Hazrat Jabir (may Allah be pleased with him) said that we used to practice 'azl' while the Quran was being revealed, meaning there was no prohibition against it.
(! 'Azl' refers to withdrawing the penis from the vagina during intercourse at the time of ejaculation.)
حضرت جابر (رض) فرماتے ہیں کہ ہم عزل کیا کرتے تھے اور قرآن نازل ہورہا تھا یعنی اس کی ممانعت نہیں آئی۔
( ! عزل سے مراد جماع کے دوران انزال کے وقت آلہ تناسل کو شرمگاہ سے باہر نکال کر انزال کرنا۔ )
Hazrat Jabir (RA) farmate hain keh hum azal kya karte thay aur Quran nazil horaha tha yani is ki mamanat nahin aayi
Hazrat Amr narrates that Hazrat Ismail Shaibani was married to the wife of Hazrat Rafi' bin Khadij. They told Ismail Shaibani that Rafi' bin Khadij used to practice azl (coitus interruptus).
حضرت عمرو فرماتے ہیں کہ حضرت اسماعیل شیبانی کا نکاح حضرت رافع بن خدیج کی بیوی سے ہوا۔ انھوں نے اسماعیل شیبانی کو بتایا کہ رافع بن خدیج عزل کیا کرتے تھے۔
Hazrat Amr farmate hain ke Hazrat Ismail Shaibani ka nikah Hazrat Rafi bin Khadij ki biwi se hua Unhon ne Ismail Shaibani ko bataya ke Rafi bin Khadij azal kiya karte the
Hazrat Ibn Abbas (R.A) said about the verse of the Holy Quran {Your wives are a tillage for you}, "Whoever wants to do Azl (coitus interruptus) can do it, and whoever does not want to do it, then don't."
حضرت ابن عباس (رض) قرآن مجید کی آیت { نِسَاؤُکُمْ حَرْثٌ لَکُمْ } کے بارے میں فرماتے ہیں کہ جو عزل کرنا چاہے کرلے اور جو نہ کرنا چاہے نہ کرے۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) Quran Majeed ki ayat {Nisa'ukum Harthun Lakum} ke bare mein farmate hain ke jo azal karna chahe kar le aur jo na karna chahe na kare.
Hazrat Hassan narrates that there was a difference of opinion among the companions regarding Azl. Hazrat Zaid and Hazrat Anas bin Malik used to practice Azl.
حضرت حسن فرماتے ہیں کہ عزل کے بارے میں صحابہ کرام کا اختلاف ہے۔ حضرت زید اور حضرت انس بن مالک عزل کیا کرتے تھے۔
Hazrat Hassan farmate hain keh azal ke bare mein sahaba karam ka ikhtilaf hai. Hazrat Zaid aur Hazrat Anas bin Malik azal kia karte thay.
Hazrat 'Abdul Rahman bin 'Auf narrated that I married the slave-girl of Hazrat Abu Ayyub (ra). She told me that Hazrat Abu Ayyub used to practice 'azl. And the slave-girl of Hazrat Zayd bin Thabit also told me that he also used to practice 'azl. Hazrat Salim narrated on the authority of 'Aisha bint Sa'd that Hazrat Sa'd used to practice 'azl with his slave-girls.
حضرت عبد الرحمن بن افلح فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت ابو ایوب (رض) کی ام ولد باندی سے شادی کی۔ اس نے مجھے بتایا کہ حضرت ابوایوب عزل کیا کرتے تھے۔ اور مجھے حضرت زید بن ثابت کی ام ولد باندی نے بھی بتایا کہ وہ بھی عزل کیا کرتے تھے۔ حضرت سالم عائشہ بنت سعد کے حوالے سے بیان کرتے ہیں کہ حضرت سعد اپنی ام ولد باندیوں سے عزل کیا کرتے تھے۔
Hazrat Abdul Rahman bin Aflah farmate hain keh maine Hazrat Abu Ayyub (RA) ki umm-e-walad bandi se shadi ki. Uss ne mujhe bataya keh Hazrat Abu Ayyub azal kiya karte thay. Aur mujhe Hazrat Zaid bin Sabit ki umm-e-walad bandi ne bhi bataya keh woh bhi azal kiya karte thay. Hazrat Salim Aisha bint Saad ke hawale se bayan karte hain Hazrat Saad apni umm-e-walad bandiyon se azal kiya karte thay.
Hazrat Saeed bin Musayyab states that the Ansar companions did not see any harm in removing the caliph from office, and Hazrat Zaid, Hazrat Abu Ayyub, and Hazrat Ubayy were among those who held this view.
حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ انصار صحابہ عزل کرنے میں کوئی برائی نہ سمجھتے تھے اور حضرت زید، حضرت ابو ایوب اور حضرت ابی اس کے قائل تھے۔
Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain keh Ansar Sahaba azl karne mein koi burai na samajhte thay aur Hazrat Zaid, Hazrat Abu Ayyub aur Hazrat Abi is kay qael thay.
Hazrat Ja'far says that Hazrat Ali ibn Hussain used to practice 'azl (coitus interruptus) and would present this verse as evidence: { وَإِذْ أَخَذَ رَبُّک مِنْ بَنِی آدَمَ مِنْ ظُہُورِہِمْ ذُرِّیَّاتِہِمْ }.
حضرت جعفر فرماتے ہیں کہ حضرت علی بن حسین عزل کرتے تھے اور اس آیت کو دلیل کے طور پر پیش فرماتے { وَإِذْ أَخَذَ رَبُّک مِنْ بَنِی آدَمَ مِنْ ظُہُورِہِمْ ذُرِّیَّاتِہِمْ }۔
Hazrat Jaffar farmate hain keh Hazrat Ali bin Hussain azal karte thay aur is ayat ko daleel ke taur par pesh farmate { Waiz azakha rabbuka min bani Adam min zuhoorihim zurriyyatihim }.
Hazrat Masood bin Ali says that I asked Hazrat Ukarmah, "Can I divorce my slave girl?" He said, "She is your property. Keep her thirsty if you want, and quench her thirst if you want."
حضرت مسعود بن علی کہتے ہیں کہ میں نے حضرت عکرمہ سے سوال کیا کہ کیا میں اپنی باندی سے عزل کرسکتا ہوں ؟ انھوں نے فرمایا کہ وہ تمہاری کھیتی ہے چاہو تو پیاسا رکھو اور چاہو تو سیراب کرو۔
Hazrat Masood bin Ali kahte hain keh maine Hazrat Akrama se sawal kiya keh kya main apni bandi se azal kar sakta hun? Unhon ne farmaya keh woh tumhari kheti hai chaho to pyasa rakho aur chaho to seeraab karo.
Hazrat Zubarqan Siraj states that when I asked Ibn-e-Muqla about dismissal from service, he said that this action has been taken against Hazrat Saad, who is better than me and you.
حضرت زبرقان سراج فرماتے ہیں کہ میں نے ابن معقل سے عزل کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ یہ عمل تو مجھ سے اور تجھ سے بہتر یعنی حضرت سعد نے بھی کیا ہے۔
Hazrat Zarqan Siraj farmate hain ke maine Ibn Muqal se azal ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya ke yeh amal to mujh se aur tujh se behtar yani Hazrat Saad ne bhi kiya hai.
Hazrat Jabir (may Allah be pleased with him) narrates that we used to practice Azl (coitus interruptus) while the Quran was being revealed, and we were not prohibited from it.
حضرت جابر فرماتے ہیں کہ ہم عزل کرتے اور قرآن نازل ہوتا تھا لیکن ہمیں اس سے منع نہیں کیا گیا۔
Hazrat Jaber farmate hain keh hum azal karte aur Quran nazil hota tha lekin humein is se mana nahi kya gaya.
Hazrat Abu Saeed Khudri (may Allah be pleased with him) narrates that this daughter of mine, who is now grown up and sits behind the veil, was born during my exile.
حضرت ابو سعید خدری (رض) فرماتے ہیں کہ میری یہ بیٹی جو جوان ہو کر پردے میں بیٹھی ہے، عزل کرنے کے باوجود پیدا ہوئی ہے۔
Hazrat Abu Saeed Khudri (RA) farmate hain ke meri yeh beti jo jawan ho kar parday mein bethi hai, azal karne ke bawajood paida hui hai.
Hazrat Jabir (R.A) narrates that once a person came to the Holy Prophet (PBUH) and said, "I have a slave girl who used to fetch water for me. I separated from her, but she still gave birth to a child." The Prophet (PBUH) said, "The soul that Allah has decided to bring into this world will come."
حضرت جابر (رض) فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ ایک آدمی حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوا اور اس نے عرض کیا کہ میری ایک خادمہ ہے، جو میرے لیے پانی بھرتی ہے۔ میں اس سے عزل کرتا ہوں لیکن پھر بھی اس نے بچے کو جنم دیا ہے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ جس جان کے دنیا میں آنے کا اللہ نے فیصلہ کرلیا وہ آکر رہتی ہے۔
Hazrat Jaber (RA) farmate hain keh aik martaba aik aadmi Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein hazir hua aur us ne arz kiya keh meri aik khadima hai, jo mere liye pani bharti hai. Mein us se azal karta hun lekin phir bhi us ne bache ko janam diya hai. Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya keh jis jaan ke duniya mein aane ka Allah ne faisla karliya woh aakar rehti hai.