37.
Narrations Regarding Clothing
٣٧-
روایات عن الملابس


Mustadrak Al Hakim 7394

It is narrated about Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) that two Iraqi men came to him and asked him about the bath on Friday, whether it is obligatory or not. Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) said: "Whoever took a bath and cleansed himself, he did a very good deed, (and whoever did not take a bath, there is no sin on him, then he said) I tell you how the bath on Friday started. The fact of the matter is that during the time of the Messenger of Allah (peace be upon him) people were poor, they used to wear woolen clothes, they used to carry dates on their backs, the mosque was small, its roof was very low, the pulpit of you (peace be upon him) was small, it had a few stairs. It is mentioned that once during the days of intense heat, the Messenger of Allah (peace be upon him) came for Friday, he (peace be upon him) delivered the Friday sermon, people were sweating, the smell of sweat and wool was bothering them, so much so that people began to feel uncomfortable with each other, even this smell reached the Messenger of Allah (peace be upon him), at that time the Messenger of Allah (peace be upon him) was on the pulpit, he (peace be upon him) said: 'O people! When this day comes, take a bath, and whoever has any perfume or oil, etc., should apply it.'" ** This hadith is sahih according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) but Sheikhs (may Allah have mercy on them) did not narrate it.

" حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما کے بارے میں مروی ہے کہ : دو عراقی شخص ان کے پاس آئے ، اور ان سے جمعہ کے غسل کے بارے میں دریافت کیا کہ یہ غسل واجب ہے یا نہیں ؟ حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما نے فرمایا : جس نے غسل کیا اور اس نے صفائی حاصل کی ، اس نے بہت اچھا کام کیا ، ( اور جس نے غسل نہ کیا ، اس کے ذمہ کوئی گناہ نہیں ہے ، پھر فرمایا ) میں تمہیں بتاتا ہوں کہ جمعہ کا غسل کیسے شروع ہوا ۔ اصل بات یہ ہے کہ رسول اللہ ﷺ کے زمانے میں لوگ غریب ہوتے تھے ، اون کے کپڑے پہنتے تھے ، اپنی پیٹھ پر کھجوریں لادتے تھے ، مسجد تنگ تھی ، اس کی چھت بہت نیچی تھی ، آپ ﷺ کا منبر شریف چھوٹا سا تھا ، اس کی چند سیڑھیاں تھیں ، ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ سخت گرمی کے دنوں میں رسول اللہ ﷺ جمعہ کے لیے تشریف لائے ، آپ ﷺ نے جمعہ کا خطبہ دیا ، لوگوں کو پسینہ آ رہا تھا ، پسینے اور اون کی بدبو سے ان کی طبیعتیں خراب ہو رہی تھیں ، حتیٰ کہ لوگوں کو ایک دوسرے سے تکلیف ہونے لگی ، بلکہ یہ بدبو رسول اللہ ﷺ تک بھی پہنچ گئی ، اس وقت رسول اللہ ﷺ منبر پر جلوہ گر تھے ، آپ ﷺ نے فرمایا : اے لوگو ! جب یہ دن آئے تو غسل کر لیا کرو ، جس کے پاس کوئی خوشبو یا تیل وغیرہ ہو ، وہ لگا لیا کرے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Abdullah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ke bare mein marvi hai ki: do Iraqi shakhs un ke pass aaye, aur un se Jumma ke ghusl ke bare mein puchha ki yah ghusl wajib hai ya nahin? Hazrat Abdullah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne farmaya: jisne ghusl kiya aur usne safai hasil ki, usne bahut achha kaam kiya, (aur jisne ghusl nahin kiya, uske zimme koi gunah nahin hai, phir farmaya) mein tumhen batata hun ki Jumma ka ghusl kaise shuru hua. Asal baat yah hai ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke zamane mein log gareeb hote the, un ke kapde pehente the, apni peeth par khajuren lagate the, masjid tang thi, uski chhat bahut nichi thi, Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ka mimbar sharif chhota sa tha, uski chand sidhiyan thin, ek dafa ka zikr hai ki sakht garmi ke dinon mein Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Jumma ke liye tashreef laaye, Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Jumma ka khutba diya, logon ko paseena aa raha tha, paseene aur un ki badbu se un ki tabiyaten kharab ho rahi thin, hatta ki logon ko ek dusre se takleef hone lagi, balki yah badbu Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) tak bhi pahunch gayi, us waqt Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) mimbar par jalwa gar the, Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: aye logo! Jab yah din aaye to ghusl kar liya karo, jiske pass koi khushbu ya tel waghaira ho, woh laga liya kare. ** yah hadees Imam Bukhari Rahmatullahi Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain Rahmatullahi Alaihima ne isko naqal nahin kiya.

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، ثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، أَنْبَأَ سُلَيْمَانُ بْنُ بِلَالٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ أَبِي عَمْرٍو، مَوْلَى الْمُطَّلِبِ عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا أَنَّ رَجُلَيْنِ مِنْ أَهْلِ الْعِرَاقِ أَتَيَاهُ فَسَأَلَاهُ عَنِ الْغُسْلِ فِي يَوْمِ الْجُمُعَةِ أَوَاجِبٌ هُوَ؟ فَقَالَ لَهُمَا ابْنُ عَبَّاسٍ: مَنِ اغْتَسَلَ فَهُوَ أَحْسَنُ وَأَطْهَرُ وَسَأُخْبِرُكُمْ لِمَاذَا بَدَأَ الْغُسْلَ كَانَ النَّاسُ فِي عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مُحْتَاجِينَ يَلْبَسُونَ الصُّوفَ وَيَسْقُونَ النَّخْلَ عَلَى ظُهُورِهِمْ وَكَانَ الْمَسْجِدُ ضَيِّقًا مُقَارِبَ السَّقْفِ فَخَرَجَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ فِي يَوْمٍ صَائِفٍ شَدِيدِ الْحَرِّ وَمِنْبَرُهُ قَصِيرٌ إِنَّمَا هُوَ دَرَجَاتٌ فَخَطَبَ النَّاسَ فَعَرِقَ فِي الصُّوفِ فَثَارَتْ أَرْوَاحُهُمْ رِيحَ الْعَرَقِ وَالصُّوفِ حَتَّى كَانَ يُؤْذِي بَعْضُهُمْ بَعْضًا حَتَّى بَلَغَتْ أَرْوَاحُهُمْ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ عَلَى الْمِنْبَرِ فَقَالَ: «أَيُّهَا النَّاسُ إِذَا كَانَ هَذَا الْيَوْمُ فَاغْتَسِلُوا وَلْيَمَسَّ أَحَدُكُمْ أَطْيَبَ مَا يَجِدُ مِنْ طِيبِهِ أَوْ دُهْنِهِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الْبُخَارِيِّ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7394 - على شرط البخاري ومسلم