15.
The Book of Pilgrimage
١٥-
كتاب الحج


28
Chapter: It is recommended for the pilgrim to perform Tawaf Al-Qudum and As-Sa'i after it

٢٨
باب مَا يَلْزَمُ مَنْ أَحْرَمَ بِالْحَجِّ ثُمَّ قَدِمَ مَكَّةَ مِنَ الطَّوَافِ وَالسَّعْىِ ‏

Sahih Muslim 1233b

Wabara narrated that a person asked Ibn Umar (رضئ هللا تعالی عنہ), may I circumambulate the House, whereas I have entered-into the state of Ihram for Hajj? Thereupon he said, what prevents you from doing it? He said, I saw the son of so and so showing disapproval of it, and you are dearer to us as compared with him. And we see that he is allured by the world, whereupon he said, who amongst you and us is not allured by the world? And said (further), 'we saw that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) put on Ihram for Hajj and circumambulated the House and run between al Safa' and al-Marwa. And the way prescribed by Allah and that prescribed by His Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) deserve more to be followed than the way shown by so and so, if you speak the truth.

بیان نے وبرہ سے روایت کی ، کہا : ایک شخص نے سیدنا ابن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے سوال کیا : میں نےحج کا احرام باندھا ہے ، تو کیا میں بیت اللہ کاطواف کرلوں؟انھوں نے فرمایا : ( ہاں ) تمھیں کیا مانع ہے؟اس نے کہا : میں نے ابن فلاں ( ابن عباس رضی اللہ تعالیٰ عنہ ) کو دیکھا ہے کہ وہ اسے ناپسندکرتے ہیں اور آپ ہمیں ان سے زیادہ محبوب ہیں ہم نے دیکھا ہے کہ دنیا نے انھیں فتنے میں ڈال دیا ہے حضرت ابن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے کہا : ہم میں سے کون یاتم میں سے کون ۔ جسے دنیا نے فتنے میں نہیں ڈالا؟ ( تم ان پر دنیا داری کا اعتراض نہ کرو ، ) پھر فرمایا : ہم نے رسول اللہ ﷺ کو دیکھا ، آپ نے حج کااحرام باندھا ، بیت اللہ کاطواف کیا اور صفا مروہ کی سعی فرمائی ، ( اب سوچو ) اللہ تعالیٰ اور اس کے رسول ﷺ کے طریقے کی پیروی کا زیادہ حق ہے ۔ یافلاں کے راستے کا کہ اس کی اتباع کی جائے؟اگر تم سچ کہہ رہے ہو ۔

bayan ne wabra se riwayat ki, kaha: aik shakhs ne saydana ibn umar radiallahu ta'ala anhu se sawal kiya: maine hajj ka ihram bandha hai, to kya mai baitullah ka tawaf kar loon? unhon ne farmaya: (haan) tumhein kya mane hai? us ne kaha: maine ibn falan (ibn abbas radiallahu ta'ala anhu) ko dekha hai ke woh ise na pasand karte hain aur aap hamen un se ziyada mohabbub hain hum ne dekha hai ke duniya ne unhein fitne mein dal diya hai hazrat ibn umar radiallahu ta'ala anhu ne kaha: hum mein se kon yatim mein se kon, jise duniya ne fitne mein nahi dala? (tum un par duniyadari ka ittaraz na karo,) phir farmaya: hum ne rasoolullah sallahu alaihi wa sallam ko dekha, aap ne hajj ka ihram bandha, baitullah ka tawaf kiya aur safa marwa ki sa'i farmaii, (ab socho) allahu ta'ala aur us ke rasool sallahu alaihi wa sallam ke tariqe ki payravi ka ziyada haq hai, ya falan ke raste ka ke us ki ittiba ki jaye? agar tum sach kah rahe ho.

وَحَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، حَدَّثَنَا جَرِيرٌ، عَنْ بَيَانٍ، عَنْ وَبَرَةَ، قَالَ سَأَلَ رَجُلٌ ابْنَ عُمَرَ - رضى الله عنهما - أَطُوفُ بِالْبَيْتِ وَقَدْ أَحْرَمْتُ بِالْحَجِّ فَقَالَ وَمَا يَمْنَعُكَ قَالَ إِنِّي رَأَيْتُ ابْنَ فُلاَنٍ يَكْرَهُهُ وَأَنْتَ أَحَبُّ إِلَيْنَا مِنْهُ رَأَيْنَاهُ قَدْ فَتَنَتْهُ الدُّنْيَا ‏.‏ فَقَالَ وَأَيُّنَا - أَوْ أَيُّكُمْ - لَمْ تَفْتِنْهُ الدُّنْيَا ثُمَّ قَالَ رَأَيْنَا رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم أَحْرَمَ بِالْحَجِّ وَطَافَ بِالْبَيْتِ وَسَعَى بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ فَسُنَّةُ اللَّهِ وَسُنَّةُ رَسُولِهِ صلى الله عليه وسلم أَحَقُّ أَنْ تَتَّبِعَ مِنْ سُنَّةِ فُلاَنٍ إِنْ كُنْتَ صَادِقًا ‏.‏