13.
Statement of Funeral Prayer
١٣-
بیان صلاة الجنازة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar bn al-khaṭṭāb | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
‘uthmān bn ‘affān | Uthman ibn Affan | Sahabi |
abīh | Aban ibn Khalid al-Hanafi | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith |
ḥumrān bn abān | Himran ibn Aban an-Nimri | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith (good in Hadith) |
muslim bn īsārin | Muslim ibn Yasar al-Basri | Trustworthy |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
sa‘īdun | Sa'id ibn Abi 'Urwa al-'Adawi | Trustworthy Hadith Scholar |
‘abd al-wahhāb bn ‘aṭā’in | Abd al-Wahhab ibn Ata al-Khaffaf | Saduq Hasan al-Hadith |
al-ḥārith bn abī usāmah | Al-Harith ibn Abi Usamah al-Tamimi | Trustworthy |
abū ‘abd al-lah muḥammad bn ‘abd al-lah al-ṣaffār | Muhammad ibn Abdullah al-Saffar | Trustworthy |
yaḥyá bn abī ṭālibin | Yahya ibn Ja'far al-Wasiti | Saduq Hasan al-Hadith |
al-ḥasan bn ya‘qūb al-‘adl | Al-Hasan bin Yaqub al-Bukhari | Thiqah (Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
عُثْمَانَ بْنَ عَفَّانَ | عثمان بن عفان | صحابي |
أَبِيهِ | أبان بن خالد الحنفي | صدوق حسن الحديث |
حُمْرَانَ بْنِ أَبَانَ | حمران بن أبان النمري | صدوق حسن الحديث |
مُسْلِمِ بْنِ يَسَارٍ | مسلم بن يسار البصري | ثقة |
قَتَادَةَ | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
سَعِيدٌ | سعيد بن أبي عروبة العدوي | ثقة حافظ |
عَبْدُ الْوَهَّابِ بْنُ عَطَاءٍ | عبد الوهاب بن عطاء الخفاف | صدوق حسن الحديث |
الْحَارِثُ بْنُ أَبِي أُسَامَةَ | الحارث بن أبي أسامة التميمي | ثقة |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الصَّفَّارُ | محمد بن عبد الله الصفار | ثقة |
يَحْيَى بْنُ أَبِي طَالِبٍ | يحيى بن جعفر الواسطي | صدوق حسن الحديث |
الْحَسَنُ بْنُ يَعْقُوبَ الْعَدْلُ | الحسن بن يعقوب البخاري | ثقة |
Mustadrak Al Hakim 1298
Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him) narrated that once the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "I know a word that if a person utters it with sincerity of heart and then dies, then Allah Almighty will make the fire of Hell forbidden for him." Then the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) passed away but he did not clarify about this word. Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him) said: "I will tell you what that word is. It is the Kalima of Ikhlas (the declaration of faith) about which the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) advised his uncle Abu Talib at the time of his death, that is, to bear witness that there is no one worthy of worship except Allah Almighty. With this Kalima, Allah Almighty honored Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him) and his companions." ** This hadith is authentic according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but the two Shaykhs (Bukhari and Muslim) did not narrate it with these words. However, only Imam Muslim narrated this statement of Usman (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Whoever knows at the time of his death that there is no god but Allah, he will enter Paradise."
" حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ ایک دفعہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : میں ایک ایسا کلمہ جانتا ہوں کہ انسان نے اس کو خلوص دل سے پڑھا ہو پھر اس کا انتقال ہو جائے تو اللہ تعالیٰ اس پر جہنم کی آگ حرام فرما دیتا ہے ، پھر رسول اللہ ﷺ کا انتقال ہو گیا لیکن اس کلمہ کے بارے میں آپ علیہ السلام نے کوئی وجاحت نہیں فرمائی تھی ۔ حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ نے فرمایا : میں تمہیں بتاتا ہوں کہ وہ کلمہ کیا ہے ۔ وہ کلمہ اخلاص ہے جس کے بارے میں رسول اللہ ﷺ نے اپنے چچا ابوطالب کو ان کی وفات سے وقت تلقین کی تھی ، اس بات کی گواہی دینا کہ اللہ تعالیٰ کے سوا کوئی عبادت کے لائق نہیں ہے ۔ اسی کلمے کے ذریعے اللہ تعالیٰ نے محمد ﷺ اور ا کے اصحاب کو عزت بخشی ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین نے اسے ان الفاظ ہے ہمراہ نقل نہیں کیا ، تاہم صرف امام مسلم نے حضرت عثمان رضی اللہ عنہ کا یہ بیان نقل کیا ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے ارشاد فرمایا : جو شخص موت کے وقت جانتا ہو کہ اللہ تعالیٰ کے سوا کوئی عبادت کے لائق نہیں ہے ، وہ جنتی ہے ۔"
Hazrat Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) farmate hain ki aik dafa Rasul Allah ﷺ ne irshad farmaya : mein aik aisa kalma janta hun keh insan ne us ko khulos dil se parha ho phir us ka inteqal ho jaye to Allah Ta'ala us par jahannam ki aag haram farma deta hai , phir Rasul Allah ﷺ ka inteqal ho gaya lekin is kalme ke bare mein aap alaihis salam ne koi wajahat nahin farmai thi . Hazrat Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya : mein tumhen batata hun keh woh kalma kya hai . Woh kalma ikhlas hai jis ke bare mein Rasul Allah ﷺ ne apne chacha Abu Talib ko un ki wafat se waqt talqin ki thi , is baat ki gawahi dena keh Allah Ta'ala ke siwa koi ibadat ke laiq nahin hai . Isi kalme ke zariye Allah Ta'ala ne Muhammad ﷺ aur un ke as'hab ko izzat bakhshi hai . ** yeh hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyar ke mutabiq sahih hai lekin shaikhne ise in alfaz hai hamrah naqal nahin kiya , taham sirf Imam Muslim ne Hazrat Usman (رضي الله تعالى عنه) ka yeh bayan naqal kiya hai keh Nabi Akram ﷺ ne irshad farmaya : jo shakhs maut ke waqt janta ho keh Allah Ta'ala ke siwa koi ibadat ke laiq nahin hai , woh jannati hai .
أَخْبَرَنَا الْحَسَنُ بْنُ يَعْقُوبَ الْعَدْلُ، ثنا يَحْيَى بْنُ أَبِي طَالِبٍ، وَحَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الصَّفَّارُ إِمْلَاءً، ثنا الْحَارِثُ بْنُ أَبِي أُسَامَةَ، ثنا عَبْدُ الْوَهَّابِ بْنُ عَطَاءٍ، ثنا سَعِيدٌ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ مُسْلِمِ بْنِ يَسَارٍ، عَنْ حُمْرَانَ بْنِ أَبَانَ، عَنْ أَبِيهِ، أَنَّ عُثْمَانَ بْنَ عَفَّانَ، حَدَّثَ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، قَالَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: «إِنِّي لَأَعْلَمُ كَلِمَةً لَا يَقُولُهَا عَبْدٌ حَقًّا مِنْ قَلْبِهِ فَيَمُوتُ إِلَّا حُرِّمَ عَلَى النَّارِ» فَقُبِضَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَمْ يُخْبِرْنَاهَا، فَقَالَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ: "" أَنَا أُخْبِرُكَ بِهَا، هِيَ كَلِمَةُ الْإِخْلَاصِ الَّتِي أَمَرَ بِهَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَمَّهُ أَبَا طَالِبٍ عِنْدَ الْمَوْتِ: شَهَادَةُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ، وَهِيَ الْكَلِمَةُ الَّتِي أَكْرَمَ اللَّهُ بِهَا مُحَمَّدًا وَأَصْحَابَهُ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ بِهَذِهِ السِّيَاقَةِ، إِنَّمَا انْفَرَدَ مُسْلِمٌ بِإِخْرَاجِ» حَدِيثِ خَالِدٍ الْحَذَّاءِ: عَنِ الْوَلِيدِ بْنِ مُسْلِمٍ، عَنْ حُمْرَانَ، عَنْ عُثْمَانَ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «مَنْ مَاتَ وَهُوَ يَعْلَمُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ دَخَلَ الْجَنَّةَ»