29.
Book of Divorce
٢٩-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


Chapter on clarifications regarding ownership

‌بَابُ مَا يُبِينُ مِنَ التَّمْلِيكِ

Muwatta Imam Malik 1142

Yahya related to me from Malik from Nafi that Abdullah ibn Umar said, "When a man gives a woman command over herself, then the result is as she decides unless he denies it and says that he only meant to give her one divorce and he swears to it - then he has access to her while she is in her idda."


Grade: Sahih

نافع رحمہ اللہ سے روایت ہے کہ بے شک سیدنا عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما فرمایا کرتے تھے : جب آدمی اپنی بیوی کو اس کے ( طلاق والے ) معاملے کا مالک بنا دے تو پھر وہی فیصلہ معتبر ہو گا جو وہ کرے گی ، الا یہ کہ خاوند اس پر انکار کر دے اور کہے کہ میں نے تو ایک طلاق کے سوا کچھ مراد نہیں لیا تھا تو پھر اس سے اس بات پر قسم لی جائے گی اور ( رجعی طلاق واقع ہو گی اس لیے ) وہ عورت جب تک اپنی عدت میں رہے گی خاوند اس کے ساتھ ( رجوع کرنے کا ) زیادہ مستحق ہو گا ۔

Nafe Rahmatullahi Alaihi se riwayat hai ki beshak Sayyiduna Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a farmaya karte the: Jab aadmi apni bivi ko uske (talaq wale) mamle ka malik bana de to phir wohi faisla motabar ho ga jo woh karegi, ila yeh ki khaavand us par inkar kar de aur kahe ki main ne to ek talaq ke siwa kuch murad nahi liya tha to phir us se is baat par qasam li jayegi aur (ruj'i talaq waqe ho gi is liye) woh aurat jab tak apni iddat mein rahegi khaavand uske sath (ruju karne ka) zyada mustahiq ho ga.

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ عَنْ نَافِعٍ ، أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عُمَرَ كَانَ يَقُولُ : " إِذَا مَلَّكَ الرَّجُلُ امْرَأَتَهُ أَمْرَهَا ، فَالْقَضَاءُ مَا قَضَتْ بِهِ ، إِلَّا أَنْ يُنْكِرَ عَلَيْهَا ، وَيَقُولُ : لَمْ أُرِدْ إِلَّا وَاحِدَةً ، فَيَحْلِفُ عَلَى ذَلِكَ ، وَيَكُونُ أَمْلَكَ بِهَا مَا كَانَتْ فِي عِدَّتِهَا "