2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on a Report Narrated Regarding the Passing of a Donkey in Front of a Praying Person
بَابُ ذِكْرِ خَبَرٍ رُوِيَ فِي مُرُورِ الْحِمَارِ بَيْنَ يَدَيِ الْمُصَلِّي،
Sahih Ibn Khuzaymah 837
Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that the apparent meaning of this Hadith is like the Hadith narrated by Ubaidullah bin Abdullah from Ibn Abbas (may Allah be pleased with them both) - that a donkey passed in front of the companions of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), not in front of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). And it is also not mentioned in this Hadith that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was aware of this. However, even if it had been mentioned in the Hadith that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) became aware that the donkey passed in front of some of those praying behind him, even then the sutrah of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would have been sufficient for those praying behind him. This is because when the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would lead the Eid prayer in the prayer place, he (peace and blessings of Allah be upon him) would use his spear as a sutrah. And if the sutrah of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was not sufficient as a sutrah for those praying behind him, then every worshipper would have to set up a spear as a sutrah, like the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Therefore, the fact that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would use a spear as his sutrah, and did not instruct those praying behind him to set up a (separate) sutrah, is evidence that the sutrah of the Imam is sufficient as a sutrah for those praying behind him.
Grade: Sahih
امام ابوبکر رحمه الله عليه فرماتے ہیں کہ اس حدیث کا ظاہر بھی عبید اللہ بن عبداللہ کی سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما کی حدیث کی طرح ہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے صحابہ کے سامنے سے گدھا گزرا ہے نہ کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے سامنے سے۔ اور اس حدیث میں یہ بھی ذکر نہیں ہوا کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو اس بات کا علم ہوا تھا۔ لیکن اگر حدیث میں اس بات کا ذکر ہوتا کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو علم ہو گیا تھا کہ گدھا آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے کچھ مقتدیوں کے آگے سے گزرا ہے تو بھی آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا سُترہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے مقتدیوں کے لئے کافی تھا ـ کیونکہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم جب عید گاہ میں نماز پڑھاتے تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم برچھی کو سُترہ بناتے تھے۔ اور اگر آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا سُترہ مقتدیوں کے لئے سُترہ نہ بنتا تو پھر ہر نمازی کو نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی طرح برچھی کے ساتھ سُترہ بنانا پڑتا۔ لہٰذا نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے سُترے کے لئے برچھی کا اُٹھایا جانا اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا مقتدیوں کو (علیحدہ) سُترہ بنانے کا حُکم نہ دینا اس بات کی دلیل ہے کہ امام کا سُترہ ہی مقتدیوں کا سُترہ ہوتا ہے۔
Imam Abubakr rehmatullahi alaih farmate hain ke is hadees ka zahir bhi Ubaidullah bin Abdullah ki Sayyiduna Ibn Abbas radi Allahu anhuma ki hadees ki tarah hai ke Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ke sahaba ke samne se gadha guzra hai na ke Nabi Akram sallallahu alaihi wasallam ke samne se. Aur is hadees mein yeh bhi zikr nahin hua ke Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ko is baat ka ilm hua tha. Lekin agar hadees mein is baat ka zikr hota ke Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ko ilm ho gaya tha ke gadha Aap sallallahu alaihi wasallam ke kuch muqtadiyon ke aage se guzra hai to bhi Aap sallallahu alaihi wasallam ka sutra Aap sallallahu alaihi wasallam ke muqtadiyon ke liye kaafi tha. Kyunki Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam jab Eid Gah mein namaz parhate to Aap sallallahu alaihi wasallam barchi ko sutra banate the. Aur agar Aap sallallahu alaihi wasallam ka sutra muqtadiyon ke liye sutra na banta to phir har namaazi ko Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ki tarah barchi ke sath sutra banana parta. Lihaza Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ke sutre ke liye barchi ka uthaya jana aur Aap sallallahu alaihi wasallam ka muqtadiyon ko (alaihda) sutra banane ka hukum na dena is baat ki daleel hai ke Imam ka sutra hi muqtadiyon ka sutra hota hai.