4.
Statement of Prayer
٤-
بیان الصلاة
Explanation of saying Amen
بيان قول آمين
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
smrh | Samura ibn Jundub al-Fazari | Companion |
al-ḥasan | Al-Hasan al-Basri | Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
sa‘īd bn bashīrin | Sa'id ibn Bashir al-Azdi | Weak in Hadith |
abū al-jumāhir muḥammad bn ‘uthmān al-tanūkhī | Muhammad ibn Uthman al-Tanukhi | Trustworthy |
‘uthmān bn sa‘īdin al-dārimī | Uthman ibn Sa'id al-Darimi | Trustworthy Hadith Scholar, Imam |
abū al-naḍr muḥammad bn muḥammad bn yūsuf al-faqīh | Muhammad ibn Muhammad al-Tusi | Saduq Hasan al-Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَمُرَةَ | سمرة بن جندب الفزاري | صحابي |
الْحَسَنِ | الحسن البصري | ثقة يرسل كثيرا ويدلس |
قَتَادَةَ | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
سَعِيدُ بْنُ بَشِيرٍ | سعيد بن بشير الأزدي | ضعيف الحديث |
أَبُو الْجُمَاهِرِ مُحَمَّدُ بْنُ عُثْمَانَ التَّنُوخِيُّ | محمد بن عثمان التنوخي | ثقة |
عُثْمَانُ بْنُ سَعِيدٍ الدَّارِمِيُّ | عثمان بن سعيد الدارمي | ثقة حافظ إمام |
أَبُو النَّضْرِ مُحَمَّدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يُوسُفَ الْفَقِيهُ | محمد بن محمد الطوسي | صدوق حسن الحديث |
Mustadrak Al Hakim 995
Samra said: The Prophet ﷺ ordered us to go to the Imam, to love him and to greet each other. ** This Hadith is Sahih Al-Isnad and Saeed bin Bashir was the Imam of the people of Syria in his time, but his Hadith has not been narrated because Abu Sha'r has attributed the fault of not being حافظ (one who has memorized the Quran and Hadith) to him, such as not leaving the saying of the Imam.
" سمرا کہتے ہیں نبی اکرم ﷺ نے ہمیں امام کے پاس جانے کا اس کے ساتھ محبت کرنے کا اور ایک دوسرے کو سلام کرنے کا حکم دیا ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے اور سعید بن بشیر اپنے زمانے کے اہل شام کے امام ہیں لیکن لیکن ان کی حدیث نقل نہیں کی اس کی وجہ یہ ہے کہ ابوشہر نے ان کے متعلق حافظ نہ ہونے کا عیب لگایا ہے جیسے امام کی بات سے نہیں چھوڑنی چاہئیں ۔ "
Samra kehte hain Nabi Akram SAW ne hamen Imam ke pas jane ka uske sath muhabbat karne ka aur ek dusre ko salam karne ka hukum diya. ** Ye hadees sahih ul asnad hai aur Saeed bin Bashir apne zamane ke ahl e sham ke imam hain lekin lekin in ki hadees naqal nahin ki uski wajah ye hai ke Abushahr ne inke mutalliq hafiz na hone ka aib lagaya hai jaise imam ki baat se nahin chhorni chahiyen.
حَدَّثَنَا أَبُو النَّضْرِ مُحَمَّدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يُوسُفَ الْفَقِيهُ، ثنا عُثْمَانُ بْنُ سَعِيدٍ الدَّارِمِيُّ، ثنا أَبُو الْجُمَاهِرِ مُحَمَّدُ بْنُ عُثْمَانَ التَّنُوخِيُّ، ثنا سَعِيدُ بْنُ بَشِيرٍ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنِ الْحَسَنِ، عَنْ سَمُرَةَ، قَالَ: «أَمَرَنَا النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ نَرُدَّ عَلَى الْإِمَامِ، وَأَنْ نَتَحَابَّ، وَأَنْ يُسَلِّمَ بَعْضُنَا عَلَى بَعْضٍ» . «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَسَعِيدُ بْنُ بَشِيرٍ إِمَامُ أَهْلِ الشَّامِ فِي عَصْرِهِ إِلَّا أَنَّ الشَّيْخَيْنِ لَمْ يُخَرِّجَاهُ بِمَا وَصَفَهُ أَبُو مُسْهِرٍ مِنْ سُوءِ حِفْظِهِ، وَمِثْلُهُ لَا يَنْزِلُ بِهَذَا الْقَدْرِ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 995 - صحيح