27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر


NameFameRank
anasin Anas ibn Malik al-Ansari Sahabi
ibn shihābin Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
abū ‘alī bn yazīd Abu Ali al-Ayli Unknown
yūnus bn yazīd Younus ibn Yazid al-Aylee Trustworthy
‘abd al-lah bn al-mubārak Abdullah ibn al-Mubarak al-Hanzali Trustworthy, firm, jurist, scholar, generous, warrior, gathered in him the qualities of goodness
‘abdān bn ‘uthmān Abdullah ibn Uthman al-Atki Trustworthy Hadith Scholar
al-ḥasan bn ‘abd al-ṣamad al-Hasan ibn Abd al-Samad al-Qahandazi Unknown
‘alī bn ḥamshādh al-‘adl Ali ibn Hamshad al-Naysaburi Trustworthy Imam

Mustadrak Al Hakim 2927

Anas (may Allah be pleased with him) narrates: The Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to recite with a *fatha* on the word "النَّفْس" in the verse "وَكَتَبْنَا عَلَيْهِمْ فِيهَا أَنَّ النَّفْسَ بِالنَّفْسِ" and with a *rafa* on the word "الْعَيْن" in the verse "وَالْعَيْنَ بِالْعَيْنِ". ** This hadith has a sahih chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it. This hadith has also been narrated by Muhammad bin Mu'awiyah Nishapuri from Abdullah bin Mubarak with the addition of a few words (as follows).

" حضرت انس رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : نبی اکرم ﷺ ’’ وکتبنا علیھم فیھا ان النفس بالنَّفس ‘‘ میں النَّفْس ، پر فتح اور ’’ وَالعَیْنُ بِالْعَیْنِ ‘‘ میں ’’ الْعَیْن ‘‘ پر رفع پڑھا کرتے تھے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اسے نقل نہیں کیا ۔ اور اسی حدیث میں محمد بن معاویہ نیشاپوری نے عبداللہ بن مبارک سے چند الفاظ کے اضافہ کے ہمراہ نقل کیا ہے ( جیسا کہ درج ذیل ہے )"

Hazrat Anas Raziallahu Anhu farmate hain : Nabi Akram SAW ''Waktabna Alyhim feeha An-Nafs-o-Bil-Nafs'' mein ''An-Nafs'' par Fatha aur ''Wal-'Ayn-o-Bil-'Ayn'' mein ''Al-'Ayn'' par Rafa parhte thay. ** Yeh Hadees Sahih Al-Isnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullahi Alaih aur Imam Muslim Rahmatullahi Alaih ne ise naqal nahin kiya. Aur isi Hadees mein Muhammad bin Muawiya Nishapuri ne Abdullah bin Mubarak se chand alfaz ke izala ke hamrah naqal kiya hai (jaisa ke darj zayal hai)

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذَ الْعَدْلُ، ثنا الْحَسَنُ بْنُ عَبْدِ الصَّمَدِ، ثنا عَبْدَانُ بْنُ عُثْمَانَ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ، عَنْ يُونُسَ بْنِ يَزِيدَ، أَخْبَرَنِي أَبُو عَلِيِّ بْنُ يَزِيدَ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، عَنْ أَنَسٍ، "" أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَقْرَأُ: {وَكَتَبْنَا عَلَيْهِمْ فِيهَا أَنَّ النَّفْسَ بِالنَّفْسِ} [المائدة: 45] بِالنَّصْبِ {وَالْعَيْنُ بِالْعَيْنِ} [المائدة: 45] بِالرَّفْعِ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» وَرَوَاهُ مُحَمَّدُ بْنُ مُعَاوِيَةَ النَّيْسَابُورِيُّ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْمُبَارَكِ، بِزِيَادَاتِ أَلْفَاظِ [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2927 - صحيح