12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Where to pray Dhuhr on the day of departure

‌أَيْنَ يُصَلِّي الظُّهْرَ يَوْمَ النَّفْرِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15022

Hazrat Ibn Umar offered the prayers of Zuhr and Asr, and Maghrib and Isha in the valley of Husba on the day of departure from Mina, then he came to Baitullah at the end of the night.

حضرت ابن عمر نے منیٰ سے خروج والے دن ظہر وعصر اور مغرب و عشاء کی نمازیں وادی حصبہ میں ادا کیں، پھر آخر رات بیت اللہ آگئے۔

Hazrat Ibn Umar ne Mina se khurooj wale din Zuhr o Asr aur Maghrib o Isha ki namazain Wadi Muhassab mein ada keen, phir akhir raat Baitullah agaye.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ مُسْهِرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، « أَنَّهُ كَانَ يُصَلِّي يَوْمَ الصَّدَرِ الظُّهْرَ وَالْعَصْرَ وَالْمَغْرِبَ وَالْعِشَاءَ بِالْحَصْبَاءِ ، حَتَّى يَأْتِيَ مِنْ آخِرِ اللَّيْلِ الْبَيْتَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15023

Hazrat Saeed bin Jubayr and Hazrat Mujahid offered the Zuhr prayer behind Aqba (the valley) on the day of departure from Mina.

حضرت سعید بن جبیر اور حضرت مجاہد نے منیٰ سے کوچ کے دن ظہر کی نماز عقبہ (گھاٹی) کے پیچھے پڑھی۔

Hazrat Saeed bin Jubair aur Hazrat Mujahid ne Mina se کوچ ke din Zuhar ki namaz Aqba (ghaati) ke peechhe parhaayi.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مُجَاهِدِ بْنِ رَاشِدٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنُ جُبَيْرٍ ، وَعَنْ عَطَاءٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، « أَنَّهُمَا صَلَّيَا الظُّهْرَ يَوْمَ النَّفْرِ وَرَاءَ الْعَقَبَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15024

Hazrat Urwah offered the Zuhr prayer in Makkah Mukarramah on the day of departure from Mina.

حضرت عروہ نے منیٰ سے کوچ کے دن ظہر کی نماز مکہ مکرمہ میں پڑھی۔

Hazrat Urwa ne Mina se کوچ ke din Zuhar ki namaz Makkah Mukarramah mein parhi.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، « أَنَّ أَبَاهُ كَانَ يُصَلِّي الظُّهْرَ يَوْمَ النَّفْرِ بِمَكَّةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15025

Hazrat Abu Jahfa narrates: "I saw the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) at the place of Abtah on the day of the migration to Madinah. Hazrat Bilal pronounced the Adhan (call to prayer) for the Zuhr prayer, and then the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) led the Zuhr prayer."

حضرت ابو جحیفہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو منیٰ سے کوچ کے دن مقام ابطح میں دیکھا، حضرت بلال نے ظہر کی اذان دی پھر حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے نماز ظہر پڑھائی۔

Hazrat Abu Juhaifa farmate hain ke maine Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko Mina se کوچ ke din maqam Abtah mein dekha, Hazrat Bilal ne Zuhr ki azan di phir Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne namaz Zuhr parhai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حُمَيْدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى ، عَنْ عَوْنِ بْنِ أَبِي جُحَيْفَةَ ، عَنْ أَبِيهِ قَالَ : « رَأَيْتُ النَّبِيَّ ﷺ يَوْمَ النَّفْرِ بِالْأَبْطَحِ ، فَأَذَّنَ بِلَالٌ الظُّهْرَ ، ثُمَّ صَلَّى رَسُولُ اللَّهِ ﷺ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15026

Hazrat Ata' says that it is part of the Sunnah of the Prophet (PBUH) that the Zuhr prayer was offered at Abtah on the day of departure from Mina.

حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ سنت نبوی میں سے یہ ہے کہ امام ظہر کی نماز منیٰ سے کوچ کے دن مقام ابطح میں پڑھائے۔

Hazrat Ataa farmate hain ke sunnat nabvi mein se ye hai ke imam zuhar ki namaz mina se کوچ ke din maqam abtah mein parhaye.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ : « مِنَ السُّنَّةِ أَنْ يُصَلِّيَ الْإِمَامُ يَوْمَ النَّفْرِ الظُّهْرَ بِالْأَبْطَحِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15027

It is narrated from Hazrat Urwah that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to pray near the Kaaba, there was no barrier between you (peace and blessings of Allah be upon him) and Tawaf, then after you (peace and blessings of Allah be upon him) Hazrat Abu Bakr Siddiq continued to do the same, then Hazrat Umar, then after that Hazrat Umar returned it to the Miqat (prescribed limits).

حضرت عروہ سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) بیت اللہ کے قریب نماز پڑھتے تھے، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے اور طواف کے درمیان کوئی چیز حائل نہ ہوتی تھی پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے بعد حضرت ابوبکر صدیق ایسا فرماتے رہے، پھر حضرت عمر، پھر اس کے بعد حضرت عمر نے اس کو واپس میقات کی طرف (مقررہ حدود پر) لوٹا دیا۔

Hazrat Urwah se marvi hai keh Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) Baitullah ke qareeb namaz parhte thay, Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke aur tawaf ke darmiyan koi cheez hail na hoti thi phir Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke baad Hazrat Abu Bakr Siddique aisa farmate rahe, phir Hazrat Umar, phir is ke baad Hazrat Umar ne is ko wapas miqat ki taraf (muqarrara hudood par) louta diya.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدَةُ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، « أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ كَانَ يُصَلِّي إِلَى سَفْعِ الْبَيْتِ ، لَيْسَ بَيْنَهُ وَبَيْنَ الطَّوَافِ شَيْءٌ ، ثُمَّ أَبُو بَكْرٍ مِنْ بَعْدِهِ ، ثُمَّ إِنَّ عُمَرَ رَدَّهُ بَعْدُ إِلَى الْمِيقَاتِ »