz us waqt parhai jab rozedaar par khana peena haram ho gaya. Aur dusre din mujhe Zuhr ki namaz us waqt parhai jab har cheez ka saya uske barabar ho gaya. Aur Asr ki namaz us waqt parhai jab har cheez ka saya us se dugna ho gaya, aur namaz Maghrib us waqt parhai jab rozedaar ne roza iftar kar liya, aur Isha ki namaz tehrai raat guzarne par parhai aur Subah ki namaz roshni hone ke baad parhai. Phir meri taraf mutawajjah huye to kaha ki Aye Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam namaz ka waqt in do waqton ke darmiyan hai. Ye aap Sallallahu Alaihi Wasallam ka waqt aur aap Sallallahu Alaihi Wasallam se pehle Anbiya Kiraam Alaihimussalam (ki namaz) ka waqt hai.” Ye Ahmad bin Abdah ki hadees ke alfaz hain. Wakee’ ki riwayat mein Hakeem bin Hakeem bin Abad bin Hanif hai. Amaa’m Rahmahullah ke kalam jaise wo iss baab ke aakhir par zikar kar chuke hain usay iss maqaam par likha jaye ga Insha Allah. (Ya’ni Imam Sahab ka guztashta tabsira iss jagah darj kiya jaye ga.)