Abu Bakr bin Abdur Rahman bin Harith narrated that he heard Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) narrating that he who is overtaken by dawn in a state of seminal emission should not observe fast. I made a mention of it to my father Abdur Rahman bin Harith (رضي الله تعالى عنه) but he denied it. Abdur Rahman went, and I also went along with him till we came to Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) and Ummul Momineen Umm Salama (رضي الله تعالى عنها) and Abdur Rahman asked them about it. Both of them said, (At times it so happened) that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) woke up in the morning in a state of junub (but without seminal emission in a dream) and observed fast. He (the narrator) said, we then proceeded till we went to Marwan and Abdur Rahman made a mention of it to him. Upon this Marwan said, I stress upon you (with an oath) that you better go to Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) and refer to him what is said about it. So, we came to Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) and Abu Bakr had been with us throughout and Abdur Rahman made a mention of it to him, whereupon Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) said, did they (the two wives of the Holy Prophet ﷺ) tell you this? He replied, yes. Upon this Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) said, they have better knowledge. Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) then attributed that what was said about it to Fadl bin Abbas (رضي الله تعالى عنه) and said, I heard it from Fadl (رضي الله تعالى عنه) and not from the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم). Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) then retracted from what he used to say about it. Ibn Juraij (one of the narrators) reported, I asked Abdul Malik, if they (the two wives) said (made the statement) in regard to Ramadan, whereupon he said, it was so, and the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) (woke up in the) morning in a state of junub which was not due to the wet dream and then observed fast.
محمد بن حاتم ، یحییٰ بن سعید ، ابن جریج ، محمد بن رافع ، عبدالرزاق بن ہمام ، ابن جریج ، عبدالملک بن ابی بکر بن عبدالرحمٰن ، حضرت ابو بکر سے ر وایت ہے انہوں نے فرمایا کہ میں نے حضرت ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے سنا کہ وہ اپنی روایات بیان کرتے ہیں جس آدمی نے جنبی حالت میں صبح کی تو وہ روزہ نہ رکھے ، راوی حضرت ابو بکر رضی اللہ تعالیٰ عنہ فرماتے ہیں کہ میں نےاس کا ذکر اپنے باپ عبدالرحمٰن سےبن حارث سے کیاتو انہوں نے اس کا انکار کردیا ، توحضرت عبدالرحمٰن چلے اور میں بھی ان کے ساتھ چلا یہاں تک کہ حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا اور حضرت ام سلمہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا کی خدمت میں حاضر ہوئے حضرت عبدالرحمٰن نے ان دونوں سے اس بارے میں پوچھا تو انہوں نے فرمایا کہ نبی ﷺ احتلام کے بغیر جنبی ہونے کی حالت میں صبح کرتے پھر آپ ﷺ روزہ رکھتے راوی کہتے ہیں کہ پھر ہم چلے یہاں تک کہ مروا ن کے پاس آگئے حضرت عبدالرحمٰن نے مروان سے اس بارے میں ذکر کیا تو مروان نے کہا کہ میں تم پر لازم کرتا ہوں کہ تم ضرور حضرت ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ کی طرف جاؤ اور اس کی تردید کرو جو وہ کہتے ہیں تو ہم حضرت ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ کے پاس آئے ۔ اور حضرت ابو بکر رضی اللہ تعالیٰ عنہ بھی وہاں موجود تھے حضرت عبداالرحمٰن نے حضرت ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے یہ سارا کچھ ذکر کیا حضرت ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے فرمایا کیا ان دونوں نے تجھ سے یہی فرمایا ہے؟حضرت عبدالرحمٰن نے کہا کہ ہاں!حضرت ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے فر مایا کہ وہ دونوں اس مسئلہ کو زیادہ جانتی ہیں ۔ پھر حضرت ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے اپنے اس قول کی جو کہ آپ نے فضل بن عباس سے سنا تھا اس کی تردید کردی ۔ اور حضرت ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے فرمایا کہ میں نے یہ فضل بن عباس رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے سناتھا اور نبی کریم ﷺ سے نہیں سنا راوی کہتے ہیں کہ حضرت ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے اپنے قول سے ر جوع کرلیا جو وہ کہاکرتے تھے راوی کہتے ہیں کہ میں نے عبدالملک سے کہا کہ کیا ان دونوں نے یہ حدیث رمضان کے بارے میں بیان کی تھی؟انہوں نے کہا کہ آپ بغیر احتلام کے جنبی حالت میں صبح اٹھتے پھر آپ روزہ رکھتے ۔
Muhammad bin Hatim, Yahya bin Saeed, Ibn Juraij, Muhammad bin Rafi, Abdul Razaq bin Humam, Ibn Juraij, Abdul Malik bin Abi Bakr bin Abdul Rahman, Hazrat Abu Bakr se riwayat hai unhon ne farmaya ki maine Hazrat Abu Hurairah Radi Allahu Ta'ala Anhu se suna ki woh apni riwayat bayan karte hain jis aadmi ne junubi halat mein subah ki to woh roza na rakhe, raavi Hazrat Abu Bakr Radi Allahu Ta'ala Anhu farmate hain ki maine iska zikr apne baap Abdul Rahman se bin Haris se kiya to unhon ne iska inkar kar diya, to Hazrat Abdul Rahman chale aur main bhi unke sath chala yahan tak ki Hazrat Ayesha Radi Allahu Ta'ala Anha aur Hazrat Umm Salma Radi Allahu Ta'ala Anha ki khidmat mein hazir hue Hazrat Abdul Rahman ne un donon se is bare mein puchha to unhon ne farmaya ki Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ehtelam ke baghair junubi hone ki halat mein subah karte phir Aap Sallallahu Alaihi Wasallam roza rakhte raavi kehte hain ki phir hum chale yahan tak ki Marwan ke paas aa gaye Hazrat Abdul Rahman ne Marwan se is bare mein zikr kiya to Marwan ne kaha ki main tum par lazim karta hun ki tum zaroor Hazrat Abu Hurairah Radi Allahu Ta'ala Anhu ki taraf jao aur iski tardeed karo jo woh kehte hain to hum Hazrat Abu Hurairah Radi Allahu Ta'ala Anhu ke paas aaye aur Hazrat Abu Bakr Radi Allahu Ta'ala Anhu bhi wahan maujud the Hazrat Abdal Rahman ne Hazrat Abu Hurairah Radi Allahu Ta'ala Anhu se ye sara kuchh zikr kiya Hazrat Abu Hurairah Radi Allahu Ta'ala Anhu ne farmaya kya un donon ne tujh se yahi farmaya hai? Hazrat Abdul Rahman ne kaha ki haan! Hazrat Abu Hurairah Radi Allahu Ta'ala Anhu ne farmaya ki woh donon is masle ko zyada janti hain phir Hazrat Abu Hurairah Radi Allahu Ta'ala Anhu ne apne is qaul ki jo ki aap ne Fazl bin Abbas se suna tha iski tardeed kardi aur Hazrat Abu Hurairah Radi Allahu Ta'ala Anhu ne farmaya ki maine ye Fazl bin Abbas Radi Allahu Ta'ala Anhu se suna tha aur Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam se nahin suna raavi kehte hain ki Hazrat Abu Hurairah Radi Allahu Ta'ala Anhu ne apne qaul se ruju kar liya jo woh kaha karte the raavi kehte hain ki maine Abdul Malik se kaha ki kya un donon ne ye hadees Ramzan ke bare mein bayan ki thi? Unhon ne kaha ki Aap baghair ehtelam ke junubi halat mein subah uthte phir Aap roza rakhte.
حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ حَاتِمٍ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ، ح وَحَدَّثَنِي مُحَمَّدُ، بْنُ رَافِعٍ - وَاللَّفْظُ لَهُ - حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ بْنُ هَمَّامٍ، أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ، أَخْبَرَنِي عَبْدُ الْمَلِكِ، بْنُ أَبِي بَكْرِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ عَنْ أَبِي بَكْرٍ، قَالَ سَمِعْتُ أَبَا هُرَيْرَةَ، - رضى الله عنه - يَقُصُّ يَقُولُ فِي قَصَصِهِ مَنْ أَدْرَكَهُ الْفَجْرُ جُنُبًا فَلاَ يَصُمْ . فَذَكَرْتُ ذَلِكَ لِعَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْحَارِثِ - لأَبِيهِ - فَأَنْكَرَ ذَلِكَ . فَانْطَلَقَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ وَانْطَلَقْتُ مَعَهُ حَتَّى دَخَلْنَا عَلَى عَائِشَةَ وَأُمِّ سَلَمَةَ - رضى الله عنهما - فَسَأَلَهُمَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ عَنْ ذَلِكَ - قَالَ - فَكِلْتَاهُمَا قَالَتْ كَانَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم يُصْبِحُ جُنُبًا مِنْ غَيْرِ حُلُمٍ ثُمَّ يَصُومُ - قَالَ - فَانْطَلَقْنَا حَتَّى دَخَلْنَا عَلَى مَرْوَانَ فَذَكَرَ ذَلِكَ لَهُ عَبْدُ الرَّحْمَنِ . فَقَالَ مَرْوَانُ عَزَمْتُ عَلَيْكَ إِلاَّ مَا ذَهَبْتَ إِلَى أَبِي هُرَيْرَةَ فَرَدَدْتَ عَلَيْهِ مَا يَقُولُ - قَالَ - فَجِئْنَا أَبَا هُرَيْرَةَ وَأَبُو بَكْرٍ حَاضِرُ ذَلِكَ كُلِّهِ - قَالَ - فَذَكَرَ لَهُ عَبْدُ الرَّحْمَنِ فَقَالَ أَبُو هُرَيْرَةَ أَهُمَا قَالَتَاهُ لَكَ قَالَ نَعَمْ . قَالَ هُمَا أَعْلَمُ . ثُمَّ رَدَّ أَبُو هُرَيْرَةَ مَا كَانَ يَقُولُ فِي ذَلِكَ إِلَى الْفَضْلِ بْنِ الْعَبَّاسِ فَقَالَ أَبُو هُرَيْرَةَ سَمِعْتُ ذَلِكَ مِنَ الْفَضْلِ وَلَمْ أَسْمَعْهُ مِنَ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم . قَالَ فَرَجَعَ أَبُو هُرَيْرَةَ عَمَّا كَانَ يَقُولُ فِي ذَلِكَ . قُلْتُ لِعَبْدِ الْمَلِكِ أَقَالَتَا فِي رَمَضَانَ قَالَ كَذَلِكَ كَانَ يُصْبِحُ جُنُبًا مِنْ غَيْرِ حُلُمٍ ثُمَّ يَصُومُ .