13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Who said: She has the choice over the free and the slave

‌مَنْ قَالَ: لَهَا الْخِيَارُ عَلَى الْحُرِّ وَالْعَبْدِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16529

Hazrat Aswad narrates that Hazrat Aisha (RA) purchased Hazrat Barirah (RA) and then set her free. The Prophet (PBUH) gave Hazrat Barirah (RA) the choice to either remain married or end the marriage, even though her husband was free.

حضرت اسود فرماتے ہیں کہ حضرت عائشہ (رض) نے حضرت بریرہ (رض) کو خریدا اور پھر انھیں آزاد کردیا۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حضرت بریرہ (رض) کو نکاح کے باقی رکھنے یا ختم کرنے کا اختیار دیا حالانکہ ان کے خاوند آزاد تھے۔

Hazrat Aswad farmate hain keh Hazrat Ayesha (RA) ne Hazrat Barirah (RA) ko khareeda aur phir unhen azad kar diya. Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Hazrat Barirah (RA) ko nikah ke baqi rakhne ya khatam karne ka ikhtiyar diya halanke un ke khawand azad thay.

حَفْصٌ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنِ الْأَسْوَدِ ، عَنْ عَائِشَةَ ، « أَنَّهَا اشْتَرَتْ بَرِيرَةَ فَأَعْتَقَتْهَا ، فَخَيَّرَهَا رَسُولُ اللَّهِ ﷺ وَكَانَ لَهَا زَوْجٌ حُرٌّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16530

Hazrat Tawus said that whether the husband is free or a slave, the slave woman will have the right to choose after being freed, even if her husband is from the Quraysh tribe.

حضرت طاوس فرماتے ہیں کہ خاوند آزاد ہو یا غلام، باندی کو آزاد ہونے کے بعد اختیار ہوگا۔ خواہ اس کا خاوند قریشی ہی کیوں نہ ہو۔

Hazrat Taous farmate hain ke khaavand azad ho ya ghulam, bandi ko azad hone ke baad ikhtiyar hoga. Khah uska khaavand Qureshi hi kyun na ho.

ابْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنِ ابْنِ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : « تُخَيَّرُ ، وَإِنْ كَانَتْ تَحْتَ رَجُلٍ مِنْ قُرَيْشٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16531

Hazrat Ibn Sirin said that a husband, whether free or a slave, will have a choice after his slave-wife is freed.

حضرت ابن سیرین فرماتے ہیں کہ خاوند آزاد ہو یا غلام، باندی کو آزاد ہونے کے بعد اختیار ہوگا۔

Hazrat Ibn Seerin farmate hain ke khawand azad ho ya ghulam, bandi ko azad hone ke baad ikhtiyar hoga.

ابْنُ مُبَارَكٍ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، قَالَ : « لَهَا الْخِيَارُ حُرًّا كَانَ زَوْجُهَا ، أَوْ عَبْدًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16532

Hazrat Shabi states that whether the husband is free or a slave, the slave woman will have the right to choose after being freed.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ خاوند آزاد ہو یا غلام، باندی کو آزاد ہونے کے بعد اختیار ہوگا۔

Hazrat Shabi farmate hain ke khaavand aazaad ho ya ghulam, bandi ko aazaad hone ke baad ikhtiyaar hoga.

حَفْصٌ ، عَنْ عَاصِمٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « تُخَيَّرُ حُرًّا كَانَ زَوْجُهَا أَوْ عَبْدًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16533

Hazrat Mujahid says that whether the husband is free or a slave, the slave woman will have the right to choose after she is freed, even if her husband is one of the richest believers.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ خاوند آزاد ہو یا غلام، باندی کو آزاد ہونے کے بعد اختیار ہوگا۔ خواہ اس کا خاوند امیر المؤمنین ہی کیوں نہ ہو۔

Hazrat Mujahid farmate hain ki khaavand azad ho ya ghulam bandi ko azad hone ke baad ikhtiyar hoga khawah is ka khaavand ameer ul momineen hi kyon na ho

عَبْدُ الصَّمَدِ بْنُ عَبْدِ الْوَارِثِ ، عَنْ حَرْبِ بْنِ أَبِي الْعَالِيَةِ ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، قَالَ : « لَهَا الْخِيَارُ ، وَإِنْ كَانَتْ تَحْتَ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16534

Hazrat Taus said that whether the husband is free or a slave, the slave woman will have the right to choose after she is freed.

حضرت طاؤس فرماتے ہیں کہ خاوند آزاد ہو یا غلام، باندی کو آزاد ہونے کے بعد اختیار ہوگا۔

Hazrat Taus farmate hain ke khaavand aazaad ho ya ghulam, bandi ko aazaad hone ke baad ikhtiyaar hoga.

ابْنُ مُبَارَكٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنِ ابْنِ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، وَعَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ مُسْلِمٍ ، عَنْ طَاوُسٍ ، قَالَ : « لَهَا الْخِيَارُ عَلَى الْحُرِّ وَالْعَبْدِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16535

It is narrated on the authority of Nafi' that Ibn 'Umar (may Allah be pleased with him) was asked about a slave woman who was the wife of a slave and then she became free. What is the ruling regarding her? He replied: "She has the option (to stay or leave the marriage) as long as her husband has not touched her."

حضرت نافع فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عمر (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر کوئی باندی کسی غلام کی بیوی ہو اور وہ باندی آزاد ہوجائے تو اس کے لیے کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ جب تک خاوند نے بیوی کو چھوا نہ ہو اس وقت تک اسے خیار ہے۔

Hazrat Nafe farmate hain ke Hazrat Ibn Umar (RA) se sawal kiya gaya ke agar koi bandi kisi gulam ki biwi ho aur wo bandi azad hojae to uske liye kya hukum hai? Unhon ne farmaya ke jab tak khawanad ne biwi ko chuwa na ho us waqt tak use khyar hai.

عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ فِي الْمَمْلُوكَةِ تَكُونُ تَحْتَ الْعَبْدِ فَتُعْتَقُ ، قَالَ : « لَهَا الْخِيَارُ مَا لَمْ يَمَسَّهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16536

It was asked of Hazrat Taus, "If a slave woman is freed and her husband is free, will she be given the right to choose?" He said, "I do not have knowledge about this, however, if she is the wife of a slave, then she will be given the choice."

حضرت طاؤس سے سوال کیا گیا کہ اگر کسی باندی کو آزاد کیا گیا اور اس کا خاوند آزاد ہو تو کیا اسے خیار دیا جائے گا ؟ انھوں نے فرمایا کہ اس بارے میں مجھے علم نہیں البتہ اگر وہ کسی غلام کی بیوی ہو تو اسے اختیار دیا جائے گا۔

Hazrat Taous se sawal kya gaya keh agar kisi bandi ko azad kya gaya aur us ka khaawand azad ho to kya use khyar diya jaye ga? Unhon ne farmaya keh is bare mein mujhe ilm nahin albatta agar wo kisi ghulam ki biwi ho to use ikhtiyar diya jaye ga.

ابْنُ مُبَارَكٍ ، عَنْ حَنْظَلَةَ ، قَالَ : سَمِعْتُ طَاوُسًا ، وَسُئِلَ عَنِ الْأَمَةِ تُعْتَقُ وَلَهَا زَوْجٌ حُرٌّ تُخَيَّرُ ؟ قَالَ : « لَا عِلْمَ لِي وَلَكِنَّهَا إِذَا كَانَتْ تَحْتَ عَبْدٍ خُيِّرَتْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16537

Hazrat Ibrahim states that whether the husband is free or a slave, the slave woman will have a choice after being freed.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ خاوند آزاد ہو یا غلام، باندی کو آزاد ہونے کے بعد اختیار ہوگا۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh khaavand azad ho ya ghulam, bandi ko azad hone ke baad ikhtiyar hoga.

عَبْدَةُ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ أَبِي مَعْشَرٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « تُخَيَّرُ حُرًّا كَانَ زَوْجُهَا أَوْ عَبْدًا »