16.
Statement of Hajj
١٦-
بیان الحج
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anasin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
sa‘īd bn abī ‘arūbah | Sa'id ibn Abi 'Urwa al-'Adawi | Trustworthy Hadith Scholar |
ibn abī zā’idah | Yahya ibn Zakariya al-Hamdani | Trustworthy and Precise |
‘alī bn sa‘īd bn masrūqin al-kindī | Ali ibn Sa'id al-Kindi | Trustworthy |
‘alī bn al-‘abbās bn al-walīd al-bajalī | Ali ibn al-Abbas al-Bajali | Trustworthy, Good Narrator |
wa’abū sa‘īdin ismā‘īl bn aḥmad al-tājir | Ismail ibn Ahmad al-Jurjani | Trustworthy, good in Hadith |
abū bakrin muḥammad bn abī ḥāzimin al-ḥāfiẓ | Muhammad ibn Muadh al-Sha'rani | Weak in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
قَتَادَةَ | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
سَعِيدِ بْنِ أَبِي عَرُوبَةَ | سعيد بن أبي عروبة العدوي | ثقة حافظ |
ابْنُ أَبِي زَائِدَةَ | يحيى بن زكريا الهمداني | ثقة متقن |
عَلِيُّ بْنُ سَعِيدِ بْنِ مَسْرُوقٍ الْكِنْدِيُّ | علي بن سعيد الكندي | ثقة |
عَلِيُّ بْنُ الْعَبَّاسِ بْنِ الْوَلِيدِ الْبَجَلِيُّ | علي بن العباس البجلي | صدوق حسن الحديث |
وَأَبُو سَعِيدٍ إِسْمَاعِيلُ بْنُ أَحْمَدَ التَّاجِرُ | إسماعيل بن أحمد الجرجاني | صدوق حسن الحديث |
أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي حَازِمٍ الْحَافِظُ | محمد بن معاذ الشعراني | ضعيف الحديث |
Mustadrak Al Hakim 1613
Anas (may Allah be pleased with him) narrated the statement of Allah Almighty: "And pilgrimage to the House is a duty unto Allah for mankind, for him who is able to find a way thither" - "Hajj to the House (Kaaba) is obligatory upon every person who possesses the means to travel to it." He narrates the statement of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) regarding the verse "for him who is able to find a way thither". ( Anas (may Allah be pleased with him) states that) It was asked from you (O Messenger of Allah): "What is meant by 'a way thither'?" You (the Prophet) replied, "Mount and provision." ** This hadith is sahih (authentic) according to the criteria of both Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but both of them did not narrate it. In narrating this hadith from Qatadah, Hammad bin Salamah followed Sa'id (his narrated hadith is as follows).
" حضرت انس رضی اللہ عنہ اللہ تعالیٰ کے قول :’’ وَلِلّٰہِ عَلَی النَّاسِ حِجُّ الْبَیْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ اِلَیْہِ سَبِیْلًا ‘‘ ’’ لوگوں پر اللہ کے لیے حج فرض ہے ، اس شخص پر جو اس تک ’’ سبیل ‘‘ کی استطاعت رکھتا ہو ۔ ‘‘ کے متعلق نبی اکرم ﷺ کا بیان نقل کرتے ہیں ۔ ( حضرت انس رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ ) آپ ﷺ سے پوچھا گیا : یا رسول اللہ ﷺ ’’ سبیل ‘‘ سے کیا مراد ہے ؟ آپ ﷺ نے فرمایا : سواری اور خرچہ ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ و امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ دونوں کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن دونوں نے ہی اسے نقل نہیں کیا ۔ اس حدیث کو قتادہ سے روایت کرنے میں حماد بن سلمہ نے سعید کی متابعت کی ہے ۔ ( ان کی روایت کردہ حدیث درج ذیل ہے ۔ )"
Hazrat Anas (رضي الله تعالى عنه) Allah Ta'ala ke qaul: '' Wa lillahi 'alal nnasi hijjul bayti man istata'a ilayhi sabeelan '' '' Logon per Allah ke liye Hajj farz hai, iss shakhs per jo iss tak '' sabeel '' ki istata'at rakhta ho. '' ke mutalliq Nabi Akram ﷺ ka bayan naqal karte hain. ( Hazrat Anas (رضي الله تعالى عنه) farmate hain ki ) Aap ﷺ se poocha gaya: Ya Rasul Allah ﷺ '' sabeel '' se kya murad hai? Aap ﷺ ne farmaya: Sawari aur kharcha. ** Yeh hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih wa Imam Muslim Rahmatullah Alaih donon ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin donon ne hi ise naqal nahin kiya. Iss hadees ko Qatada se riwayat karne mein Hammad bin Salama ne Saeed ki mutaba'at ki hai. ( Un ki riwayat kardah hadees darj zail hai. )
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي حَازِمٍ الْحَافِظُ بِالْكُوفَةِ، وَأَبُو سَعِيدٍ إِسْمَاعِيلُ بْنُ أَحْمَدَ التَّاجِرُ، قَالَا: ثنا عَلِيُّ بْنُ الْعَبَّاسِ بْنِ الْوَلِيدِ الْبَجَلِيُّ، ثنا عَلِيُّ بْنُ سَعِيدِ بْنِ مَسْرُوقٍ الْكِنْدِيُّ، ثنا ابْنُ أَبِي زَائِدَةَ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي عَرُوبَةَ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ أَنَسٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي قَوْلِهِ تَبَارَكَ وَتَعَالَى: {وَلِلَّهِ عَلَى النَّاسِ حَجُّ الْبَيْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَيْهِ سَبِيلًا} [آل عمران: 97] قَالَ: قِيلَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ مَا السَّبِيلُ؟ قَالَ: «الزَّادُ وَالرَّاحِلَةُ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ " وَقَدْ تَابَعَ حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ سَعِيدًا عَلَى رِوَايَتِهِ، عَنْ قَتَادَةَ