28.
Book of Marriage
٢٨-
كِتَابُ النِّكَاحِ
Chapter on what is mentioned about dowry and bride-price
بَابُ مَا جَاءَ فِي الصَّدَاقِ وَالْحِبَاءِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
Muwatta Imam Malik 1084
Yahya related to me from Malik from Nafi that the daughter of Ubaydullah ibn Umar whose mother was the daughter of Zayd ibn al- Khattab, married the son of Abdullah ibn Umar. He died and had not yet consummated the marriage or specified her bride-price. Her mother wanted the bride-price, and Abdullah ibn Umar said, "She is not entitled to a bride-price. Had she been entitled to a bride-price, we would not have kept it and we would not do her an injustice. "The mother refused to accept that. Zayd ibn Thabit was brought to adjudicate between them and he decided that she had no bride-price, but that she did inherit.
Grade: Sahih
نافع رحمہ اللہ سے روایت ہے کہ بے شک ( حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے لخت جگر ) عبیداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ کی بیٹی - جس کی والدہ ( حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے بھائی ) حضرت زید بن خطاب رضی اللہ عنہ کی بیٹی تھیں ۔ حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ کے بیٹے کے نکاح میں تھیں ( عبیداللہ اور عبداللہ رضی اللہ عنہ دونوں بھائی ہیں اور انھوں نے اپنے بیٹے بیٹی کو رشتہ ازدواج میں جوڑ دیا تھا ) پھر وہ ( خاوند ) اس حال میں فوت ہوا کہ اس نے نہ تو عورت سے مباشرت کی تھی اور نہ ہی اس کے لیے حق مہر متعین کیا تھا ، اس لڑکی کی ماں نے حق مہر کا مطالبہ کر دیا تو حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ فرمانے لگے کہ اس کے لیے کوئی حق مہر نہیں ہے اور اگر ( شریعت میں ) اس کا حق مہر ( لازم ) ہوتا تو ہم اسے نہ روکتے اور نہ اس پر ظلم کرتے ، اس لڑکی کی ماں نے یہ بات ماننے سے انکار کر دیا ، تو ( خاندان والے ) لوگوں نے ان کے درمیان حضرت زید بن ثابت رضی اللہ عنہ کو ( حَکَم اور فیصل ) مقرر کیا ، سو انھوں نے بھی یہی فیصلہ کیا کہ اس لڑکی کے لیے کوئی حق مہر نہیں ہے ( کیونکہ اس کی شرم گاہ حلال نہیں ہوئی تھی ) اور اس کے لیے وراثت ( میں سے حصہ ) ہے ( کیونکہ وہ لڑکے کی موت کے وقت اس کی بیوی تھی ) ۔
Nafi rahmatullah alaihi se riwayat hai ki be shak Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) ke lakht-e-jigar Ubaidullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) ki beti jiski walida Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) ke bhai Hazrat Zaid bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) ki beti thin Hazrat Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) ke bete ke nikah mein thin Ubaidullah aur Abdullah ( (رضي الله تعالى عنه) a donon bhai hain aur inhon ne apne bete beti ko rishta-e-izdawaj mein jor diya tha phir wo khawand is hal mein foot hua ki usne na to aurat se mubashrat ki thi aur na hi uske liye haq mehr muayyan kiya tha is ladki ki maan ne haq mehr ka mutalba kar diya to Hazrat Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) farmane lage ki uske liye koi haq mehr nahin hai aur agar shariat mein iska haq mehr lazim hota to hum use na rokte aur na us par zulm karte is ladki ki maan ne ye baat manne se inkar kar diya to khandan wale logon ne unke darmiyaan Hazrat Zaid bin Sabit (رضي الله تعالى عنه) ko hakam aur faisal muqarrar kiya so unhon ne bhi yahi faisla kiya ki is ladki ke liye koi haq mehr nahin hai kyunki iski sharm gaah halal nahin hui thi aur iske liye wirasat mein se hissa hai kyunki wo ladke ki mot ke waqt iski biwi thi
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ عَنْ نَافِعٍ ، أَنَّ ابْنَةَ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، وَأُمُّهَا بِنْتُ زَيْدِ بْنِ الْخَطَّابِ ، كَانَتْ تَحْتَ ابْنٍ لِعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ فَمَاتَ ، وَلَمْ يَدْخُلْ بِهَا ، وَلَمْ يُسَمِّ لَهَا صَدَاقًا ، فَابْتَغَتْ أُمُّهَا صَدَاقَهَا ، فَقَالَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ « لَيْسَ لَهَا صَدَاقٌ ، وَلَوْ كَانَ لَهَا صَدَاقٌ لَمْ نُمْسِكْهُ وَلَمْ نَظْلِمْهَا ، فَأَبَتْ أُمُّهَا أَنْ تَقْبَلَ ذَلِكَ ، فَجَعَلُوا بَيْنَهُمْ زَيْدَ بْنَ ثَابِتٍ » فَقَضَى أَنْ لَا صَدَاقَ لَهَا وَلَهَا الْمِيرَاثُ "