20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ


Chapter on actions concerning the sacrificial animal when it is led

‌بَابُ الْعَمَلِ فِي الْهَدْيِ حِينَ يُسَاقُ

Muwatta Imam Malik 833

Yahya related to me from Malik from Nafi from Abdullah ibn Umar that when he brought an animal to be sacrificed from Madina he would garland it and brand it at Dhu'l-Hulayfa, doing the garlanding before the branding, but doing both in the same place, while facing the qibla. He would garland the animal with two sandals and brand it on its left side. It would then be driven with him until he observed the standing together with everybody at Arafa. Then he would drive it on with him when everybody else moved on, and then when he arrived at Mina on the morning of the sacrifice, he would sacrifice the animal, before he shaved his head. He would sacrifice the animals with his own hands ,lining them up standing and facing the qibla. He would then eat some of the meat, and give some of it away.


Grade: Sahih

نافع رحمہ اللہ سے روایت ہے کہ بے شک حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ جب ہدی کا جانور مدینہ سے لے کر جاتے تو ذوالحلیفہ مقام پر اُسے قلادہ بھی ڈالتے اور اشعار بھی کرتے ، اسے اشعار کرنے سے پہلے قلادہ ڈال دیتے تھے اور یہ دونوں کام ایک ہی جگہ پر اس حال میں کرتے کہ اس جانور کا منہ قبلہ کی سمت ہوتا تھا ، وہ اس کے گلے میں دو جوتیاں لٹکاتے اور اس کی بائیں جانب اشعار کرتے ( زخم لگا کر خون صاف کرتے ) پھر اسے ان کے ساتھ ہی لے جایا جاتا تھا یہاں تک کہ اسے لوگوں کے ساتھ میدان عرفات میں ٹھہرایا جاتا ، پھر اسے لوگوں کے ساتھ ہی واپس لایا جاتا جس وقت کہ لوگ واپس ہوتے ، پھر جب حضرت ابن عمر رضی اللہ عنہ یوم نحر ( 10 ذوالحج ) کی صبح کو میدان منیٰ میں آ جاتے تو وہ اپنا سر منڈوانے یا بال کتروانے سے پہلے اسے نحر کر دیتے اور وہ اپنے ہدی کے اونٹوں کو خود اپنے ہاتھ سے نحر کرتے تھے ، وہ انھیں قطار میں کھڑا کر دیتے اور ان کا منہ قبلہ کی طرف کر دیتے ، پھر خود بھی کھاتے اور دوسروں کو بھی کھلاتے ۔

Nafi rahmatullah alaihi se riwayat hai ki be shak Hazrat Abdullah bin Umar razi Allah tala anhu jab hadi ka janwar Madina se lekar jate to Zul-Hulaifah maqam par usay qilada bhi dalte aur ishaar bhi karte, usay ishaar karne se pehle qilada dal dete thay aur yeh dono kaam ek hi jaga par is haal mein karte ki us janwar ka munh qibla ki simt hota tha, woh uske gale mein do jootian latkate aur uski bayen janib ishaar karte (zakhm laga kar khoon saaf karte) phir usay unke sath hi le jaya jata yahan tak ki usay logon ke sath maidan Arafat mein thahraya jata, phir usay logon ke sath hi wapas laya jata jis waqt ki log wapas hote, phir jab Hazrat Ibn Umar razi Allah tala anhu yaum-e-nahar (10 Zul-Hijjah) ki subah ko maidan Mina mein aa jate to woh apna sar mundwane ya baal katwane se pehle usay nahar kar dete aur woh apne hadi ke oonton ko khud apne hath se nahar karte thay, woh unhen qatar mein khara kar dete aur unka munh qibla ki taraf kar dete, phir khud bhi khate aur dusron ko bhi khilate.

حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ عَنْ نَافِعٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ أَنَّهُ كَانَ : « إِذَا أَهْدَى هَدْيًا مِنَ الْمَدِينَةِ ، قَلَّدَهُ وَأَشْعَرَهُ بِذِي الْحُلَيْفَةِ . يُقَلِّدُهُ قَبْلَ أَنْ يُشْعِرَهُ . وَذَلِكَ فِي مَكَانٍ وَاحِدٍ . وَهُوَ مُوَجَّهٌ لِلْقِبْلَةِ . يُقَلِّدُهُ بِنَعْلَيْنِ ، وَيُشْعِرُهُ مِنَ الشِّقِّ الْأَيْسَرِ . ثُمَّ يُسَاقُ مَعَهُ حَتَّى يُوقَفَ بِهِ مَعَ النَّاسِ بِعَرَفَةَ . ثُمَّ يَدْفَعُ بِهِ مَعَهُمْ إِذَا دَفَعُوا . فَإِذَا قَدِمَ مِنًى غَدَاةَ النَّحْرِ . نَحَرَهُ قَبْلَ أَنْ يَحْلِقَ أَوْ يُقَصِّرَ . وَكَانَ هُوَ يَنْحَرُ هَدْيَهُ بِيَدِهِ . يَصُفُّهُنَّ قِيَامًا ، وَيُوَجِّهُهُنَّ إِلَى الْقِبْلَةِ . ثُمَّ يَأْكُلُ وَيُطْعِمُ »