20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ
Chapter on ghusl for entering into the state of Ihram
بَابُ غُسْلِ الْمُحْرِمِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
Muwatta Imam Malik 692
Yahya related to me from Malik from Nafi that Abdullah ibn Umar would never wash his head while he was in ihram except if he had to do ghusl because of a wet dream.Malik said, "I have heard the people of knowledge say that there is no harm in someone who is in ihram rubbing his head with certain kinds of plants after he has stoned the Jamrat al-Aqaba but before he has shaved his head, because once he has finished stoning the Jamrat al-Aqaba it is halal for him to kill lice, to shave his head, to clean himself of body hair, and to wear normal clothes."
Grade: Sahih
نَافِع نے حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے بیان کیا کہ وہ حالتِ احرام میں کبھی سر نہیں دھوتے تھے سوائے اس کے جب انہیں احتلام کی وجہ سے غسل کرنا پڑتا تھا۔ مالک رحمہ اللہ نے کہا: ”میں نے اہلِ علم کو یہ کہتے ہوئے سنا ہے کہ جو شخص حالتِ احرام میں ہو اس کے لیے کوئی حرج نہیں ہے کہ وہ جمرة العقبة کو کنکریاں مارنے کے بعد اور سر منڈوانے سے پہلے اپنے سر کو بعض اقسام کے پودوں سے رگڑے، کیونکہ جب وہ جمرة العقبة کو کنکریاں مار چکا تو اس کے لیے حلال ہو جاتا ہے کہ وہ جوؤں کو مارے، سر منڈوائے، جسم کے بالوں کو صاف کرے، اور عام لباس پہنے۔“
Nafi ne Hazrat Abdullah bin Umar Radi Allahu Anhuma se bayan kya ke woh halat e ehram mein kabhi sar nahi dhote thay siwae iske jab unhein ihtilam ki wajah se ghusl karna parta tha. Malik Rahimahullah ne kaha: "Main ne Ahle ilm ko yeh kahte huye suna hai ke jo shakhs halat e ehram mein ho uske liye koi harj nahi hai ke woh jumratul aqabah ko kankriyan marne ke baad aur sar mundwane se pehle apne sar ko baaz aqsam ke podon se ragdhe, kyunki jab woh jumratul aqabah ko kankriyan mar chuka to uske liye halal ho jata hai ke woh joon ko mare, sar mundwae, jism ke balon ko saaf kare, aur aam libas pehne."
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ عَنْ نَافِعٍ ، أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عُمَرَ كَانَ « لَا يَغْسِلُ رَأْسَهُ وَهُوَ مُحْرِمٌ إِلَّا مِنَ الِاحْتِلَامِ » قَالَ مَالِكٌ : سَمِعْتُ أَهْلَ الْعِلْمِ يَقُولُونَ : « لَا بَأْسَ أَنْ يَغْسِلَ الرَّجُلُ الْمُحْرِمُ رَأْسَهُ بِالْغَسُولِ بَعْدَ أَنْ يَرْمِيَ جَمْرَةَ الْعَقَبَةِ ، وَقَبْلَ أَنْ يَحْلِقَ رَأْسَهُ ، وَذَلِكَ أَنَّهُ إِذَا رَمَى جَمْرَةَ الْعَقَبَةِ فَقَدْ حَلَّ لَهُ قَتْلُ الْقَمْلِ ، وَحَلْقُ الشَّعْرِ ، وَإِلْقَاءُ التَّفَثِ ، وَلُبْسُ الثِّيَابِ »