1.
The Book of Ablution
١-
كِتَابُ الْوُضُوءِ


Chapter on the prohibition of conversing while defecating

بَابُ النَّهْيِ عَنِ الْمُحَادَثَةِ عَلَى الْغَائِطِ

NameFameRank
abū sa‘īdin al-khudrī Abu Sa'id al-Khudri Companion
hilāl bn ‘iyāḍin Ayyadh ibn Abi Zuhayr al-Ansari Unknown
‘iyāḍ bn hilālin Ayyadh ibn Abi Zuhayr al-Ansari Unknown
yaḥyá bn abī kathīrin Yahya ibn Abi Kathir al-Ta'i Trustworthy and reliable, but he conceals the narrator's name and narrates interrupted chains.
yaḥyá bn abī kathīrin Yahya ibn Abi Kathir al-Ta'i Trustworthy and reliable, but he conceals the narrator's name and narrates interrupted chains.
‘ikrimah bn ‘ammārin Akrama bin Amar Al-Ajli Truthful, makes mistakes
‘ikrimah bn ‘ammārin Akrama bin Amar Al-Ajli Truthful, makes mistakes
salm bn ibrāhīm ya‘nī al-warrāq Salam ibn Ibrahim al-Warraq Accused of lying
‘abd al-raḥman bn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
abū mūsá muḥammad bn al-muthanná Muhammad ibn al-Muthanna al-Anzi Trustworthy, Upright
muḥammad bn yaḥyá Muhammad ibn Yahya al-Dhuhali Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), Great

Sahih Ibn Khuzaymah 71

Sayyiduna Abu Sa'eed Khudri (may Allah be pleased with him) narrates that I heard the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) saying: "Two persons should not go out for relieving themselves with their private parts uncovered and talking to each other. Verily, Allah, the Exalted, becomes very angry with this." Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) narrates it from Muhammad bin Yahya with another chain of narration. In that narration, the name of the teacher of Yahya bin Abi Kathir is 'Iyad bin Hilal (whereas in the chain of narration mentioned above, it is Hilal bin 'Iyad). Imam (Abu Bakr) says that the correct name is 'Iyad bin Hilal. Yahya bin Abi Kathir narrated many Hadiths from him. In my opinion, this mistake occurred because of 'Uqarmah bin 'Ammar who while narrating the Hadith said, "from Hilal bin 'Iyad" (i.e., he mentioned the son in place of the father).


Grade: Da'if

سیدنا ابو سعید خدری رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو فرماتے ہوئے سنا: ”دو شخص قضائے حاجت کے لیے اس حالت میں نہ نکلیں کہ اُنہوں نے اپنی شرم گاہیں کھولی ہوئی ہوں اور وہ باتیں کر رہے ہوں۔ بیشک اللہ عزوجل اس پر سخت ناراض ہوتا ہے۔“ امام ابو بکر رحمہ اللہ، محمد بن یحییٰ سے ایک اور سند بیان کرتے ہیں، اُس میں یحییٰ بن ابی کثیر کے استاد کا نام عیاض بن ہلال ہے (جبکہ مذکورہ بالا حدیث کی سند میں ہلال بن عیاض ہے) امام صاحب فرماتے ہیں کہ صحیح بات یہ ہے کہ اس استاد کا نام عیاض بں ہلال ہی ہے۔ یحییٰ بن ابی کثیر نے اُن سے کئی روایات بیان کی ہیں۔ میرے خیال میں یہ وہم عکرمہ بن عمار کی وجہ سے ہوا ہے جنہوں نے روایت بیان کرتے ہوئے کہہ دیا کہ «‏‏‏‏عن ھلال بن عیاض» ‏‏‏‏۔ (یعنی انہوں نے بیٹے کو باپ کی جگہ بیان کر دیا۔)“

Sayyidaana Abu Saeed Khudri Radi Allahu Anhu kahte hain ki maine Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ko farmate hue suna: “Do shakhs qaza e hajat ke liye us halat mein na niklein ki unhon ne apni sharm gaahen kholi hui hon aur wo baaten kar rahe hon. Beshak Allah Azzawajal is par sakht naraaz hota hai.” Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih, Muhammad bin Yahya se ek aur sanad bayan karte hain, us mein Yahya bin Abi Kathir ke ustaad ka naam Iyaz bin Hilaal hai (jabkay mazkura baala hadees ki sanad mein Hilaal bin Iyaz hai) Imam Sahib farmate hain ki sahih baat yeh hai ki is ustaad ka naam Iyaz bin Hilaal hi hai. Yahya bin Abi Kathir ne un se kai riwayat bayan ki hain. Mere khayal mein yeh waham Akarma bin Amaar ki wajah se hua hai jinhon ne riwayat bayan karte hue keh diya ki “An Hilaal bin Iyaz.” (yani unhon ne bete ko baap ki jagah bayan kar diya.)

حَدَّثَنَا أَبُو مُوسَى مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى ، نا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ ، حَدَّثَنَا عِكْرِمَةُ بْنُ عَمَّارٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ ، عَنْ هِلالِ بْنِ عِيَاضٍ ، قَالَ: حَدَّثَنِي أَبُو سَعِيدٍ الْخُدْرِيُّ ، قَالَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، يَقُولُ: " لا يَخْرُجِ الرَّجُلانِ يَضْرِبَانِ الْغَائِطَ كَاشِفَيْنِ عَنْ عَوْرَتِهِمَا يَتَحَدَّثَانِ، فَإِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَجَلَّ يَمْقُتُ عَلَى ذَلِكَ" . حَدَّثَنَا بِهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى ، حَدَّثَنَا سَلْمُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ يَعْنِي الْوَرَّاقَ ، قَالَ: حَدَّثَنَا عِكْرِمَةُ بْنُ عَمَّارٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ ، عَنْ عِيَاضِ بْنِ هِلالٍ ، بِهَذَا الإِسْنَادِ نَحْوَهُ. قَالَ أَبُو بَكْرٍ: هَذَا الشَّيْخُ هُوَ عِيَاضُ بْنُ هِلالٍ، رَوَى عَنْهُ يَحْيَى ابْنُ أَبِي كَثِيرٍ غَيْرَ حَدِيثٍ، وَأَحْسَبُ الْوَهْمَ مِنْ عِكْرِمَةَ بْنِ عَمَّارٍ حِينَ قَالَ: عَنْ هِلالِ بْنِ عِيَاضٍ