41.
Narrations Regarding Repentance and Returning to Allah
٤١-
روایات عن التوبة والرجوع إلى الله
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
zakarīā bn isḥāq | Zakariya ibn Ishaq al-Makki | Trustworthy |
rūḥ bn ‘ubādah | Ruh bin Ubadah al-Qaysi | Trustworthy |
al-ḥārith bn abī usāmah | Al-Harith ibn Abi Usamah al-Tamimi | Trustworthy |
Mustadrak Al Hakim 7620
Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) narrates that: **Those who avoid major sins and immoralities, except for the Lamm** - "They went near sin but then stopped" (Translation: Kanz-ul-Imaan, Imam Ahmad Raza Khan, may Allah have mercy on him). This means that a person may have been involved in sin, but then he repented from it. A poet has said: "O Allah! If You are to forgive, then forgive the one with huge sins, for which of Your servants has not fallen into sin?" **This Hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but both of them have not narrated it.**
" حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں کہ الَّذِينَ يَجْتَنِبُونَ كَبَائِرَ الْإِثْمِ وَالْفَوَاحِشَ إِلَّا اللِّمَمَ ’’ وہ جو بڑے گناہوں اور بے حیائیوں سے بچتے ہیں مگر اتنا کہ گناہ کے پاس گئے اور رک گئے ‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) اس کا مطلب یہ ہے کہ کوئی آدمی گناہ میں مبتلا ہوا ، لیکن پھر اس سے توبہ کر لی ۔ کسی شاعر نے کہا ہے ۔ اے اللہ ! اگر تو بخشنے پہ آئے بڑے جم غفیر کو بخش دے ، تیرا وہ کون سا بندہ ہے جو گناہ میں مبتلا نہیں ہوا ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Abdullah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a farmate hain keh alladheena yajtaniboona kabaira al-ithmi wal-fawahisha illa al-la mama '' Woh jo bade gunaahon aur behayaion se bachate hain magar itna keh gunah ke paas gaye aur ruk gaye '' ( Tarjuma Kanzul Iman Imam Ahmad Raza Rahmatullah Alaih ) Is ka matlab yeh hai keh koi aadmi gunah mein mubtala hua, lekin phir is se tauba kar li. Kisi shayar ne kaha hai. Aye Allah! Agar Tu bakhshne pe aaye bade jam ghafir ko bakhsh de, Tera woh kaun sa banda hai jo gunah mein mubtala nahi hua. ** Yeh hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain Rahmatullah Alaihima ne is ko naqal nahi kya.
أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْحُسَيْنِ الْقَاضِي، ثَنَا الْحَارِثُ بْنُ أَبِي أُسَامَةَ، ثَنَا رَوْحُ بْنُ عُبَادَةَ، ثَنَا زَكَرِيَّا بْنُ إِسْحَاقَ، ثَنَا عَمْرُو بْنُ دِينَارٍ، عَنْ عَطَاءٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا فِي قَوْلِ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ: {الَّذِينَ يَجْتَنِبُونَ كَبَائِرَ الْإِثْمِ وَالْفَوَاحِشَ إِلَّا اللِّمَمَ} [النجم: 32] قَالَ: «هُوَ الرَّجُلُ يُصِيبُ الْفَاحِشَةَ يُلِمُّ بِهَا ثُمَّ يَتُوبُ مِنْهَا» قَالَ: "" يَقُولُ: [البحر الرجز] إِنْ تَغْفِرِ اللَّهُمَّ تَغْفِرْ جَمَّا ... وَأَيُّ عَبْدٍ لَكَ لَا أَلَمَّا « هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7620 - على شرط البخاري ومسلم