19.
Statement of Buying and Selling
١٩-
بیان البیع والشراء
Mustadrak Al Hakim 2131
Muadh bin Abdullah bin Khabib Al-Juhani (may Allah be pleased with him) narrated from his father, who narrated from his uncle, that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) came to them and the effect of Ghusl (ritual bath) was apparent on him and he was very happy. The narrator said: We thought that you are coming from one of your wives. We said: O Messenger of Allah, today we see that you have started your morning with great joy. He (peace and blessings be upon him) said: Yes, praise be to Allah. The narrator said: Then he (peace and blessings be upon him) mentioned wealth and said: Wealth does not harm a pious person. And for a pious person, “health” is better than wealth, and a cheerful disposition is also a blessing (of Allah). ** This Hadith is Madani (related to Madinah), “Sahih-ul-Isnad” (authentic in narration). Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) have not narrated it. And the companion from whom the narration of Sulaiman bin Bilal (may Allah be pleased with him) is not established is Yasar bin Abdul Juhani (may Allah be pleased with him).
" حضرت معاذ بن عبداللہ بن خبیب الجہنی رضی اللہ عنہ اپنے والد سے ، وہ ان کے چچا سے روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ ان کے پاس تشریف لائے تو آپ پر غسل کا اثر تھا اور آپ بہت خوش ( نظر آ رہے ) تھے ( راوی ) فرماتے ہیں ہم سمجھے کہ آپ اپنی کسی زوجۂ محترمہ کے پاس سے تشریف لا رہے ہیں ۔ ہم نے عرض کی : یا رسول اللہ ﷺ آج ہم دیکھ رہے ہیں کہ آپ نے بڑے ہشاش بشاش انداز میں صبح کی ہے ۔ آپ ﷺ نے فرمایا : جی ہاں ، اللہ تعالیٰ کا شکر ہے ۔ ( راوی ) فرماتے ہیں : پھر آپ ﷺ نے دولتمندی کا ذکر کیا اور فرمایا : صاحب تقویٰ شخص کو دولتمندی کا کوئی نقصان نہیں ہے اور صاحبِ تقویٰ شخص کے لیے دولتمندی سے زیادہ بہتر ’’ صحت ‘‘ ہے اور طبیعت کا ہشاش ہونا بھی ( اللہ تعالیٰ کی ) نعمت ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث مدنی ہے ’’ صحیح الاسناد ‘‘ ہے اور امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اسے نقل نہیں کیا ہے اور وہ صحابی جن سے سلیمان بن بلال رضی اللہ عنہ کا سماع ثابت نہیں ہے وہ یسار بن عبدالجہنی رضی اللہ عنہ ہیں ۔"
Hazrat Muaz bin Abdullah bin Khabib al-Jahni Razi Allah Anhu apne walid se, woh un ke chacha se riwayat karte hain ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) un ke paas tashrif laaye to aap par ghusl ka asar tha aur aap bahut khush (nazar aa rahe) the. (Ravi) farmate hain hum samjhe ki aap apni kisi zauja muhtarama ke paas se tashrif la rahe hain. Hum ne arz ki: Ya Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) aaj hum dekh rahe hain ki aap ne bade hushash bashash andaz mein subah ki hai. Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Ji haan, Allah Ta'ala ka shukr hai. (Ravi) farmate hain: Phir aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne daulatmandi ka zikr kiya aur farmaya: Sahib-e-taqwa shakhs ko daulatmandi ka koi nuqsaan nahin hai aur sahib-e-taqwa shakhs ke liye daulatmandi se ziada behtar " sehat " hai aur tabiyat ka hushash hona bhi (Allah Ta'ala ki) ne'mat hai. ** Yeh hadees Madani hai "Sahih al-Isnad" hai aur Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne ise naqal nahin kiya hai aur woh sahabi jin se Sulaiman bin Bilal Razi Allah Anhu ka sama'a sabit nahin hai woh Yasar bin Abd al-Jahni Razi Allah Anhu hain.
حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، أَنْبَأَ سُلَيْمَانُ بْنُ بِلَالٍ، وَحَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ، أَنْبَأَ إِسْمَاعِيلُ بْنُ قُتَيْبَةَ، ثنا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، ثنا سُلَيْمَانُ بْنُ بِلَالٍ، وَأَخْبَرَنِي إِسْمَاعِيلُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْفَضْلِ، ثنا جَدِّي، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ أَبِي أُوَيْسٍ، ثنا سُلَيْمَانُ بْنُ بِلَالٍ، حَدَّثَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ سُلَيْمَانَ بْنِ أَبِي سَلَمَةَ، أَنَّهُ سَمِعَ مُعَاذَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ خُبَيْبٍ الْجُهَنِيَّ يُحَدِّثُ عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَمِّهِ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَرَجَ عَلَيْهِمْ وَعَلَيْهِ أَثَرُ غُسْلٍ وَهُوَ طَيِّبُ النَّفْسِ، قَالَ فَظَنَنَّا أَنَّهُ أَلَمَّ بِأَهْلِهِ فَقُلْنَا: يَا رَسُولَ اللَّهِ، نَرَاكَ أَصْبَحْتَ طَيِّبَ النَّفْسِ. قَالَ: «أَجَلْ وَالْحَمْدُ لِلَّهِ» قَالَ: ثُمَّ ذَكَرَ الْغِنَى فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «لَا بَأْسَ بِالْغِنَى لِمَنِ اتَّقَى، وَالصِّحَّةُ لِمَنِ اتَّقَى خَيْرٌ مِنَ الْغِنَى وَطِيبُ النَّفْسِ مِنَ النَّعِيمِ» هَذَا حَدِيثٌ مَدَنِيٌّ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، وَالصَّحَابِيُّ الَّذِي لَمْ يُسَمِّهِ سُلَيْمَانُ بْنُ بِلَالٍ هُوَ يَسَارُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْجُهَنِيُّ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2131 - صحيح