32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم
Mention of Hazrat Saeed bin Zaid Amr bin Nafil Dusi (RA)
تذكرة حضرت سعيد بن زيد عمرو بن نفيل دسوي رضي الله عنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
sa‘īd bn zayd bn ‘amrūin bn nufaylin | Sa'id ibn Zayd al-Qurashi | Sahaba |
qays bn abī ḥāzimin | Qays ibn Abi Hazim al-Bajali | Trustworthy |
ismā‘īl bn abī khālidin | Isma'il ibn Abi Khalid al-Bajali | Trustworthy, Upright |
abū usāmah | Zayd ibn Abi Unaysah al-Jazri | Trustworthy |
al-ḥasan bn ‘alī bn ‘affān | Al-Hasan ibn Ali al-Amiri | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
Mustadrak Al Hakim 5857
Said bin Zaid bin Amr bin Nufail narrated: "I saw myself in a state that Umar (may Allah be pleased with him) was persuading my mother (meaning, the mother of Said bin Zaid) to embrace Islam, and by Allah! If Uhud mountain were to be smashed to pieces for what you have done with Uthman, it would have been right to be smashed into pieces." ** This Hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari and Imam Muslim, but both of them did not narrate it.
" سعید بن زید بن عمرو بن نفیل فرماتے ہیں : میں نے اپنے آپ کو اس حال میں دیکھا ہے کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ میری والدہ ( یعنی سعید بن زید رضی اللہ عنہ کی والدہ ) مجھے اسلام قبول کرنے کی طرف راغب کر رہے تھے ، اور جو کچھ تم نے حضرت عثمان رضی اللہ عنہ کے ساتھ کیا ہے اس پر اگر احد پہاڑ ٹکڑے ٹکڑے ہو جاتا تو اسے ٹکڑے ٹکڑے ہونے کا حق تھا ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"
Saeed bin Zaid bin Amr bin Nufail farmate hain : mein ne apne aap ko is haal mein dekha hai ki Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) meri walida ( yani Saeed bin Zaid (رضي الله تعالى عنه) ki walida ) mujhe Islam qubool karne ki taraf raghib kar rahe the, aur jo kuchh tum ne Hazrat Usman (رضي الله تعالى عنه) ke sath kya hai is par agar Uhud paharr tukre tukre ho jata to use tukre tukre hone ka haq tha. ** Yeh hadees Imam Bukhari Rahmatullahi Alaih aur Imam Muslim Rahmatullahi Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain Rahmatullahi Alaihima ne is ko naql nahin kya.
حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيِّ بْنِ عَفَّانَ، ثَنَا أَبُو أُسَامَةَ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ أَبِي خَالِدٍ، عَنْ قَيْسِ بْنِ أَبِي حَازِمٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ زَيْدِ بْنِ عَمْرِو بْنِ نُفَيْلٍ، قَالَ: «لَقَدْ رَأَيْتُنِي، وَأَنَّ عُمَرَ لَمُوثِقِي، وَأُمِّي يَعْنِي أُمَّ سَعِيدِ بْنِ زَيْدٍ يُرِيدُنِي عَلَى الْإِسْلَامِ، وَلَوْ أَنَّ أَحَدًا انْفَضَّ، أَوِ ارْفَضَّ لَكَانَ حَقِيقًا بِمَا فَعَلْتُمْ بِعُثْمَانَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ» صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 5857 - على شرط البخاري ومسلم