48.
Statement of Interpretation of Dreams
٤٨-
بیان تعبیر الأحلام
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
ibn sīrīn | Muhammad ibn Sirin al-Ansari | Trustworthy, Upright, Great in Rank, Does not consider narration by meaning |
ayyūb | Ayyub al-Sakhtiyani | Trustworthy, his narrations are considered strong evidence |
ma‘marun | Muammar ibn Abi Amr al-Azdi | Trustworthy, Upright, Excellent |
‘abd al-razzāq | Abd al-Razzaq ibn Hammam al-Himyari | Trustworthy Haafiz |
isḥāq bn ibrāhīm al-dabarī | Ishaq ibn Ibrahim al-Dabari | Saduq (truthful), Hasan al-Hadith (good in Hadith) |
abū ‘abd al-lah muḥammad bn ya‘qūb al-ḥāfiẓ al-ṣan‘ānī | Muhammad ibn Yaqub al-Shaybani | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي هُرَيْرَةَ | أبو هريرة الدوسي | صحابي |
ابْنِ سِيرِينَ | محمد بن سيرين الأنصاري | ثقة ثبت كبير القدر لا يرى الرواية بالمعنى |
أَيُّوبَ | أيوب السختياني | ثقة ثبتت حجة |
مَعْمَرٌ | معمر بن أبي عمرو الأزدي | ثقة ثبت فاضل |
عَبْدُ الرَّزَّاقِ | عبد الرزاق بن همام الحميري | ثقة حافظ |
إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الدَّبَرِيُّ | إسحاق بن إبراهيم الدبري | صدوق حسن الحديث |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ الْحَافِظُ الصَّنْعَانِيُّ | محمد بن يعقوب الشيباني | ثقة حافظ |
Mustadrak Al Hakim 8174
Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "In the end of times, the dreams of (some) believers will be true, and the truest dream will be of the one who is the most truthful in speech. And dreams are of three types: 1. **Good dream (Ru'ya):** This is good news from Allah Almighty for His servant. 2. **Reflection of Thoughts (Hadhees An-Nafs):** This is a dream in which a person is merely conversing with himself (meaning a person's thoughts are manifested). 3. **False, Frightening Dream (Hulm):** This is a dream which is shown by Satan to frighten the person. When someone sees a disliked dream, he should not narrate it to anyone, and upon waking up, should pray and seek refuge with Allah. And the dream of a believer is one forty-sixth part of Prophecy.” Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) says, "I consider seeing oneself imprisoned in a dream as good, and I do not consider handcuffs or a collar as good. Seeing oneself imprisoned in a dream is a sign of steadfastness in religion." **This Hadith is Sahih (authentic) in its chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy upon him) and Imam Muslim (may Allah have mercy upon him) did not narrate it.**
" حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے ارشاد فرمایا : آخری زمانے میں ( بھی بعض ) مومنوں کے خواب سچے ہوں گے ، اور سب سے زیادہ سچا خواب اس کا ہو گا جو سب سے زیادہ سچ بولنے والا ہو گا ، اور خواب تین طرح کے ہوتے ہیں ۔ 1 ۔ اچھا خواب ، یہ اللہ تعالیٰ کی طرف سے بندے کے لئے خوشخبری ہوتا ہے ۔ 2 ۔ ایسا خواب کہ انسان خود اپنے آپ سے گفتگو کر رہا ہوتا ہے ( یعنی انسان کی سوچیں متشکل ہو کر دکھائی دیتی ہیں ) 3 ۔ ایسا خواب جو شیطان کی جانب سے انسان کو پریشان کرنے کے لئے دکھایا جاتا ہے ۔ جب کوئی ناپسندیدہ خواب دیکھے ، وہ کسی کے سامنے بیان نہیں کرنا چاہئے ، اور بیدار ہو کر نماز پڑھ کر دعا مانگنی چاہئے ۔ اور مومن کا خواب نبوت کا چھیالیسواں حصہ ہے ، حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں ، خواب میں قید دیکھنے کو میں اچھا سمجھتا ہوں اور ہتھکڑی یا طوق کو اچھا نہیں سمجھتا ، خواب میں خود کو قید دیکھنا دین میں ثابت قدمی کی نشانی ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Abu Hurairah razi Allah anhu farmate hain ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Aakhri zamane mein (bhi baaz) mominon ke khwab sache honge, aur sab se zyada sacha khwab us ka hoga jo sab se zyada sach bolne wala hoga, aur khwab teen tarah ke hote hain. 1. Acha khwab, yeh Allah ta'ala ki taraf se bande ke liye khushkhabri hota hai. 2. Aisa khwab ke insan khud apne aap se guftgu kar raha hota hai (yani insan ki sochein mutashkil hokar dikhayi deti hain). 3. Aisa khwab jo shaitan ki janib se insan ko pareshan karne ke liye dikhaya jata hai. Jab koi napasandida khwab dekhe, woh kisi ke samne bayan nahin karna chahiye, aur bedar hokar namaz parh kar dua maangni chahiye. Aur momin ka khwab nabuat ka chhiyaliswan hissa hai, Hazrat Abu Hurairah razi Allah anhu farmate hain, khwab mein qaid dekhne ko mein achha samajhta hun aur hathkari ya tauq ko achha nahin samajhta, khwab mein khud ko qaid dekhna deen mein sabit qadmi ki nishani hai. ** Yeh hadees sahih al-isnad hai lekin Imam Bukhari rahmatullah alaih aur Imam Muslim rahmatullah alaih ne isko naqal nahin kiya.
حَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ الْحَافِظُ الصَّنْعَانِيُّ، بِمَكَّةَ مِنْ أَصْلِ كِتَابِهِ، ثَنَا إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الدَّبَرِيُّ، أَنْبَأَ عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَنْبَأَ مَعْمَرٌ، عَنْ أَيُّوبَ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: "" فِي آخِرِ الزَّمَانِ لَا تَكَادُ رُؤْيَا الْمُؤْمِنِ تَكْذِبُ وَأَصْدَقُهُمْ رُؤْيَا أَصْدَقُهُمْ حَدِيثًا، وَالرُّؤْيَا ثَلَاثٌ: فَالرُّؤْيَا الْحَسَنَةُ بُشْرَى مِنَ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ، وَالرُّؤْيَا يُحَدِّثُ بِهَا الرَّجُلُ نَفْسَهُ، وَالرُّؤْيَا تَحْزِينٌ مِنَ الشَّيْطَانِ، فَإِذَا رَأَى أَحَدُكُمْ رُؤْيَا يَكْرَهُهَا فَلَا يُحَدِّثْ بِهَا أَحَدًا وَلْيَقُمْ فَلْيُصَلِّ، وَرُؤْيَا الْمُؤْمِنِ جُزْءٌ مِنْ سِتَّةٍ وَأَرْبَعِينَ جُزْءًا مِنَ النُّبُوَّةِ "" قَالَ أَبُو هُرَيْرَةَ: «يُعْجِبُنِي الْقَيْدُ وَأَكْرَهُ الْغُلَّ، الْقَيْدُ ثَبَاتٌ فِي الدِّينِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 8174 - على شرط البخاري ومسلم