1.
The Book of Ablution
١-
كِتَابُ الْوُضُوءِ
Chapter on Mentioning the Detailed Report That Explains the Two Previous Reports I Mentioned in the Previous Chapters
بَابُ ذِكْرِ الْخَبَرَ الْمُفَسِّرِ لِلْخَبَرَيْنِ اللَّذَيْنِ ذَكَرْتُهُمَا فِي الْبَابَيْنِ الْمُتَقَدِّمَيْنِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
marwān al-ṣghar | Marwan Al-Asfar | Trustworthy |
al-ḥasan bn dhakwān | Al-Hasan ibn Dhakwan al-Basri | Truthful, makes mistakes |
ṣafwān bn ‘īsá | Safwan ibn Isa al-Qurashi | Trustworthy |
muḥammad bn yaḥyá | Muhammad ibn Yahya al-Dhuhali | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), Great |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنَ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
مَرْوَانَ الأَصْغرِ | مروان الأصفر | ثقة |
الْحَسَنِ بْنِ ذَكْوَانَ | الحسن بن ذكوان البصري | صدوق يخطئ |
صَفْوَانُ بْنُ عِيسَى | صفوان بن عيسى القرشي | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى | محمد بن يحيى الذهلي | ثقة حافظ جليل |
Sahih Ibn Khuzaymah 60
Hazrat Marwan Asghar (may Allah have mercy on him) narrates that I saw Sayyiduna Ibn Umar (may Allah be pleased with him and his father) positioning his riding animal facing the Qibla, then he sat facing it (the animal) and began to urinate. I submitted, "(O) Abu Abdullah, wasn't it prohibited?" He replied, "Why not? Indeed, it is prohibited in an open space. However, when there is something between you and the Qibla acting as a barrier, then there is no harm."
Grade: Hasan
حضرت مروان اصغر رحمہ اللہ بیان کرتے ہیں کہ میں نے سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما کو دیکھا کہ انہوں نے اپنی سواری کو قبلہ رُخ بٹھایا، پھر وہ اُس کی طرف (منہ کر کے) بیٹھ کر پیشاب کرنے لگے۔ میں نے عرض کی کہ (اے) ابوعبدالرحمٰن کیا اس سے منع نہیں کیا گیا تھا؟ انہوں نے فرمایا کہ کیوں نہیں۔ بلاشبہ کھلی فضا میں اس سےمنع کیا گیا ہے۔ لیکن جب آپ کےاور قبلہ کےدرمیان پردہ کرنے والی کوئی چیز ہو تو پھر کوئی حرج نہیں۔
Hazrat Marwan Asghar Rahmatullah Alaih bayan karte hain ke maine Sayyidna Ibn Umar Radi Allahu Anhuma ko dekha ke unhon ne apni sawari ko qibla rukh bithaya, phir wo uss ki taraf (munh kar ke) peshab karne lage. Maine arz ki ke (ae) Abu Abdur Rahman kya iss se mana nahi kya gaya tha? Unhon ne farmaya ke kyon nahi. Bilashuba khuli faza mein iss se mana kya gaya hai. Lekin jab aap ke aur qibla ke darmiyaan parda karne wali koi cheez ho to phir koi harj nahi.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى ، حَدَّثَنَا صَفْوَانُ بْنُ عِيسَى ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ ذَكْوَانَ ، عَنْ مَرْوَانَ الأَصْغرِ ، قَالَ: رَأَيْتُ ابْنَ عُمَرَ أَنَاخَ رَاحِلَتَهُ مُسْتَقْبِلَ الْقِبْلَةِ، ثُمَّ جَلَسَ يَبُولُ إِلَيْهَا، قُلْتُ:" أَبَا عَبْدِ الرَّحْمَنِ، أَلَيْسَ قَدْ نُهِيَ عَنْ هَذَا؟" قَالَ:" بَلَى، إِنَّمَا نُهِيَ عَنْ ذَلِكَ فِي الْفَضَاءِ، فَإِذَا كَانَ بَيْنَكَ وَبَيْنَ الْقِبْلَةِ شَيْءٌ يَسْتُرُكَ فَلا بَأْسَ"