13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


In the man who says: She knew the choice, he is sworn for him

‌فِي الرَّجُلِ يَقُولُ: قَدْ عَلِمَتِ الْخِيَارَ، اسْتُحْلِفَ لَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16552

Hazrat Hassan says that if the husband has sexual intercourse with his wife before she could exercise her right of repudiation (khuyar), then the wife will be made to swear that she did not know about this right. Then, if she was previously married to a slave, she will be given the option (to stay or leave the marriage).

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ اگر بیوی کے خیار استعمال کرنے سے قبل خاوند نے اس سے جماع کیا تو بیوی سے قسم لی جائے گی کہ وہ خیار کے متعلق نہ جانتی تھی۔ پھر اگر وہ غلام کے نکاح میں تھی تو اسے اختیار دیا جائے گا۔

Hazrat Hassan farmate hain keh agar biwi ke khyar istemaal karne se pehle khaavand ne us se jima kia to biwi se qasam li jaye gi keh woh khyar ke mutalliq nah jaanti thi phir agar woh ghulam ke nikah mein thi to use ikhtiyar diya jaye ga

ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « إِذَا غَشِيَهَا قَبْلَ أَنْ تَخْتَارَ اسْتُحْلِفَ أَنَّهَا لَمْ تَعْلَمْ أَنَّ لَهَا الْخِيَارَ ، ثُمَّ خُيِّرَتْ إِذَا كَانَتْ تَحْتَ عَبْدٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16553

Hazrat Sha'bi narrates that I asked Hazrat Hukm about the woman with whom her husband consummated the marriage after she was freed, but the woman claims she was unaware of her right to choose (Khiyar). He replied that the woman should be made to swear an oath that she was unaware of her right to choose and then she should be given the choice. I asked the same question to Hazrat Hammad, and he said that she is his wife and she will not be given the choice.

حضرت شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم سے اس عورت کے بارے میں سوال کیا جس کی آزاد ی کے بعد اس کے خاوند نے اس سے جماع کیا، لیکن عورت کا کہنا یہ ہے کہ مجھے خیار کا علم نہیں تھا۔ تو انھوں نے فرمایا کہ اس عورت سے خیار کا علم نہ ہونے پر قسم لی جائے گی پھر اسے اختیار دیا جائے گا۔ میں نے یہی سوال حضرت حماد سے کیا تو انھوں نے فرمایا کہ یہ اس کی بیوی ہے اسے اختیار نہیں دیا جائے گا۔

Hazrat Shaaba farmate hain ke maine Hazrat Hukm se is aurat ke bare mein sawal kiya jis ki azadi ke baad uske khawand ne us se jima kiya, lekin aurat ka kehna ye hai ke mujhe khiyar ka ilm nahi tha. To unhon ne farmaya ke is aurat se khiyar ka ilm na hone par qasam li jayegi phir use ikhtiyar diya jayega. Maine yehi sawal Hazrat Hammad se kiya to unhon ne farmaya ke ye uski biwi hai use ikhtiyar nahi diya jayega.

غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ عَنْ رَجُلٍ كَانَتْ عِنْدَهُ امْرَأَةٌ ، فَأُعْتِقَتْ ، فَغَشِيَهَا بَعْدَ الْعِتْقِ ، فَقَالَتْ : لَمْ أَشْعُرْ أَنَّ لِي خِيَارًا ، قَالَ : « تُسْتَحْلَفُ أَنَّهَا لَمْ تَعْلَمْ أَنَّ لَهَا الْخِيَارَ ، ثُمَّ تُخَيَّرُ ». وَسَأَلْتُ حَمَّادًا فَقَالَ : « هِيَ امْرَأَتُهُ وَلَا تُخَيَّرُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16554

Hazrat Hammad said that he would swear by Allah that he had no knowledge of the option.

حضرت حماد فرماتے ہیں کہ اس سے اس بات پر قسم لی جائے گی کہ اسے خیار کا علم نہیں تھا۔

Hazrat Hammad farmate hain ki is se is baat par qasam li jaye gi ki use khyar ka ilm nahi tha.

غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : أَخْبَرَنِي الْهَيْثَمُ ، عَنْ حَمَّادٍ ، أَنَّهُ قَالَ : « تُسْتَحْلَفُ أَنَّهَا لَمْ تَعْلَمْ أَنَّ لَهَا الْخِيَارَ »