27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ubay bn ka‘bin | Ubayy ibn Ka'b al-Ansari | Sahabi |
zirrin | Zirr ibn Hubaysh al-Asadi | Thiqah (Trustworthy) |
‘āṣimin | Asim ibn Abi al-Najud al-Asadi | Saduq Hasan al-Hadith |
shu‘bah | Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout |
ādam bn abī iyāsin | Adam bin Abi Iyas | Thiqah (Trustworthy) |
ibrāhīm bn al-ḥusayn bn dīzīl | Ibn Dayzil al-Hamdani | Trustworthy Hadith Scholar, Reliable |
‘abd al-raḥman bn al-ḥasan bn aḥmad al-asadī | Abd al-Rahman ibn al-Hasan al-Asadi | Accused of lying |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ | أبي بن كعب الأنصاري | صحابي |
زِرٍّ | زر بن حبيش الأسدي | ثقة |
عَاصِمٍ | عاصم بن أبي النجود الأسدي | صدوق حسن الحديث |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
آدَمُ بْنُ أَبِي إِيَاسٍ | آدم بن أبي إياس | ثقة |
إِبْرَاهِيمُ بْنُ الْحُسَيْنِ بْنِ دِيزِيلَ | ابن ديزيل الهمداني | ثقة حافظ مأمون |
عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ أَحْمَدَ الأَسَدِيُّ | عبد الرحمن بن الحسن الأسدي | متهم بالكذب |
Mustadrak Al Hakim 2889
Ubayy bin Ka'b (may Allah be pleased with him) reported that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said to me, "Allah has commanded me to recite the Qur'an to you." Then he recited to me: "(Those who disbelieve among the People of the Scripture and the polytheists) were not going to leave their ways until there came to them a clear proof." (Al-Bayyinah 98:1) And among His attributes is that if a person were to ask Me for a whole valley filled with wealth, and I were to give it to him, he would then ask for another valley. And if I were to give him the second valley, he would ask for a third. Nothing fills the belly of the son of Adam except for dust. And Allah accepts the repentance of those who repent. And the religion accepted by Allah is Islam (submission to Him). It is not Judaism nor Christianity. Whoever does righteous deeds, his (reward) will never be wasted. ** This hadith has a sound chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.
" حضرت ابی بن کعب رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ مجھے رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : اللہ تعالیٰ نے مجھے حکم دیا ہے کہ میں تجھے قرآن سناؤں پھر آپ نے مجھے : ( لَمْ یَکُنِ الَّذِیْنَ کَفَرُوْا مِنْ اَھْلِ الْکِتٰبِ وَ الْمُشْرِکِیْنَ ) ( البینۃ : 1 ) ’’ کتابی کافر اور مشرک اپنا دین چھوڑنے کو نہ تھے جب تک ان کے پاس روشن دلیل نہ آئے ‘‘۔ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) اور اس کی صفات میں سے یہ بھی ہے کہ اگر انسان پوری ایک وادی مال مانگے اور میں اس کو دے دوں تو وہ دوسری وادی کا بھی سوال کرے گا اور میں اس کو دوسری وادی بھی دے دوں تو وہ تیسری کا سوال کرے گا ۔ ابن آدم کا پیٹ ، مٹی کے سوا کوئی چیز نہیں بھر سکتی ۔ اور اللہ تعالیٰ توبہ کرنے والے کی توبہ قبول کرتا ہے اور اللہ تعالیٰ کی بارگاہ میں مقبول دین ’’ حنیفیہ ‘‘ ہے ۔ یہودیت اور نصرانیت نہیں ہے جو شخص نیک عمل کرے گا اس ( کے ثواب ) کو ہرگز ضائع نہیں کیا جائے گا ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اسے نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Abi bin Kaab Razzi Allah Anhu farmate hain keh mujhe Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Allah Ta'ala ne mujhe hukm diya hai keh main tumhe Quran sunaun phir aap ne mujhe (Lam yakunil lazeena kafaroo min ahlil kitabi wal mushrikeen) (Al-Baqarah: 1) ''Kitabi kafir aur mushrik apna deen chhorne ko nah the jab tak un ke pass roshan daleel nah aaye'' (Tarjuma Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza Rahmatullah Alaih) Aur is ki sifat mein se yeh bhi hai keh agar insan puri ek wadi maal mangey aur main uss ko de dun to woh dusri wadi ka bhi sawal karega aur main uss ko dusri wadi bhi de dun to woh teesri ka sawal karega. Ibn e Adam ka pet, mitti ke siwa koi cheez nahi bhar sakti. Aur Allah Ta'ala tauba karne wale ki tauba qubool karta hai aur Allah Ta'ala ki bargah mein maqbool deen ''Hanifiya'' hai, Yahudiyat aur Nasraniyat nahi. Jo shakhs nek amal karega uss (ke sawab) ko hargiz zaya nahi kiya jayega. ** Yeh hadees Sahih-ul-Isnad hai lekin Imam Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne ise naqal nahi kiya.
أَخْبَرَنِي عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ أَحْمَدَ الْأَسَدِيُّ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ الْحُسَيْنِ بْنِ دِيزِيلَ، ثنا آدَمُ بْنُ أَبِي إِيَاسٍ، ثنا شُعْبَةُ، عَنْ عَاصِمٍ، عَنْ زِرٍّ، عَنْ أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، قَالَ: قَالَ لِي رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «إِنَّ اللَّهَ أَمَرَنِي أَنْ أَقْرَأَ عَلَيْكَ الْقُرْآنَ» فَقَرَأَ: {لَمْ يَكُنِ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ وَالْمُشْرِكِينَ} [البينة: 1] وَمِنْ نَعْتِهَا لَوْ أَنَّ ابْنَ آدَمَ سَأَلَ وَادِيًا مِنْ مَالٍ، فَأَعْطَيْتُهُ، سَأَلَ ثَانِيًا، وَإِنْ أَعْطَيْتُهُ ثَانِيًا، سَأَلَ ثَالِثًا، وَلَا يَمْلَأُ جَوْفَ ابْنِ آدَمَ إِلَّا التُّرَابُ، وَيَتُوبُ اللَّهُ عَلَى مَنْ تَابَ، وَإِنَّ الدِّينَ عِنْدَ اللَّهِ الْحَنِيفِيَّةُ غَيْرَ الْيَهُودِيَّةِ، وَلَا النَّصْرَانِيَّةِ، وَمَنْ يَعْمَلْ خَيْرًا فَلَنْ يُكْفَرَهُ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2889 - صحيح