2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on the Evidence That the Qiblah Is the Kaaba, Not the Entire Sacred Mosque.
بَابُ ذِكْرِ الدَّلِيلِ عَلَى أَنَّ الْقِبْلَةَ إِنَّمَا هِيَ الْكَعْبَةُ لَا جَمِيعُ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ،
Sahih Ibn Khuzaymah 435
It is narrated on the authority of Sayyidina Ibn Umar (may Allah be pleased with him) that the people of Quba were offering their prayers with their faces towards Bait-ul-Muqaddas, when a man came to them and said: “Verily, the Holy Quran has been revealed to the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) and he (peace and blessings of Allah be upon him) has turned his face towards the Ka’bah, so you too turn your faces towards it.” So they turned (towards the Ka’bah) in the very state they were in. And in the narration of Sayyidina Ibn Abbas (may Allah be pleased with him), the words are: "The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was commanded to face the Ka'bah."
Grade: Sahih
سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ اہل قبا بیت المقدس کی طرف مُنہ کر کے نماز پڑھ رہے تھے، تو اُن کے پاس ایک آنے والا آیا، اُس نے کہا کہ بیشک رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم پر قران مجید نازل ہوا ہے اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے کعبہ شریف کی طرف مُنہ کر لیا ہے، تو تم بھی اس کی طرف مُنہ کر لو، لہٰذا وہ جس حالت میں تھے اسی میں (کعبہ شریف کی طرف) گھوم گئے۔ اور سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما کی روایت میں یہ الفاظ ہیں کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو کعبہ شریف کی طرف مُنہ کرنے کا حُکم دیا گیا۔
Sayyidna Ibn Umar Radi Allahu Anhuma se riwayat hai ki ahle Qaba Baitul Muqaddas ki taraf munh kar ke namaz parh rahe thay, tou un ke pas ek aane wala aaya, us ne kaha ki beshak Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam par Quran Majeed nazil hua hai aur aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne Khana Kaba ki taraf munh kar liya hai, tou tum bhi us ki taraf munh kar lo, lihaza woh jis halat mein thay usi mein (Khana Kaba ki taraf) ghoom gaye. Aur Sayyidna Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma ki riwayat mein yeh alfaz hain ki Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ko Khana Kaba ki taraf munh karne ka hukum diya gaya.
نا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِسْحَاقَ الْجَوْهَرِيُّ ، حَدَّثَنَا أَبُو عَاصِمٍ ، حَدَّثَنَا مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ ، حَدَّثَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ دِينَارٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، أَنَّ أَهْلَ قُبَاءَ كَانُوا يُصَلُّونَ قِبَلَ بَيْتِ الْمَقْدِسِ، فَأَتَاهُمْ آتٍ، فَقَالَ:" إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَزَلَ عَلَيْهِ الْقُرْآنُ، وَتَوَجَّهَ إِلَى الْكَعْبَةِ، فَاسْتَقْبِلُوهَا، فَاسْتَدَارُوا كَمَا هُمْ" . وَفِي خَبَرِ عِكْرِمَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، لَمَّا وُجِّهَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَى الْكَعْبَةِ