2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on a Report Narrated Regarding the Passing of a Donkey in Front of a Praying Person

بَابُ ذِكْرِ خَبَرٍ رُوِيَ فِي مُرُورِ الْحِمَارِ بَيْنَ يَدَيِ الْمُصَلِّي،

NameFameRank
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
‘abd al-raḥman Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
abū mūsá Muhammad ibn al-Muthanna al-Anzi Trustworthy, Upright
ibn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
abīh Wahb ibn Wahb al-Suwai Companion
‘awn bn abī juḥayfah Awn ibn Abi Juhayfah al-Suwai Trustworthy
al-dawraqī Yaqub ibn Ibrahim al-Abdi Trustworthy

Sahih Ibn Khuzaymah 841

It is narrated on the authority of 'Aun bin Abi Jahifah, from his father, that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) started praying after fixing a spear (as a sutrah) while a dog, a woman, and a donkey were passing behind him. And it is narrated on the authority of Rabi' bin Sabrah al-Juhani, from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), that "Make a sutrah in your prayer, even if it is with an arrow." And it is narrated on the authority of Abu Sa'id al-Khudri (may Allah be pleased with him), from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), that "When one of you prays, he should pray facing the sutrah and he should stand close to it." Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that all these narrations are authentic, that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) commanded the worshiper to make a sutrah in his prayer. However, 'Abd al-Karim narrated from Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) through Mujahid that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) prayed in an open field without a sutrah. This is because there was no building in 'Arafat during the time of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that he (peace and blessings of Allah be upon him) could have used as a sutrah, although he (peace and blessings of Allah be upon him) forbade the worshiper from praying without a sutrah. And it is narrated on the authority of Sadqah bin Yasar, who said, "I heard Ibn 'Umar (may Allah be pleased with him) say that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, 'Do not pray without a sutrah." And the narration of Musa bin Talhah, from his father, is evidence that when a donkey passes in front of a worshiper and there is no sutrah in front of him, the passing of the donkey in front of him will harm him.

جناب عون بن ابی جحیفہ کی اپنے والد سے روایت میں ہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے برچھی گاڑ کرنماز پڑھنی شروع کی جبکہ اس کے پیچھے سے کُتّا، عورت اور گدھا گزر رہا تھا۔ اور جناب ربیع بن سبرہ جہنی کی نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے روایت میں ہے کہ ”اپنی نماز میں سُترہ بنایا کرو۔ خواہ ایک تیر ہی کے ساتھ ہو۔“ اور سیدنا ابوسعید خدری رضی اللہ عنہ، کی نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی روایت میں ہے کہ ”جب تم میں سے کوئی شخص نماز پڑھے تو اسے سُترے کی طرف منہ کر کے نماز پڑھنی چاہیے اور اُسے سُترے کے قریب ہو کر کھڑا ہونا چاہیے ـ“ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ یہ تمام روایات صحیح ہیں، کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے نمازی کو اپنی نماز میں سُترہ بنانے کا حُکم دیا ہے - جبکہ عبدالکریم نے مجاہد کے واسطے سے سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے بیان کیا ہے کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے کھلے میدان میں بغیر سُترے کے نماز کی۔ کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے عہدِ مبارک میں عرفات میں کوئی ایسی عمارت نہیں تھی جسے آپ صلی اللہ علیہ وسلم سُترہ بناتے، حالانکہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے نمازی کو بغیر سُترے کے نماز پڑھنے سے منع فرمایا ہے۔ اور صدقہ بن یسار کی روایت میں ہے، وہ کہتے ہیں کہ میں نے سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما کو فرماتے ہوئے سنا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”تم سترہ بنائے بغیر نماز مت پڑھو ـ“ اور موسٰی بن طلحہ کی اپنے والد محترم سے روایت میں اس بات کی دلیل ہے کہ جب گدھا نمازی کے آگے سے گذرے اور اس کے سامنے سُترہ نہ ہو تو گدھے کا اس کے آگے سے گزرنا اسے نقصان دے گا۔

Janab Aun bin Abi Jahfa ki apne walid se riwayat mein hai ki Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne burchhi gaar kar namaz parhni shuru ki jabke iske peeche se kutta, aurat aur gadha guzar raha tha. Aur Janab Rabia bin Sabra Jahni ki Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam se riwayat mein hai ki "Apni namaz mein sutra banaya karo. Chahe ek teer hi ke sath ho." Aur Sayyiduna Abu Saeed Khudri Radi Allahu Anhu ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ki riwayat mein hai ki "Jab tum mein se koi shakhs namaz parhe to use sutre ki taraf munh kar ke namaz parhni chahie aur use sutre ke kareeb ho kar khada hona chahie" Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki yeh tamam riwayat sahi hain, ki Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne namazi ko apni namaz mein sutra banane ka hukum diya hai - jabke Abdalkareem ne Mujahid ke waste se Sayyiduna Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma se bayan kiya hai ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne khule maidan mein baghair sutre ke namaz ki. Kyunki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ke ahd e mubarak mein Arafat mein koi aisi imarat nahin thi jise Aap Sallallahu Alaihi Wasallam sutra banate, halanki Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne namazi ko baghair sutre ke namaz parhne se mana farmaya hai. Aur Sadaqa bin Yasar ki riwayat mein hai, woh kehte hain ki maine Sayyiduna Ibn Umar Radi Allahu Anhuma ko farmate hue suna ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: "Tum sutra banaye baghair namaz mat parho" Aur Musa bin Talha ki apne walid mohtram se riwayat mein is baat ki daleel hai ki jab gadha namazi ke aage se guzare aur uske samne sutra na ho to gadhe ka uske aage se guzarna use nuksan dega.

وَفِي خَبَرِ عَوْنِ بْنِ أَبِي جُحَيْفَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ " رَكَزَ عَنَزَةً فَجَعَلَ يُصَلِّي إِلَيْهَا يَمُرُّ مِنْ وَرَائِهَا الْكَلْبُ، وَالْمَرْأَةُ، وَالْحِمَارُ" . ناهُ الدَّوْرَقِيُّ ، نَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، ح وَحَدَّثَنَا أَبُو مُوسَى ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ ، نَا سُفْيَانُ ، عَنْ عَوْنِ بْنِ أَبِي جُحَيْفَةَ، وَفِي خَبَرِ الرَّبِيعِ بْنِ سَبْرَةَ الْجُهَنِيِّ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" اسْتَتَرُوا فِي صَلاتِكُمْ وَلَوْ بِسَهْمٍ" وَفِي خَبَرِ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" إِذَا صَلَّى أَحَدُكُمْ فَلْيُصَلِّ إِلَى سُتْرَةٍ، وَلْيَدْنُ مِنْهَا" قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فَهَذِهِ الأَخْبَارُ كُلُّهَا صِحَاحٌ، قَدْ أَمَرَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْمُصَلِّيَ أَنْ يَسْتَتِرَ فِي صَلاتِهِ وَزَعَمَ عَبْدُ الْكَرِيمِ، عَنْ مُجَاهِدٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَّى إِلَى غَيْرِ سُتْرَةٍ، وَهُوَ فِي فَضَاءٍ ؛ لأَنَّ عَرَفَاتٍ لَمْ يَكُنْ بِهَا بِنَاءٌ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَسْتَتِرُ بِهِ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَقَدْ زَجَرَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يُصَلِّيَ الْمُصَلِّي إِلا إِلَى سُتْرَةٍ. وَفِي خَبَرِ صَدَقَةَ بْنِ يَسَارٍ، سَمِعْتُ ابْنَ عُمَرَ، يَقُولُ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" لا تُصَلُّوا إِلا إِلَى سُتْرَةٍ" وَقَدْ زَجَرَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يُصَلِّيَ الْمُصَلِّي إِلا إِلَى سُتْرَةٍ، فَكَيْفَ يَفْعَلُ مَا يَزْجُرُ عَنْهُ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ؟ وَفِي خَبَرِ مُوسَى بْنِ طَلْحَةَ، عَنْ أَبِيهِ، كَالدَّالِ عَلَى أَنَّ الْحِمَارَ إِذَا مَرَّ بَيْنَ يَدَيِ الْمُصَلِّي وَلا سُتْرَةَ بَيْنَ يَدَيْهِ، ضَرَّهُ مُرُورُ الْحِمَارِ بَيْنَ يَدَيْهِ