27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر
Explanation of Surah Al-Balad
تفسير سورة البلد
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābir bn ‘abd al-lah | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
muḥammad bn al-munkadir | Muhammad ibn Al-Munkadir Al-Qurashi | Trustworthy |
ṭalḥah bn ‘amrw | Talha ibn Amr al-Hadrami | Abandoned in Hadith |
isḥāq bn sulaymān al-rāzī | Ishaq ibn Sulayman al-Razi | Trustworthy |
ḥāmid bn abī ḥāmidin al-muqri’ | Hamid ibn Mahmud al-Naysaburi | Trustworthy |
abū ‘abd al-lah muḥammad bn ya‘qūb al-ḥāfiẓ | Muhammad ibn Yaqub al-Shaybani | Trustworthy Hadith Scholar |
Mustadrak Al Hakim 3935
Talha bin Amr (may Allah be pleased with him) was asked about the statement of Allah Almighty: "Or feeding (the poor) on a day of severe hunger." (Al-Balad: 14) He said, "Muhammad bin Munkar narrated to us from Jabir bin Abdullah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said, 'Among the means of forgiveness is feeding a hungry Muslim.'" ** This hadith is sahih (authentic) in its chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.
" طلحہ بن عمرو رضی اللہ عنہ سے اللہ تعالیٰ کے ارشاد : اَوْ اِطْعٰمٌ فِیْ یَوْمٍ ذِیْ مَسْغَبَۃٍ ( البلد : 14 ) ’’ یا بھوک کے دن کھانا دینا ‘‘ کے متعلق پوچھا گیا تو آپ نے فرمایا : محمد بن المنکور نے حضرت جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہ سے روایت کیا ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : مغفرت کے اسباب میں سے کسی بھوکے مسلمان کو کھانا کھلانا ( بھی ) ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اسے نقل نہیں کیا ۔"
Talha bin Amr RA se Allah Taala ke irshad: Ao it'aamun fi yaomin zi masghabatin (al-Balad: 14) '' Ya bhook ke din khana dena '' Ke mutalliq poocha gaya to aap ne farmaya: Muhammad bin al-Munkadir ne Hazrat Jabir bin Abdullah RA se riwayat ki hai ki Rasul Allah SAW ne irshad farmaya: Maghfirat ke asbaab mein se kisi bhooke musalman ko khana khilana (bhi) hai. ** Ye hadees sahih al-isnad hai lekin Imam Bukhari RA aur Imam Muslim RA ne ise naql nahi kiya.
حَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ الْحَافِظُ، ثنا حَامِدُ بْنُ أَبِي حَامِدٍ الْمُقْرِئُ، ثنا إِسْحَاقُ بْنُ سُلَيْمَانَ الرَّازِيُّ، قَالَ: سَمِعْتُ طَلْحَةَ بْنَ عَمْرٍو، وَسُئِلَ عَنْ قَوْلِ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ: {أَوْ إِطْعَامٍ فِي يَوْمٍ ذِي مَسْغَبَةٍ} [البلد: 14] فَقَالَ: ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُنْكَدِرِ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «مِنْ مُوجِبَاتِ الْمَغْفِرَةِ إِطْعَامُ الْمُسْلِمِ السَّغْبَانِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3935 - صحيح