31.
Book of Sales Transactions
٣١-
كِتَابُ الْبُيُوعِ


Chapter on what is done concerning a female newborn if she is sold and the condition therein

‌بَابُ مَا يُفْعَلُ فِي الْوَلِيدَةِ إِذَا بِيعَتْ وَالشَّرْطُ فِيهَا

Muwatta Imam Malik 1262

Yahya related to me from Malik from Nafi that Abdullah ibn Umar would say, "A man should not have intercourse with a slave girl except one whom, if he wished, he could sell, if he wished, he could give away, if he wished, he could keep, if he wished, he could do with her what he wanted ."Malik said that a man who bought a slave- girl on condition that he did not sell her, give her away, or do something of that nature, was not to have intercourse with her. That was because he was not permitted to sell her or to give her away, so if he did not own that from her, he did not have complete ownership of her because an exception had been made concerning her by the hand of someone else. If that sort of condition entered into it, it was a messy situation, and the sale was not recommended.

مجھ سے یحییٰ نے، مالک سے، انھوں نے نافع سے روایت کی کہ عبداللہ بن عمر کہتے تھے کہ ”آدمی کو ایسی لونڈی کے ساتھ جماع کرنا جائز نہیں سوائے اس کے کہ اگر وہ چاہے تو اسے بیچ دے اور اگر چاہے تو اسے دے دے اور اگر چاہے تو اپنے پاس روک لے اور اگر چاہے تو جو چاہے اس کے ساتھ کرے“۔ مالک نے کہا کہ جس شخص نے کسی لونڈی کو اس شرط پر خریدا ہو کہ نہ اسے بیچے گا اور نہ ہی دے گا اور نہ ہی اس طرح کا کوئی کام کرے گا تو اس کے لیے اس کے ساتھ جماع کرنا جائز نہیں ہے۔ اس لیے کہ اسے اسے بیچنے یا دینے کی اجازت نہیں ہے۔ سو جب وہ اس کا یہ حق نہیں رکھتا تو وہ اس کا پورا مالک نہیں ہے۔ کیونکہ کسی دوسرے شخص کے ہاتھ اس میں شرط لگا دی گئی ہے۔ اور جب اس طرح کی شرط اس میں داخل ہو گئی تو یہ معاملہ مشتبہ ہو گیا اور اس طرح کی بیع مکروہ ہو گئی۔

Mujh se Yahya ne, Malik se, unhon ne Naafi se riwayat ki ke Abdullah bin Umar kahte the ke ”aadmi ko aisi londi ke saath jima karne jaayaz nahi siwaye iske ke agar woh chahe to use bech de aur agar chahe to use de de aur agar chahe to apne pass rakh le aur agar chahe to jo chahe uske saath kare“. Malik ne kaha ke jis shakhs ne kisi londi ko is shart par khareeda ho ke na use bechega aur na hi dega aur na hi is tarah ka koi kaam karega to uske liye uske saath jima karna jaayaz nahi hai. Is liye ke use use bechne ya dene ki ijazat nahi hai. So jab woh iska ye haq nahi rakhta to woh iska poora malik nahi hai. Kyunki kisi dusre shakhs ke haath isme shart laga di gayi hai. Aur jab is tarah ki shart isme dakhil ho gayi to ye mamla mushtaba ho gaya aur is tarah ki bay' makrooh ho gayi.

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ عَنْ نَافِعٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « لَا يَطَأُ الرَّجُلُ وَلِيدَةً ، إِلَّا وَلِيدَةً إِنْ شَاءَ بَاعَهَا ، وَإِنْ شَاءَ وَهَبَهَا ، وَإِنْ شَاءَ أَمْسَكَهَا ، وَإِنْ شَاءَ صَنَعَ بِهَا مَا شَاءَ » قَالَ مَالِكٌ : فِيمَنِ اشْتَرَى جَارِيَةً عَلَى شَرْطِ أَنْ لَا يَبِيعَهَا وَلَا يَهَبَهَا أَوْ مَا أَشْبَهَ ذَلِكَ مِنَ الشُّرُوطِ ، فَإِنَّهُ لَا يَنْبَغِي لِلْمُشْتَرِي أَنْ يَطَأَهَا ، وَذَلِكَ أَنَّهُ لَا يَجُوزُ لَهُ أَنْ يَبِيعَهَا ، وَلَا أَنْ يَهَبَهَا ، فَإِذَا كَانَ لَا يَمْلِكُ ذَلِكَ مِنْهَا ، فَلَمْ يَمْلِكْهَا مِلْكًا تَامًّا لِأَنَّهُ قَدِ اسْتُثْنِيَ عَلَيْهِ فِيهَا مَا مَلَكَهُ بِيَدِ غَيْرِهِ ، فَإِذَا دَخَلَ هَذَا الشَّرْطُ ، لَمْ يَصْلُحْ . وَكَانَ بَيْعًا مَكْرُوهًا "