44.
Narrations Regarding Vows
٤٤-
روایات عن النذر


Mustadrak Al Hakim 7843

Imran bin Husain (may Allah be pleased with him) narrates: Whenever the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) delivered a sermon, he would invariably order us to give charity and forbid us from performing mutilation. (Imran bin Husain) said: Mutilation means that a person cuts off his nose (or any part of his body) and it is also mutilation that a person vows to go for Hajj on foot. Whoever vows to go for Hajj on foot, it is better for him to go riding and offer an animal in sacrifice. ** This hadith is Sahih al-Isnad but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it. **

" حضرت عمران بن حصین رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : حضور ﷺ نے ہمیں جب بھی خطبہ دیا ، صدقہ کرنے کا حکم لازمی دیا اور مثلہ کرنے سے منع فرمایا ۔ ( حضرت عمران بن حصین ) فرماتے ہیں : مثلہ کا مطلب یہ ہے کہ آدمی ناک کو ( یا جسم کے کسی بھی حصے کو ) کاٹ لے اور یہ بھی مثلہ ہی ہے کہ آدمی پیدل چل کر حج کو جانے کی نذر مان لے ۔ جس نے پیدل چل کر حج کو جانے کی نذر مانی ہو ، اس کو چاہیے کہ سوار ہو کر جائے اور ایک جانور قربان کر دے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Imran bin Husain raziallahu anhu farmate hain : Huzoor SAW ne humein jab bhi khutba diya, sadaqah karne ka hukum laazmi diya aur mutla karne se mana farmaya. ( Hazrat Imran bin Husain ) farmate hain : mutla ka matlab yeh hai ki aadmi naak ko ( ya jism ke kisi bhi hisse ko ) kaat le aur yeh bhi mutla hi hai ki aadmi paidal chal kar Hajj ko jane ki nazar maan le. Jis ne paidal chal kar Hajj ko jane ki nazar mani ho, us ko chahie ki sawar ho kar jaye aur ek janwar qurban kar de. ** Yeh hadees sahih al-isnad hai lekin Imam Bukhari rahimahullahu alaih aur Imam Muslim rahimahullahu alaih ne is ko naqal nahin kiya.

أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي الْوَزِيرِ، ثَنَا أَبُو حَاتِمٍ الرَّازِيُّ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْأَنْصَارِيُّ، ثَنَا أَبُو عَامِرٍ الْخَزَّازُ، عَنْ كَثِيرِ بْنِ شِنْظِيرٍ، عَنِ الْحَسَنِ، عَنْ عُمَرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ: مَا خَطَبَنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خُطْبَةً إِلَّا أَمَرَنَا بِالصَّدَقَةِ وَنَهَانَا عَنِ الْمُثْلَةِ قَالَ: وَقَالَ: «إِنَّ مِنَ الْمُثْلَةِ أَنْ يَخْرِمَ الرَّجُلُ أَنْفَهُ، وَإِنَّ مِنَ الْمُثْلَةِ أَنْ يَنْذُرَ أَنْ يَحُجَّ مَاشِيًا فَمَنْ نَذَرَ أَنْ يَحُجَّ مَاشِيًا فَلْيُهْدِ هَدْيًا وَلْيَرْكَبْ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ «آخِرُ كِتَابِ النُّذُورِ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7843 - صحيح