13.
Statement of Funeral Prayer
١٣-
بیان صلاة الجنازة


Mustadrak Al Hakim 1364

Jabir bin Abdullah (may Allah be pleased with him) narrates: One day, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) mentioned one of his companions who had passed away. He was shrouded in a very short cloth and buried at night. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) forbade burying anyone at night without offering the funeral prayer, except when one is compelled to do so. He said: "When any one of you shrouds his brother, he should shroud him properly."

" حضرت جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : ایک دن نبی اکرم ﷺ نے اپنے ایک ایسے صحابی کا ذکر کیا جو فوت ہو گئے تھے ، ان کو انتہائی مختصر کپڑے میں کفن دے کر رات ہی رات میں دفن کر دیا گیا تھا ۔ نبی اکرم ﷺ نے رات کے وقت کسی شخص کو نماز جنازہ پڑھے جانے کے بغیر دفن کرنے سے ڈانٹا ، سوائے اس صورت کے جب کوئی انسان اس عمل کے لیے مجبور ہو اور فرمایا : جب کوئی اپنے بھائی کو کفن دے تو اس کو چاہیے کہ اسے اچھا کفن دے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن اسے صحیحین میں نقل نہیں کیا گیا ۔ مذکورہ حدیث کی ایک شاہد حدیث بھی موجود ہے جو کہ وہب بن منبہ نے حضرت جابر رضی اللہ عنہ سے روایت کی ۔"

Hazrat Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : Ek din Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne apne ek aise sahabi ka zikar kya jo foot ho gaye thay, un ko intehai mukhtasar kapre mein kafan de kar raat hi raat mein dafan kar diya gaya tha. Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne raat ke waqt kisi shakhs ko namaz janaza padhe jane ke baghair dafan karne se danta, siwae is surat ke jab koi insan is amal ke liye majboor ho aur farmaya : Jab koi apne bhai ko kafan de to us ko chahiye ki usay achha kafan de. ** Yeh hadees Imam Muslim Rehmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin isay Sahihain mein naqal nahin kiya gaya. Mazkoorah hadees ki ek shahid hadees bhi mojood hai jo ki Wahab bin Munabbih ne Hazrat Jabir (رضي الله تعالى عنه) se riwayat ki.

أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْقَطِيعِيُّ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ، حَدَّثَنِي أَبِي، وَأَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا يَحْيَى بْنُ مُحَمَّدٍ الْعَنْبَرِيُّ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَبِي طَالِبٍ، ثنا إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، وَمُحَمَّدُ بْنُ رَافِعٍ، قَالُوا: أَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَنْبَأَ ابْنُ جُرَيْجٍ، أَخْبَرَنِي أَبُو الزُّبَيْرِ، أَنَّهُ سَمِعَ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ يُحَدِّثُ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَطَبَ يَوْمًا، فَذَكَرَ رَجُلًا مِنْ أَصْحَابِهِ قُبِضَ، وَكُفِّنَ فِي كَفَنٍ غَيْرِ طَائِلٍ، وَقُبِرَ لَيْلًا، فَزَجَرَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يُقْبَرَ الرَّجُلُ بِاللَّيْلِ حَتَّى يُصَلَّى عَلَيْهِ، إِلَّا أَنْ يُضْطَرَّ إِنْسَانٌ إِلَى ذَلِكَ، وَقَالَ: «إِذَا كَفَّنَ أَحَدُكُمْ أَخَاهُ فَلْيُحْسِنْ كَفَنَهُ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ " وَلَهُ شَاهِدٌ مِنْ حَدِيثِ وَهْبِ بْنِ مُنَبِّهٍ، عَنْ جَابِرٍ