2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on the recitation of the two Mu'awwidhat in prayer, against the claim of those who said they are not part of the Quran.
بَابُ قِرَاءَةِ الْمُعَوِّذَتَيْنِ فِي الصَّلَاةِ ضِدَّ قَوْلِ مَنْ زَعَمَ أَنَّ الْمُعَوِّذَتَيْنِ لَيْسَتَا مِنَ الْقُرْآنِ.
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘qbh bn ‘āmirin | Uqbah ibn Amr al-Juhani | Companion |
abīh | Jubayr ibn Nufair al-Hadrami | Trustworthy |
‘abd al-raḥman bn jubayr bn nufayrin al-ḥaḍramī | Abd al-Rahman ibn Jubayr al-Hadrami | Thiqah (Trustworthy) |
mu‘āwiyah bn ṣāliḥin | Mu'awiya ibn Salih al-Hadrami | Saduq (truthful) with some errors |
sufyān | Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali | Trustworthy Hadith Scholar |
wazayd bn abī al-zarqā’ | Zayd ibn Abi al-Zarqa' al-Taghlibi | Trustworthy |
abū usāmah | Hammad ibn Usamah al-Qurashi | Trustworthy, Firm |
wa‘abd al-raḥman bn al-faḍl bn al-muwaffaq | Abd al-Rahman ibn al-Fadl | Uniquely documented by Ibn Hibban |
mūsá bn ‘abd al-raḥman al-masrūqī | Musa ibn Abd al-Rahman al-Kindi | Trustworthy |
Sahih Ibn Khuzaymah 536
It is narrated on the authority of Sayyidna Uqbah bin Amir (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to recite Surah Al-Falaq (“Say: I seek refuge with the Lord of the daybreak”) and Surah An-Nas (“Say: I seek refuge with the Lord of mankind”) in the Fajr (morning) prayer. These are the words of the narration of Yazid bin Abi Al-Zarqa. In the narration of Hazrat Abu Usamah (may Allah be pleased with him), the words are: I asked the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) about Mu'awwidhatayn (Surah Al-Falaq and Surah An-Nas) whether they were from the Holy Qur'an? So the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) led us in the Fajr prayer with these two Surahs. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that our companions (narrators of Hadith) say that Imam Sufyan Thuri (may Allah have mercy on him) made a mistake in narrating this Hadith. However, I say that there is no harm in Imam Sufyan Thuri narrating this Hadith from Mu'awiyah and other narrators.
Grade: Sahih
سیدنا عقبہ بن عامر رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم صبح کی نماز میں «قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ» [ سورة الفلق ] اور «قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ» [ سورة الناس ] پڑھا کرتے تھے۔ یہ یزید بن ابی الزرقاء کی حدیث کے الفاظ ہیں۔ حضرت ابواسامہ کی روایت میں یہ الفاظ ہیں، کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے معوذتین کے بارے میں پوچھا کہ کیا وہ قرآن مجید میں سے ہیں؟ تو رسول اﷲ صلی اللہ علیہ وسلم نے ان دو سورتوں کے ساتھ ہمیں نماز فجر کی امامت کرائی۔ امام ابوبکر رحمہ ﷲ فرماتے ہیں کہ ہمارے اصحاب (محدثین) فرماتے ہیں کہ اس حدیث کو روایت کرنے میں امام سفیان ثوری رحمہ اللہ سے غلطی ہوئی ہے جبکہ میں کہتا ہوں کہ امام سفیان ثوری کا معاویہ اور دیگر رواۃ سے یہ حدیث بیان کرنا باعث عیب نہیں ہے۔
Sayyidna Uqba bin Aamir Radi Allahu Anhu se riwayat hai ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam subah ki namaz mein "Qul Auzu Bi Rabbil Falaq" [Surah Al-Falaq] aur "Qul Auzu Bi Rabbin Nas" [Surah An-Nas] parha karte thay. Yah Yazid bin Abi Al-Zarqa ki hadees ke alfaz hain. Hazrat Abu Osama ki riwayat mein yah alfaz hain, kahte hain ki maine Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam se Mu'awwidhatain ke bare mein pucha ki kya woh Quran Majeed mein se hain? To Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam ne un do Surah ke sath hamein namaz Fajr ki imamat karaai. Imam Abubakar Rahmatullah Alaih farmate hain ki hamare as'hab (muhaddiseen) farmate hain ki is hadees ko riwayat karne mein Imam Sufian Sauri Rahmatullah Alaih se ghalti hui hai jabki mein kahta hun ki Imam Sufian Sauri ka Muawiya aur digar ruwat se yah hadees bayan karna baais aib nahin hai.
نا مُوسَى بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمَسْرُوقِيُّ ، وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ الْفَضْلِ بْنِ الْمُوَفَّقِ ، قَالا: حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، وَزَيْدُ بْنُ أَبِي الزَّرْقَاءِ ، كلاهما عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مُعَاوِيَةَ بْنِ صَالِحٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ جُبَيْرِ بْنِ نُفَيْرٍ الْحَضْرَمِيِّ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عُقْبَةَ بْنِ عَامِرٍ ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ " يَقْرَأُ فِي صَلاةِ الْغَدَاةِ قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقَ، وَقُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ" . هَذَا لَفْظُ حَدِيثِ يَزِيدَ بْنِ أَبِي الزَّرْقَاءِ، وَفِي حَدِيثِ أَبِي أُسَامَةَ، قَالَ: سَأَلْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ الْمُعَوِّذَتَيْنِ، أَمِنَ الْقُرْآنِ هُمَا؟ فَأَمَّنَا بِهِمَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي صَلاةِ الْفَجْرِ. قَالَ أَبُو بَكْرٍ: أَصْحَابُنَا يَقُولُونَ: الثَّوْرِيُّ أَخْطَأَ فِي هَذَا الْحَدِيثِ وَأَنَا أَقُولُ غَيْرَ مُسْتَنْكَرٍ لِسُفْيَانَ أَنْ يَرْوِيَ هَذَا عَنْ مُعَاوِيَةَ، وَعَنْ غَيْرِهِ