2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on the permissibility of supplication after the Takbir and before recitation with things not mentioned in the narration of Ali ibn Abi Talib.
بَابُ إِبَاحَةِ الدُّعَاءِ بَعْدَ التَّكْبِيرِ وَقَبْلَ الْقِرَاءَةِ بِغَيْرِ مَا ذَكَرْنَا فِي خَبَرِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ،
Sahih Ibn Khuzaymah 471
It is proven from Sayyiduna Umar ibn al-Khattab, may Allah be pleased with him, instead of the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, that he would begin the prayer with a supplication similar to the one mentioned in the hadith of Haritha, may Allah have mercy on him. I do not consider it disliked to begin the prayer with this supplication: “Subhanakallahumma wa bihamdika (Glory be to You, O Allah, and with Your praise)” because it is proven from Sayyiduna Umar Farooq, may Allah be pleased with him, that he, may Allah bless him and grant him peace, would begin the prayer with this supplication. However, beginning the prayer with this supplication is more beloved to me, and the action that is more worthy of following is what has been authentically narrated from the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, in the hadith of Sayyiduna Ali and Abu Hurayrah, may Allah be pleased with them both. This is because following the Sunnah of the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, is superior, higher, and better than following the Sunnah of others.
نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی بجائے سیدنا عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ سے صحیح ثابت ہے کہ وہ حضرت حارثہ رحمہ ﷲ کی حدیث میں مذکورہ دعا جیسی دعا سے نماز کی ابتداﺀ کرتے تھے۔ میں اس دعا کے ساتھ نما ز کی ابتداء کر نے کو ناپسند نہیں کرتا «سُبْحَانَكَ اللّٰهُمَّ وَبِحَمْدِكَ» کیو نکہ سیدنا عمر فاروق رضی اللہ عنہ سے ثا بت ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم اس دعا کے ساتھ نماز کی ابتدا ءکر تے تھے۔ لیکن اس دعا کے ساتھ نماز کی ابتداء کرنا مجھے زیادہ پسند ہے اور وہی عمل کے زیادہ لائق ہے جو نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے عادل راویوں کی سند سے سیدنا علی اور ابوہریرہ رضی اللہ عنہما کی حدیث میں جو موصول بیان ہوئی ہے۔ کیونکہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی سنّت کی اتباع و پیروی دوسرے حضرات کی سنّت کی اتباع سے افضل و اعلیٰ اور بہتر ہے۔
Nabi Akram sallallahu alaihi wasallam ki bajaye Sayyiduna Umar bin Khattab radi Allahu anhu se sahi sabit hai ki woh Hazrat Haritha rahimahullah ki hadees mein mazkora dua jaisi dua se namaz ki ibtida karte thay. Main is dua ke sath namaz ki ibtida karne ko napasand nahin karta «Subhanakallahumma wa bihamdika» kyunki Sayyiduna Umar Farooq radi Allahu anhu se sabit hai ki aap sallallahu alaihi wasallam is dua ke sath namaz ki ibtida karte thay. Lekin is dua ke sath namaz ki ibtida karna mujhe zyada pasand hai aur wohi amal ke zyada laiq hai jo Nabi Akram sallallahu alaihi wasallam se adil raviyon ki sanad se Sayyiduna Ali aur Abu Hurairah radi Allahu anhuma ki hadees mein jo mausol bayan hui hai. Kyunki Nabi Akram sallallahu alaihi wasallam ki sunnat ki ittiba o pairavi dusre hazrat ki sunnat ki ittiba se afzal o aala aur behtar hai.
وَهَذَا صَحِيحٌ عَنْ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ أَنَّهُ كَانَ يَسْتَفْتِحُ الصَّلاةَ مِثْلَ حَدِيثِ حَارِثَةَ، لا عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَلَسْتُ أَكْرَهُ الافْتِتَاحَ بِقَوْلِهِ: سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ عَلَى مَا ثَبَتَ عَنِ الْفَارُوقِ رَضِي اللَّهُ تَعَالَى عَنْهُ أَنَّهُ كَانَ يَسْتَفْتِحُ الصَّلاةَ، غَيْرُ أَنَّ الافْتِتَاحَ بِمَا ثَبَتَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي خَبَرِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ، وَأَبِي هُرَيْرَةَ، وَغَيْرِهِمَا بِنَقْلِ الْعَدْلِ، عَنِ الْعَدْلِ مَوْصُولا إِلَيْهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَحَبُّ إِلَيَّ، وَأَوْلَى بِالاسْتِعْمَالِ، إِذِ اتِّبَاعُ سُنَّةِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَفْضَلُ وَخَيْرٌ مِنْ غَيْرِهَا