Hazrat Ubaidah narrates that if a man has four wives in his marriage and he divorces one, then it is disliked (makruh) to marry a fifth woman until the waiting period ('iddah) of the divorced woman is complete.
حضرت عبیدہ فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی کے نکاح میں چار عورتیں ہوں اور وہ ایک کو طلاق دے دے تو طلاق یافتہ کی عدت پوری ہونے تک پانچویں سے نکاح کرنا مکروہ ہے۔
Hazrat Ubaidah farmate hain keh agar aik aadmi ke nikah mein chaar aurtein hon aur woh aik ko talaq de de to talaq yafta ki iddat puri hone tak panchwein se nikah karna makrooh hai.
Hazrat Ali (R.A) said that if a man has four wives in his marriage and he divorces one of them, then it is disliked (makruh) to marry a fifth woman until the waiting period (iddah) of the divorced woman is complete.
حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی کے نکاح میں چار عورتیں ہوں اور وہ ایک کو طلاق دے دے تو طلاق یافتہ کی عدت پوری ہونے تک پانچویں سے نکاح کرنا مکروہ ہے۔
Hazrat Ali (RA) farmate hain keh agar aik aadmi ke nikah mein chaar aurtein hon aur woh aik ko talaq de de to talaq yafta ki iddat puri hone tak panchwein se nikah karna makruh hai.
Hazrat Mujahid said that if a man has four wives and he divorces one of them, then it is Makruh (disliked) to marry a fifth woman until the Iddah of the divorced woman is complete. Hazrat Ata said that if there is no inheritance or possibility of return between the two, then there is no harm in marrying.
حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی کے نکاح میں چار عورتیں ہوں اور وہ ایک کو طلاق دے دے تو طلاق یافتہ کی عدت پوری ہونے تک پانچویں سے نکاح کرنا مکروہ ہے۔ حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ اگر دونوں کے درمیان کوئی میراث یارجوع نہ ہو تو شادی کرنے میں کوئی حرج نہیں۔
Hazrat Mujahid farmate hain keh agar aik aadmi ke nikah mein chaar aurten hon aur woh aik ko talaq de de to talaq yafta ki iddat puri hone tak panchwen se nikah karna makruh hai. Hazrat Ata farmate hain keh agar donon ke darmiyaan koi miraas ya raju na ho to shadi karne mein koi harj nahin.
Hazrat Ata was asked that if a man has four wives in his Nikah and he divorces one, then is it permissible to marry a fifth one until the iddah of the divorced woman is complete? He replied that he cannot marry until the iddah of the divorced woman is complete.
حضرت عطاء سے سوال کیا گیا کہ اگر ایک آدمی کے نکاح میں چار عورتیں ہوں اور وہ ایک کو طلاق دے دے تو طلاق یافتہ کی عدت پوری ہونے تک پانچویں سے نکاح کرنا کیسا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ طلاق یافتہ کی عدت پوری ہونے تک نکاح نہیں کرسکتا۔
Hazrat Ata se sawal kya gaya keh agar aik aadmi ke nikah mein chaar aurtein hon aur woh aik ko talaq de de to talaq yafta ki iddat puri hone tak panchwein se nikah karna kaisa hai? Unhon ne farmaya keh talaq yafta ki iddat puri hone tak nikah nahi karsakta.
Hazrat Mujahid says that if a man has four wives in his marriage and he divorces one, then it is disliked to marry a fifth one until the iddah of the divorced woman is complete. Hazrat Ata says that if there is no inheritance or right of return between the two, then there is no harm in getting married.
حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی کے نکاح میں چار عورتیں ہوں اور وہ ایک کو طلاق دے دے تو طلاق یافتہ کی عدت پوری ہونے تک پانچویں سے نکاح کرنا مکروہ ہے۔ حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ اگر دونوں کے درمیان کوئی میراث یارجوع نہ ہو تو شادی کرنے میں کوئی حرج نہیں۔
Hazrat Mujahid farmate hain keh agar aik aadmi ke nikah mein chaar aurtein hon aur woh aik ko talaq de de to talaq yafta ki iddat puri hone tak panchween se nikah karna makruh hai. Hazrat Ata farmate hain keh agar donon ke darmiyaan koi miraas ya raju na ho to shadi karne mein koi harj nahin.
Hazrat Hasan states that if a man has four wives in his marriage and he divorces one, it is disliked (makruh) to marry a fifth woman until the waiting period ('iddah) of the divorced woman is complete.
حضرت حسن فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی کے نکاح میں چار عورتیں ہوں اور وہ ایک کو طلاق دے دے تو طلاق یافتہ کی عدت پوری ہونے تک پانچویں سے نکاح کرنا مکروہ ہے۔
Hazrat Hassan farmate hain keh agar aik aadmi ke nikah mein chaar aurtain hon aur woh aik ko talaq de de to talaq yafta ki iddat puri hone tak panchween se nikah karna makrooh hai.
Hazrat Muhammad bin Ibrahim Taymi says that Utbah bin Abi Sufyan had four wives in his marriage. He divorced one of them and married a fifth before the completion of her Iddah (waiting period). Marwan asked Hazrat Ibn Abbas about this, so he said that he cannot marry a fifth before the completion of the Iddah of the fourth.
حضرت محمد بن ابراہیم تیمی کہتے ہیں کہ عتبہ بن ابی سفیان کے نکاح میں چار بیویاں تھیں۔ انھوں نے ایک کو طلاق دے کر اس کی عدت پوری ہونے سے پہلے پانچویں سے شادی کرلی۔ مروان نے اس بارے میں حضرت ابن عباس سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ چوتھی کی عدت پوری ہونے سے پہلے پانچویں سے نکاح نہیں سکتا۔
Hazrat Muhammad bin Ibrahim Taimi kehte hain ki Utbah bin Abi Sufyan ke nikah mein chaar biwiyan thin. Unhon ne ek ko talaq de kar us ki iddat puri hone se pehle panchween se shadi karli. Marwan ne is bare mein Hazrat Ibn Abbas se sawal kiya to unhon ne farmaya ki chauthi ki iddat puri hone se pehle panchween se nikah nahin sakta.
Hazrat Abu Sadiq states that if a man has four wives in his marriage and he divorces one, then it is Makrooh (disliked) to marry a fifth woman until the waiting period of the divorced woman is complete.
حضرت ابو صادق فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی کے نکاح میں چار عورتیں ہوں اور وہ ایک کو طلاق دے دے تو طلاق یافتہ کی عدت پوری ہونے تک پانچویں سے نکاح کرنا مکروہ ہے۔
Hazrat Abu Sadiq farmate hain keh agar aik aadmi ke nikah mein chaar auratain hon aur woh aik ko talaq de de to talaq yafta ki iddat puri hone tak panchwein se nikah karna makruh hai.
Hazrat Ibrahim said that if a man has four wives and he divorces one, then it is disliked to marry a fifth one until the waiting period of the divorced woman is complete. If she dies, then her husband can remarry the same day if he wishes.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی کے نکاح میں چار عورتیں ہوں اور وہ ایک کو طلاق دے دے تو طلاق یافتہ کی عدت پوری ہونے تک پانچویں سے نکاح کرنا مکروہ ہے۔ اگر وہ مرجائے تو اس کا شوہر چاہے تو اسی دن بھی شادی کرسکتا ہے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain ki agar aik aadmi ke nikah mein chaar aurtain hon aur woh aik ko talaq de de to talaq yafta ki iddat puri hone tak panchween se nikah karna makruh hai. Agar woh mar jaye to uska shohar chahe to usi din bhi shadi kar sakta hai.