Hazrat Abdullah narrates that when a person is laid to rest in the grave, if he is among the fortunate ones, Allah Almighty strengthens his heart for questioning. When he is asked, 'Who is your Lord?' He replies, 'In life and in death, I am the servant of Allah. I bear witness that there is no deity but Allah, and Muhammad (peace and blessings be upon him) is the Messenger of Allah.' He is told, 'So it was.' Then his grave is expanded as much as Allah Almighty wills, a door to Paradise is opened for him, and the fragrance and breeze of Paradise enter it until he is raised again. When another person is brought to the grave, he is asked three times, 'Who is your Lord?' He replies, 'I don't know.' He is told, 'You didn't even care to know.' This is repeated thrice. Then, his grave is constricted to the point that his ribs intertwine. Serpents are released upon him from the grave, stinging and devouring him. Whenever he screams and cries, he is struck with an iron mace or a fiery one. A door to Hell is opened for him.
حضرت عبداللہ فرماتے ہیں کہ جب کسی شخص کو قبر میں اتارا جائے تو اگر وہ نیک بختوں میں سے ہو تو اللہ تعالیٰ اس کے دل کو سوال و جواب کے لیے مضبوط فرما دیتا ہے، اس سے سوال کیا جاتا ہے تو کون ہے ؟ وہ کہتا ہے میں زندہ ہونے کی حالت میں اور مرنے کی حالت میں اللہ کا بندہ ہوں، اور میں گواہی دیتا ہوں اللہ کے سوا کوئی معبود نہیں اور حضرت محمد (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اللہ کے رسول ہیں، اس کو کہا جاتا ہے تو اسی طرح تھا، پھر اس کی قبر کو جتنا اللہ تعالیٰ چاہتا ہے کشادہ فرما دیتا ہے اور اس کے لیے جنت کا دروازہ کھول دیا جاتا ہے اور اس پر جنت کی خوشبو اور ہوا داخل کی جاتی ہے، یہاں تک کہ وہ دوبارہ اٹھایا جائے، اور دوسرے شخص کو قبر میں لایا جاتا ہے تو اس سے دریافت کیا جاتا ہے کون ہے تو ؟ تین بار یہی سوال ہوتا ہے، وہ کہتا ہے میں نہیں جانتا، اس کو کہا جائے گا تو جانتا بھی نہیں تھا، تین بار یہی کہا جائے گا، پھر اس کی قبر اس پر اتنی تنگ کردی جائے گی کہ اس کے جسم اور پسلیاں آپس میں مل جائیں گے، اور اس پر قبر کی طرف سے بہت سانپ چھوڑے جاتے ہیں جو اسے ڈستے ہیں اور کھاتے ہیں، جب بھی وہ چیخے اور چلائے گا اس کو لوہے یا آگ کا گرز مارا جائے گا اور اس کے لے ی جہنم کی طرف ایک دروازہ کھول دیا جائے گا۔
Hazrat Abdullah farmate hain keh jab kisi shakhs ko qabar mein utara jaye to agar woh nek bakhton mein se ho to Allah ta'ala uske dil ko sawal o jawab ke liye mazboot farma deta hai, us se sawal kiya jata hai to kon hai? woh kehta hai mein zinda hone ki halat mein aur marne ki halat mein Allah ka banda hun, aur mein gawahi deta hun Allah ke siwa koi mabood nahin aur Hazrat Muhammad (Sallallahu Alaihi Wasallam) Allah ke rasool hain, usko kaha jata hai to isi tarah tha, phir uski qabar ko jitna Allah ta'ala chahta hai kushada farma deta hai aur uske liye jannat ka darwaza khol diya jata hai aur us par jannat ki khushboo aur hawa dakhil ki jati hai, yahan tak ke woh dobara uthaya jaye, aur dusre shakhs ko qabar mein laya jata hai to us se daryaft kiya jata hai kon hai to? teen bar yahi sawal hota hai, woh kehta hai mein nahin janta, usko kaha jayega to janta bhi nahin tha, teen bar yahi kaha jayega, phir uski qabar us par itni tang kar di jayegi ke uske jism aur pasliyan aapas mein mil jayenge, aur us par qabar ki taraf se bahut sanp chhode jate hain jo use daste hain aur khate hain, jab bhi woh cheekhe aur chilayega usko lohe ya aag ka garz mara jayega aur uske liye jahannam ki taraf ek darwaza khol diya jayega.
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ عَلِيٍّ ، عَنْ زَائِدَةَ ، عَنْ عَاصِمٍ ، عَنْ زِرٍّ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، قَالَ : " إِذَا أُدْخِلَ الرَّجُلُ قَبْرَهُ ، فَإِنْ كَانَ مِنْ أَهْلِ السَّعَادَةِ ثَبَّتَهُ اللَّهُ ، بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ ، فَيُسْأَلُ مَا أَنْتَ ؟ فَيَقُولُ : أَنَا عَبْدُ اللَّهِ حَيًّا وَمَيِّتًا ، وَأَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ ، وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ ، قَالَ : فَيُقَالُ : كَذَلِكَ كُنْتُ ، قَالَ : فَيُوَسَّعُ عَلَيْهِ قَبْرُهُ مَا شَاءَ اللَّهُ ، وَيُفْتَحُ لَهُ بَابٌ إِلَى الْجَنَّةِ ، وَيَدْخُلُ عَلَيْهِ رَوْحُهَا وَرِيحُهَا حَتَّى يُبْعَثَ ، وَأَمَّا الْآخَرُ فَيُؤْتَى فِي قَبْرِهِ ، فَيُقَالُ لَهُ : مَا أَنْتَ ؟، ثَلَاثُ مَرَّاتٍ ، فَيَقُولُ : لَا أَدْرِي ، فَيُقَالُ لَهُ : لَا دَرَيْتَ ، ثَلَاثَ مَرَّاتٍ ، ثُمَّ يُضَيَّقُ عَلَيْهِ قَبْرُهُ ، حَتَّى يَخْتَلِفَ ⦗ص:٥٣⦘ أَضْلَاعُهَا ، أَوْ يُمَاسُّ ، وَتُرْسَلُ عَلَيْهِ حَيَّاتٌ مِنْ جَانِبِ الْقَبْرِ فَتَنْهَشُهُ ، وَتَأْكُلُهُ كُلَّمَا جَزِعَ ، وَصَاحَ قُمِعَ بِقِمَاعٍ مِنْ حَدِيدٍ ، أَوْ مِنْ نَارٍ ، وَيُفْتَحُ لَهُ بَابٌ إِلَى النَّارِ "