2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on a Report Narrated Regarding the Passing of a Donkey in Front of a Praying Person
بَابُ ذِكْرِ خَبَرٍ رُوِيَ فِي مُرُورِ الْحِمَارِ بَيْنَ يَدَيِ الْمُصَلِّي،
Sahih Ibn Khuzaymah 836
In the narration of Ubaydullah ibn Musa from Imam Sha'bi, these are the words: "So we passed in front of you (the Prophet), then we dismounted from the donkey, and we joined you in prayer." It is impossible to prefer Ubaydullah ibn Musa over Muhammad ibn Ja'far, especially in the hadith of Imam Sha'bi. Even if Muhammad ibn Ja'far opposes numerous narrators like Ubaydullah ibn Musa in the hadith of Imam Sha'bi, Muhammad ibn Ja'far will still be preferred over them. This same narration has been narrated by Mansur ibn Mu'tamir from his chain of narration from Suhayb. He states: "We were in the company of Sayyiduna Ibn Abbas (may Allah be pleased with them) when we mentioned those things that invalidate prayer. The attendees said that (the passing of) a donkey and a woman (in front of the one praying) invalidate the prayer. So Sayyiduna Ibn Abbas (may Allah be pleased with them) said: "I and a boy from Banu Abdul-Muttalib were riding together on a donkey, while the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) was leading the people in prayer in an open area. So we left the donkey in front of him, then we came and entered (the prayer) in front of him. And you (the Prophet) did not mind it. And (once) the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) was leading the prayer, when two young girls from Banu Abdul-Muttalib came fighting. So the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) grabbed both of them, pulled one girl away from the other, and let her go. And you (the Prophet) did not mind it."
جناب عبید اللہ بن موسیٰ کی امام شعبہ سے روایت میں یہ الفاظ ہیں، تو ہم آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے آگے سے گزر گئے پھر ہم گدھے سے اترے تو ہم آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ نماز میں شامل ہو گئے۔ عبید اللہ بن موسیٰ کو محمد بن جعفر پر ترجیح دینا ناممکن ہے۔ خصوصاً امام شعبہ کی حدیث میں، اگرچہ محمد بن جعفر، امام شعبہ کی حدیث میں عبیداللہ بن موسیٰ جیسے متعدد راویوں کی بھی مخالفت کرے تو بھی محمد بن جعفر کو اُن پر ترجیح ہوگی۔ یہی روایت منصور بن معتمر نے اپنی سند سے صہیب سے بیان کی ہے۔ وہ فرماتے ہیں کہ ہم سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما کی خدمت میں حاضر تھے تو ہم نے اُن چیزوں کا تذکرہ کیا جن سے نماز ٹوٹ جاتی ہے - حاضرین نے کہا کہ گدھے اور عورت (کے نمازی کے آگے سے گزرنے) سے نماز ٹوٹ جاتی ہے۔ تو سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما نے فرمایا کہ میں اور بنو عبدالمطلب کا ایک لڑکا گدھے پر اکھٹے سوار ہو کر آئے جبکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم لوگوں کو ایک کھلی جگہ میں نماز پڑھا رہے تھے، تو ہم نے گدھے کو اُن کے آگے چھوڑ دیا، پھر ہم آئے اور اُن کے سامنے سے (نماز میں) داخل ہو گئے۔ تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے اس کی پرواہ نہ کی۔ اور (ایک دفعہ) رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نماز پڑھا رہے تھے تو بنو عبدالمطلب کی دو بچّیاں لڑتی ہوئی آئیں۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اُن دونوں کو پکڑا اور ایک بچّی کو دوسری سے کھینچ کر چھڑا دیا۔ اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے اس کی کوئی پرواہ نہ کی۔
Janab Ubaid Ullah bin Moosa ki Imam Shaba se riwayat mein yeh alfaz hain, tou hum aap Sallallahu Alaihi Wasallam ke aage se guzar gaye phir hum gadhe se utre tou hum aap Sallallahu Alaihi Wasallam ke saath namaz mein shamil ho gaye. Ubaid Ullah bin Moosa ko Muhammad bin Ja'far per tarjih dena namumkin hai. Khususan Imam Shaba ki hadees mein, agarcheh Muhammad bin Ja'far, Imam Shaba ki hadees mein Ubaid Ullah bin Moosa jaise mut'adid raviyon ki bhi mukhalifat kare tou bhi Muhammad bin Ja'far ko un per tarjih hogi. Yahi riwayat Mansoor bin Mu'tamir ne apni sanad se Sohaib se bayan ki hai. Woh farmate hain ki hum Sayyidna Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma ki khidmat mein hazir thay tou hum ne un cheezon ka tazkirah kiya jin se namaz toot jati hai - hazireen ne kaha ki gadhe aur aurat (ke namazi ke aage se guzarne) se namaz toot jati hai. Tou Sayyidna Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma ne farmaya ki main aur Banu Abdul Muttalib ka ek ladka gadhe per ikatthe sawar ho kar aaye jabkeh Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam logon ko ek khuli jagah mein namaz parha rahe thay, tou hum ne gadhe ko un ke aage chhor diya, phir hum aaye aur un ke samne se (namaz mein) dakhil ho gaye. Tou aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne is ki parwah na ki. Aur (ek dafa) Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam namaz parha rahe thay tou Banu Abdul Muttalib ki do bachchiyan larti hui aayin. Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne un donon ko pakra aur ek bachchi ko dusri se khench kar chhura diya. Aur aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne is ki koi parwah na ki.