2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the Recommendation of Offering the Fajr Prayer in the Early Darkness.

بَابُ اسْتِحْبَابِ التَّغْلِيسِ لِصَلَاةِ الْفَجْرِ‏.‏

NameFameRank
‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
abī al-‘āliyah Abu Al-'Aliyah Al-Riyahi Trustworthy
rajulin Anonymous Name
khālidin al-ḥdhdhā’ Khalid Al-Haddad Trustworthy
ibn ‘ulayyah Isma'il ibn 'Ulya al-Asadi Trustworthy, Authoritative Hadith Scholar, Preserver
ya‘qūb bn ibrāhīm al-dawraqī Yaqub ibn Ibrahim al-Abdi Trustworthy
‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
abī al-‘āliyah Abu Al-'Aliyah Al-Riyahi Trustworthy
khālidin wahuw al-ḥdhdhā’ Khalid Al-Haddad Trustworthy
khālidun ya‘nī āibn ‘abd al-lah Khalid ibn Abdullah at-Tahan Thiqah Thabit
abū bishrin al-wāsiṭī Ishaq ibn Shahin al-Wasiti Thiqah
‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
abī al-‘āliyah Abu Al-'Aliyah Al-Riyahi Trustworthy
khālidun wahuw al-ḥdhdhā’ Khalid Al-Haddad Trustworthy
‘abd al-wahhāb Abd al-Wahhab ibn Abd al-Majid al-Thaqafi Thiqah (Trustworthy)
bundārun Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar
ibn ‘abbāsin Abdullah bin Abbas Al-Qurashi Companion
‘ubayd al-lah bn abī yazīd Ubayd Allah ibn Abi Yazid al-Makki Trustworthy, narrates many hadiths
ibn ‘abbāsin Abdullah bin Abbas Al-Qurashi Companion
ibn jurayjin Ibn Juraij al-Makki Trustworthy
al-ḥasan bn muḥammad bn ‘ubayd al-lah bn abī yazīd Al-Hasan bin Muhammad al-Makki Unknown status
ibn jurayjin Ibn Juraij al-Makki Trustworthy
muḥammad bn yazīd bn khunaysin Muhammad ibn Yazid al-Qurashi Trustworthy
muḥammad bn yazīd bn khunaysin Muhammad ibn Yazid al-Qurashi Trustworthy
aḥmad bn ja‘farin al-ḥulwānī Ahmad ibn Ja'far al-Ma'qari Acceptable
al-ḥasan bn muḥammadin Al-Hasan ibn Muhammad al-Zafarani Trustworthy
الأسمالشهرةالرتبة
عَائِشَةَ عائشة بنت أبي بكر الصديق صحابي
أَبِي الْعَالِيَةِ أبو العالية الرياحي ثقة
رَجُلٍ اسم مبهم
خَالِدٍ الْحَذَّاءِ خالد الحذاء ثقة
ابْنُ عُلَيَّةَ إسماعيل بن علية الأسدي ثقة حجة حافظ
يَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الدَّوْرَقِيُّ يعقوب بن إبراهيم العبدي ثقة
عَائِشَةَ عائشة بنت أبي بكر الصديق صحابي
أَبِي الْعَالِيَةِ أبو العالية الرياحي ثقة
خَالِدٍ وَهُوَ الْحَذَّاءُ خالد الحذاء ثقة
خَالِدٌ يَعْنِي ابْنَ عَبْدِ اللَّهِ خالد بن عبد الله الطحان ثقة ثبت
أَبُو بِشْرٍ الْوَاسِطِيُّ إسحاق بن شاهين الواسطي ثقة
عَائِشَةَ عائشة بنت أبي بكر الصديق صحابي
أَبِي الْعَالِيَةِ أبو العالية الرياحي ثقة
خَالِدٌ وَهُوَ الْحَذَّاءُ خالد الحذاء ثقة
عَبْدُ الْوَهَّابِ عبد الوهاب بن عبد المجيد الثقفي ثقة
بُنْدَارٌ محمد بن بشار العبدي ثقة حافظ
ابْنِ عَبَّاسٍ عبد الله بن العباس القرشي صحابي
عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ أَبِي يَزِيدَ عبيد الله بن أبي يزيد المكي ثقة كثير الحديث
ابْنُ عَبَّاسٍ عبد الله بن العباس القرشي صحابي
ابْنُ جُرَيْجٍ ابن جريج المكي ثقة
الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي يَزِيدَ الحسن بن محمد المكي مجهول الحال
ابْنُ جُرَيْجٍ ابن جريج المكي ثقة
مُحَمَّدُ بْنُ يَزِيدَ بْنِ خُنَيْسٍ محمد بن يزيد القرشي ثقة
مُحَمَّدُ بْنُ يَزِيدَ بْنِ خُنَيْسٍ محمد بن يزيد القرشي ثقة
أَحْمَدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْحُلْوَانِيُّ أحمد بن جعفر المعقري مقبول
الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدٍ الحسن بن محمد الزعفراني ثقة

Sahih Ibn Khuzaymah 354

Sayyiduna Abdullah bin Amr (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “The time for Zuhr prayer lasts until the time of Asr prayer. And the time for Asr prayer lasts until the sun turns yellow. And the time for Maghrib prayer lasts until the redness of twilight disappears. And the time for Isha prayer lasts until midnight. And the time for Fajr prayer lasts until sunrise.” Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that if the words "redness of twilight" in this hadith are proven to be authentic, then this hadith indicates that twilight refers to redness (not whiteness). However, these words were only narrated by Muhammad bin Yazid. If they were memorized from him, then Imam Shafi'i's students narrated Muhammad bin Yazid's statement in this hadith (about the intensity and spread of twilight). Imam (Abu Bakr) narrated from the chain of Bandar and Abu Musa. Both of them said in this narration: "And the time for Maghrib is until the intensity of twilight disappears." They did not narrate it as a marfu' narration.


Grade: Sahih

سیدنا عبداللہ بن عمرو رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”نماز ظہر کا وقت نماز عصر تک رہتا ہے۔ اور نماز عصر کا وقت سورج زرد ہونے تک باقی رہتا ہے، اور نماز مغرب کا وقت شفق کی سرخی ختم ہونے تک رہتا ہے۔ اور عشاء کا وقت آدھی رات تک رہتا ہے۔ اور نماز صبح کا وقت طلوع آفتاب تک رہتا ہے۔“ امام ابوبکر رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ اگر اس حدیث میں یہ الفاظ «‏‏‏‏حمرة الشفق» ‏‏‏‏ صحیح ثابت ہوں تو اس حدیث میں اس بات کا بیان ہے کہ شفق سے مراد سُرخی ہے (سفیدی نہیں) مگر ان الفاظ کو صرف محمد بن یزید نے بیان کیا ہے کہ اگر یہ اس سے یاد رکھے گئے ہوں۔ جبکہ امام شعبہ کے شاگردوں نے اس حدیث میں محمد بن یزید کے قول، (شفق کی تیزی اور اس کا پھیلاؤ کو) روایت کیا ہے۔ امام صاحب نے بندار اور ابوموسیٰ کی سند سے روایت بیان کی ہے۔ دونوں نے اس روایت میں کہا کہ ”اور مغرب کا وقت شفق کی تیزی ختم ہونے تک ہے“ اُنہوں نے اسے مرفوع روایت نہیں کیا۔

Sayyiduna Abdullah bin Amro Radi Allahu Anhu bayan karte hain ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: "Namaz Zuhr ka waqt Namaz Asr tak rehta hai. Aur Namaz Asr ka waqt Suraj zard hone tak baqi rehta hai, aur Namaz Maghrib ka waqt Shafaq ki surkhi khatam hone tak rehta hai. Aur Isha ka waqt aadhi raat tak rehta hai. Aur Namaz Subah ka waqt طلوع Aaftab tak rehta hai." Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki agar is hadees mein ye alfaz «‏‏‏‏حمرة الشفق» ‏‏‏‏ sahih sabit hon to is hadees mein is baat ka bayan hai ki Shafaq se murad surkhi hai (safedi nahin) magar in alfaz ko sirf Muhammad bin Yazid ne bayan kiya hai ki agar ye us se yaad rakhe gaye hon. Jabke Imam Sha'bi ke shagirdon ne is hadees mein Muhammad bin Yazid ke qaul, (Shafaq ki tezi aur is ka phelao ko) riwayat kiya hai. Imam Sahib ne Bandar aur Abu Musa ki sanad se riwayat bayan ki hai. Donon ne is riwayat mein kaha ki "aur Maghrib ka waqt Shafaq ki tezi khatam hone tak hai" unhon ne ise marfu riwayat nahin kiya.

نا عَمَّارُ بْنُ خَالِدٍ الْوَاسِطِيُّ ، نا مُحَمَّدٌ وَهُوَ ابْنُ يَزِيدَ وَهُوَ الْوَاسِطِيُّ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ أَبِي أَيُّوبَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " وَقْتُ الظُّهْرِ إِلَى الْعَصْرِ، وَوَقْتُ الْعَصْرِ إِلَى اصْفِرَارِ الشَّمْسِ، وَوَقْتُ الْمَغْرِبِ إِلَى أَنْ تَذْهَبَ حُمْرَةُ الشَّفَقِ، وَوَقْتُ الْعِشَاءِ إِلَى نِصْفِ اللَّيْلِ، وَوَقْتُ صَلاةِ الصُّبْحِ إِلَى طُلُوعِ الشَّمْسِ" . قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فَلَوْ صَحَّتْ هَذِهِ اللَّفْظَةُ فِي هَذَا الْخَبَرِ، لَكَانَ فِي هَذَا الْخَبَرِ بَيَانُ أَنَّ الشَّفَقَ الْحُمْرَةُ، إِلا أَنَّ هَذِهِ اللَّفْظَةَ تَفَرَّدَ بِهَا مُحَمَّدُ بْنُ يَزِيدَ، إِنْ كَانَتْ حُفِظَتْ عَنْهُ، وَإِنَّمَا قَالَ أَصْحَابُ شُعْبَةَ فِي هَذَا الْخَبَرِ: ثَوْرُ الشَّفَقِ مَكَانَ مَا، قَالَ مُحَمَّدُ بْنُ يَزِيدَ: حُمْرَةُ الشَّفَقِ. نا بُنْدَارٌ ، وَأَبُو مُوسَى ، قَالا: حَدَّثَنَا مُحَمَّدٌ وَهُوَ ابْنُ جَعْفَرٍ ، نا شُعْبَةُ ، قَالَ: سَمِعْتُ قَتَادَةَ ، قَالَ: سَمِعْتُ أَبَا أَيُّوبَ الأَزْدِيُّ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو ، فَذَكَرَ الْحَدِيثَ، وَقَالا فِي الْخَبَرِ: وَوَقْتُ الْمَغْرِبِ مَا لَمْ يَسْقُطْ ثَوْرُ الشَّفَقِ، وَلَمْ يَرْفَعَاهُ.