17.
Book of Zakat
١٧-
كِتَابُ الزَّكَاةِ
Chapter on the time for sending Zakat al-Fitr
بَابُ وَقْتِ إِرْسَالِ زَكَاةِ الْفِطْرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
Muwatta Imam Malik 612
Yahya related to me from Malik from Nafi that Abdullah ibn Umar used to send the zakat al-fitr to the one with whom it was collected together two or three days before the day of breaking the fast. Yahya related to me that Malik had seen that the people of knowledge used to like to pay the zakat al-fitr after dawn had broken on the day of the Fitr before they went to the place of prayer. Malik said, "There is leeway in this, if Allah wills, in that it can be paid either before setting out (for the prayer) on the day of Fitr or afterwards."
یحییٰ نے مجھے نافع سے ، انہوں نے عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے خبر دی کہ وہ صدقۃ الفطر اس شخص کے پاس جس کے پاس جمع ہوتی تھی دو تین روز پہلے ہی عید سے بھیج دیا کرتے تھے یحییٰ نے مجھے خبر دی کہ مالک نے دیکھا کہ اہل علم صدقۃ الفطر عید کے دن فجر کے بعد نماز کی جگہ جانے سے پہلے ادا کرنا پسند کرتے تھے مالک نے کہا کہ اللہ کی توفیق سے اس میں گنجائش ہے کہ اسے عید کے دن نماز کے لیے نکلنے سے پہلے یا بعد میں ادا کیا جا سکتا ہے
Yahiya ne mujhe Nafi se, unhon ne Abdullah bin Umar Radi Allaho Anhuma se khabar di ke woh sadaqatul fitr uss shakhs ke pass jiss ke pass jama hoti thi do teen roz pehle hi Eid se bhej diya karte the Yahiya ne mujhe khabar di ke Malik ne dekha ke ahl-e-ilm sadaqatul fitr Eid ke din fajr ke baad namaz ki jagah jane se pehle ada karna pasand karte the Malik ne kaha ke Allah ki tofiq se iss mein gunjaish hai ke use Eid ke din namaz ke liye nikalne se pehle ya baad mein ada kiya ja sakta hai
حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ نَافِعٍ ، أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عُمَرَ كَانَ « يَبْعَثُ بِزَكَاةِ الْفِطْرِ إِلَى الَّذِي تُجْمَعُ عِنْدَهُ قَبْلَ الْفِطْرِ ، بِيَوْمَيْنِ أَوْ ثَلَاثَةٍ » وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ أَنَّهُ « رَأَى أَهْلَ الْعِلْمِ يَسْتَحِبُّونَ أَنْ يُخْرِجُوا زَكَاةَ الْفِطْرِ ، إِذَا طَلَعَ الْفَجْرُ مِنْ يَوْمِ الْفِطْرِ ، قَبْلَ أَنْ يَغْدُوا إِلَى الْمُصَلَّى » قَالَ مَالِكٌ : « وَذَلِكَ وَاسِعٌ إِنْ شَاءَ اللَّهُ ، أَنْ تُؤَدَّى قَبْلَ الْغُدُوِّ مِنْ يَوْمِ الْفِطْرِ وَبَعْدَهُ »