12.
The Book of Zakat
١٢-
كتاب الزكاة


44
Chapter: Giving to those whose hearts have been inclined (towards Islam) and to those for whose faith there is fear if they are not given anything, and putting up with the one who asks rudely due to ignorance, and the Khawarij and rulings regarding them

٤٤
باب إِعْطَاءِ مَنْ سَأَلَ بِفُحْشٍ وَغِلْظَةٍ ‏

Sahih Muslim 1057b

This Hadith has been narrated on the authority of Anas bin Malik through another chain of transmitters. And In the Hadith transmitted by Ikrima bin 'Ammir there is an addition, ‘he (the Bedouin) pulled his (mantle) so violently that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) was drifted very close to the Bedouin.’ And in the Hadith transmitted by Hammam, (the words are), ‘he pulled it so violently that the mantle was torn and the border was left around the neck of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم).’

ہمام عکرمہ بن عماراور اوزاعی سب نے اسحاق بن عبد اللہ بن ابی طلحہ سے انھوں نے حضرت انس بن مالک رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے اور انھوں نے نبی ﷺ سے یہی حدیث روا یت کی ۔ عکرمہ بن عمار کی حدیث میں یہ اضافہ ہے پھر اس نے آپ کو زور سے اپنی طرف کھنچا تو رسول اللہ ﷺ اس بدوی کے سینے سے جا ٹکرا ئے ۔ اور ہمام کی حدیث میں ہے اس نے آپ کے ساتھ کھنچا تا نی شروع کردی یہاں تک کہ چا در پھٹ گئی اور یہاں تک کہ اس کا کنارا رسول اللہ ﷺ کی گردن مبارک میں رہ گیا ۔

Hamam, Uqrumah bin Ammar aur Auzai sab ne Ishaq bin Abdullah bin Abi Talhah se, unhon ne Hazrat Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) se aur unhon ne Nabi sallallahu alaihi wassallam se yehi hadeeth riwayat ki. Uqrumah bin Ammar ki hadeeth mein yeh izafa hai phir usne aap ko zor se apni taraf khincha to Rasoolullah sallallahu alaihi wassallam is badwi ke sine se ja takraye. Aur Hamam ki hadeeth mein hai usne aap ke sath khincha tani shuru kar di yaha tak ke chadar phat gayi aur yaha tak ke uska kinara Rasoolullah sallallahu alaihi wassallam ki gardan mubarak mein reh gaya.

حَدَّثَنَا زُهَيْرُ بْنُ حَرْبٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الصَّمَدِ بْنُ عَبْدِ الْوَارِثِ، حَدَّثَنَا هَمَّامٌ، ح وَحَدَّثَنِي زُهَيْرُ بْنُ حَرْبٍ، حَدَّثَنَا عُمَرُ بْنُ يُونُسَ، حَدَّثَنَا عِكْرِمَةُ بْنُ عَمَّارٍ، ح وَحَدَّثَنِي سَلَمَةُ بْنُ شَبِيبٍ، حَدَّثَنَا أَبُو الْمُغِيرَةِ، حَدَّثَنَا الأَوْزَاعِيُّ، كُلُّهُمْ عَنْ إِسْحَاقَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي طَلْحَةَ، عَنْ أَنَسِ، بْنِ مَالِكٍ عَنِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم بِهَذَا الْحَدِيثِ ‏.‏ وَفِي حَدِيثِ عِكْرِمَةَ بْنِ عَمَّارٍ مِنَ الزِّيَادَةِ قَالَ ثُمَّ جَبَذَهُ إِلَيْهِ جَبْذَةً رَجَعَ نَبِيُّ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فِي نَحْرِ الأَعْرَابِيِّ ‏.‏ وَفِي حَدِيثِ هَمَّامٍ فَجَاذَبَهُ حَتَّى انْشَقَّ الْبُرْدُ وَحَتَّى بَقِيَتْ حَاشِيَتُهُ فِي عُنُقِ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ‏.‏