2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on Combining Dhuhr and Asr at the Time of Asr, and Maghrib and Isha at the Time of Isha

بَابُ الْجَمْعِ بَيْنَ الظُّهْرِ وَالْعَصْرِ فِي وَقْتِ الْعَصْرِ، وَبَيْنَ الْمَغْرِبِ وَالْعِشَاءِ فِي وَقْتِ الْعِشَاءِ

Sahih Ibn Khuzaymah 969

Ibn Shihab narrated from Anas bin Malik, as in the hadith of Ali bin Hussain, that when the Prophet, peace and blessings be upon him, wanted to travel during the day, he would combine the Zuhr (noon) and Asr (afternoon) prayers. And when he intended to travel at night, he would combine the Maghrib (sunset) and Isha (night) prayers. He would delay the Zuhr prayer until the time of the early Asr prayer, then combine them. And he would delay the Maghrib prayer until the disappearance of the twilight, then combine Maghrib and Isha.


Grade: Sahih

جناب ابن شہاب، سیدنا انس بن مالک رضی اللہ عنہ سے علی بن حسین کی حدیث کی طرح روایت کرتے ہیں کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو جب دن کے وقت جلدی سفر کرنا ہوتا تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نماز ظہر اور عصر کو جمع کر لیتے، اور جب آپ صلی اللہ علیہ وسلم رات کے وقت سفر کرنے کا ارادہ کرتے تو نماز مغرب اور عشاء کو جمع کر کے ادا کر لیتے - آپ صلی اللہ علیہ وسلم ظہر کی نماز کو عصر کے پہلے وقت تک مؤخر کر لیتے پھر دونوں کو جمع کر لیتے، اور مغرب کی نمازکو مئوخرکر کے شفق غائب ہونے پر مغرب و عشاء کو جمع کر کے اداکر لیتے۔

Janab Ibn Shahab, Sayyiduna Anas bin Malik Radi Allahu Anhu se Ali bin Hussain ki hadees ki tarah riwayat karte hain ki Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ko jab din ke waqt jaldi safar karna hota to aap Sallallahu Alaihi Wasallam namaz Zuhr aur Asr ko jama kar lete, aur jab aap Sallallahu Alaihi Wasallam raat ke waqt safar karne ka irada karte to namaz Maghrib aur Isha ko jama kar ke ada kar lete - aap Sallallahu Alaihi Wasallam Zuhr ki namaz ko Asr ke pehle waqt tak moakhir kar lete phir dono ko jama kar lete, aur Maghrib ki namaz ko moakhir kar ke shafaq ghaib hone par Maghrib o Isha ko jama kar ke ada karte.

نَا يُونُسُ بْنُ عَبْدِ الأَعْلَى الصَّدَفِيُّ ، أَخْبَرَنِي جَابِرُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ ، عَنْ عُقَيْلِ بْنِ خَالِدٍ ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكِ ، مِثْلَ حَدِيثِ عَلِيِّ بْنِ حُسَيْنٍ يَعْنِي، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ " إِذَا عَجَّلَ بِهِ السَّيْرُ يَوْمًا جَمَعَ بَيْنَ الظُّهْرِ وَالْعَصْرِ، وَإِذَا أَرَادَ السَّفَرَ لَيْلَةً جَمَعَ بَيْنَ الْمَغْرِبِ وَالْعِشَاءِ، يُؤَخِّرُ الظُّهْرَ إِلَى أَوَّلِ وَقْتِ الْعَصْرِ، فَيَجْمَعُ بَيْنَهُمَا وَيُؤَخِّرُ الْمَغْرِبَ، حَتَّى يَجْمَعَ بَيْنَهَا وَبَيْنَ الْعِشَاءِ حِينَ يَغِيبُ الشَّفَقُ"