13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


What they said about a woman who marries during her waiting period, whether she has a dowry or not

‌مَا قَالُوا: فِي الْمَرْأَةِ تُزَوَّجُ فِي عِدَّتِهَا أَلَهَا صَدَاقٌ أَمْ لَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17192

Hazrat Makhool (RA) narrates that a woman was married during her iddah period. Hazrat Umar (RA) separated the two and deposited the woman's mahr (dower) into the Baitul Maal (public treasury). Hazrat Zuhri (RA) states that the mahr should not go to the Baitul Maal as it is the compensation for her chastity.

حضرت مکحول (رض) فرماتے ہیں کہ ایک عورت سے اس کی عدت میں شادی کی گئی حضرت عمر (رض) نے دونوں کے درمیان جدائی کرادی اور عورت کا مہر بیت المال میں جمع کرادیا۔ حضرت زہری (رض) فرماتے ہیں کہ مہر کا مال بیت المال میں نہیں جائے گا یہ اس کی شرمگاہ کا عوض ہے۔

Hazrat Makhool (RA) farmate hain ke aik aurat se uski iddat mein shadi ki gayi Hazrat Umar (RA) ne donon ke darmiyaan judai karadi aur aurat ka mehr baitulmal mein jama karadiya. Hazrat Zahri (RA) farmate hain ke mehr ka maal baitulmal mein nahi jayega yeh uski sharamgah ka awaz hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا مُعْتَمِرُ بْنُ سُلَيْمَانَ ، عَنْ بُرْدٍ ، عَنْ مَكْحُولٍ ، قَالَ : « فَرَّقَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ بَيْنَهُمَا ، وَجَعَلَ صَدَاقَهَا فِي بَيْتِ الْمَالِ ». وَقَالَ الزُّهْرِيُّ : « لَمْ يَكُنْ صَدَاقُهَا فِي بَيْتِ الْمَالِ ، هُوَ بِمَا أَصَابَ مِنْ فَرْجِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17193

Hazrat Shabi (R.A) states that a woman was married during her iddah period, Hazrat Umar (R.A) separated the two and deposited the woman's mahr into Baitul Maal. Hazrat Ali (R.A) states that the two will be separated, but the mahr will be considered a compensation for the consummation of the marriage.

حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ ایک عورت سے اس کی عدت میں شادی کی گئی حضرت عمر (رض) نے دونوں کے درمیان جدائی کرادی اور عورت کا مہر بیت المال میں جمع کرادیا۔ حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ دونوں کے درمیان جدائی کرائی جائے گی لیکن مہر شرمگاہ کے حلال ہونے کا عوض بنے گا۔

Hazrat Shabi (RA) farmate hain keh aik aurat se uski iddat mein shadi ki gayi Hazrat Umar (RA) ne dono ke darmiyan judai karadi aur aurat ka mehr bait ul mal mein jama karadiya Hazrat Ali (RA) farmate hain keh dono ke darmiyan judai karaayi jayegi lekin mehr sharamgah ke halal hone ka awaz banega

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ صَالِحِ بْنِ مُسْلِمٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : قَالَ عُمَرُ : « يُفَرَّقُ بَيْنَهُمَا ، وَلَهَا الصَّدَاقُ بِمَا اسْتَحَلَّ مِنْ فَرْجِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17194

Hazrat Saeed bin Musayyab (may Allah be pleased with him) says that separation will be made between the two, but it will be in exchange for the dowry becoming permissible.

حضرت سعید بن مسیب (رض) فرماتے ہیں کہ دونوں کے درمیان جدائی کرائی جائے گی لیکن مہر شرمگاہ کے حلال ہونے کا عوض بنے گا۔

Hazrat Saeed bin Musayyab (RA) farmate hain keh dono ke darmiyaan judai karai jaye gi lekin mehr sharmgah ke halal hone ka awaz bane ga.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، قَالَ : « يُفَرَّقُ بَيْنَهُمَا ، وَلَهَا الصَّدَاقُ بِمَا اسْتَحَلَّ مِنْ فَرْجِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17195

Hazrat Sulaiman bin Yasar (may Allah be pleased with him) states that a separation will be made between the two, and the dowry will be deposited in the public treasury.

حضرت سلیمان بن یسار (رض) فرماتے ہیں کہ دونوں کے درمیان جدائی کرائی جائے گی اور مہر بیت المال میں جمع کرایا جائے گا۔

Hazrat Suleman bin Yasar (RA) farmate hain ke donon ke darmiyan judai karai jayegi aur mehr baitul mal mein jama karaya jayega.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ يَسَارٍ ، قَالَ : « يُفَرَّقُ بَيْنَهُمَا ، وَيَبْقَى الصَّدَاقُ فِي بَيْتِ الْمَالِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17196

Hazrat Ibrahim (RA) states that in every invalid marriage, such as a woman marrying during her Iddah (waiting period), etc., if the man has consummated the marriage with the woman, the woman will receive her Mahr (dower). However, they will be separated.

حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ ہر نکاح فاسد جیسے عورت کا عدت میں شادی کرنا وغیرہ، ایسے نکاحوں میں اگر آدمی نے بیوی سے دخول کیا تو عورت کو مہر تو ملے گا البتہ دونوں میں جدائی کرادی جائے گی۔

Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh har nikah fasid jaise aurat ka iddat mein shadi karna waghaira, aise nikahon mein agar aadmi ne biwi se dakhol kiya to aurat ko mehr to milay ga albatta donon mein judai karadi jaye gi.

حَدَّثَنَا عَبْدَةُ ، عَنِ ابْنِ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ أَبِي مَعْشَرٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « كُلُّ نِكَاحٍ فَاسِدٍ نَحْوَ الَّذِي تُزَوَّجُ فِي عِدَّتِهَا وَأَشْبَاهِهِ ، هَذَا مِنَ النِّكَاحِ الْفَاسِدِ ، إِذَا كَانَ قَدْ دَخَلَ بِهَا فَلَهَا الصَّدَاقُ ، وَيُفَرَّقُ بَيْنَهُمَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17197

Hazrat Hukam (may Allah be pleased with him) states that a separation will be established between the two. However, the woman will receive dowry for the purpose of making the separation lawful.

حضرت حکم (رض) فرماتے ہیں کہ دونوں کے درمیان جدائی کرادی جائے گی۔ البتہ فرج کو حلال کرنے کی وجہ سے عورت کو مہرملے گا۔

Hazrat Hukm (RA) farmate hain ke donon ke darmiyan judai karadi jaye gi. Albatta farj ko halal karne ki wajah se aurat ko mehr mile ga.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ أَبِي غَنِيَّةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ الْحَكَمِ ، أَنَّهُ قَالَ : « يُفَرَّقُ بَيْنَهَا وَبَيْنَ زَوْجِهَا ، وَيَكُونُ لَهَا الْمَهْرُ بِمَا اسْتَحَلَّ مِنْ فَرْجِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17198

Hazrat Masrooq (R.A.) narrates that a woman got married during her Iddah, so Hazrat Umar (R.A.) gave a verdict that as long as they are alive, they should be separated and their Mahr should be deposited in Baitul Maal. And he said that their Nikah was forbidden and the Mahr was also forbidden. Hazrat Ali (R.A.) says that they should be separated, then the woman should complete the remaining Iddah of her previous husband, then she should observe the Iddah of three menstrual cycles, and she will get the Mahr because of making the private part lawful. Then if the man wishes, he can send a message of Nikah to her again.

حضرت مسروق (رض) فرماتے ہیں کہ ایک عورت نے اپنی عدت میں شادی کی تو حضرت عمر (رض) نے فیصلہ فرمایا کہ جب تک یہ زندہ ہیں ان کے درمیان جدائی کرادی جائے اور ان کا مہر بیت المال میں جمع کرادیا جائے۔ اور فرمایا کہ ان کا نکاح بھی حرام تھا اور مہر بھی حرام ہے۔ حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ ان دونوں کے درمیان جدائی کرادی جائے، پھر عورت پہلے خاوند کی باقی ماندہ عدت گزارے پھر تین حیض عدت گزارے اور شرمگاہ کو حلال کرنے کی وجہ سے اسے مہر ملے گا۔ پھر اگر آدمی چاہے توا سے دوبارہ نکاح کا پیغام بھجوادے۔

Hazrat Masrooq (RA) farmate hain ki aik aurat ne apni iddat mein shadi ki to Hazrat Umar (RA) ne faisla farmaya ki jab tak yeh zinda hain in ke darmiyan judai karadi jaye aur in ka mehr baitulmal mein jama karadiya jaye. Aur farmaya ki in ka nikah bhi haram tha aur mehr bhi haram hai. Hazrat Ali (RA) farmate hain ki in donon ke darmiyan judai karadi jaye, phir aurat pehle khaawind ki baqi mandah iddat guzare phir teen haiz iddat guzare aur sharamgah ko halal karne ki wajah se ise mehr milega. Phir agar aadmi chahe to us se dobara nikah ka paigham bhejwade.

حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ مَسْرُوقٍ ، قَالَ : قَضَى عُمَرُ فِي امْرَأَةٍ تَزَوَّجَتْ فِي عِدَّتِهَا ، أَنْ يُفَرَّقَ بَيْنَهُمَا مَا عَاشَا ، وَيُجْعَلُ صَدَاقُهَا فِي بَيْتِ الْمَالِ ، وَقَالَ : « كَانَ نِكَاحُهَا حَرَامًا فَصَدَاقُهَا حَرَامٌ »، وَقَضَى فِيهَا عَلِيٌّ أَنْ يُفَرَّقَ بَيْنَهُمَا ، وَتُوَفِّيَ عِدَّةَ مَا بَقِيَ مِنَ الزَّوْجِ الْأَوَّلِ ، ثُمَّ تَعْتَدُّ ثَلَاثَةَ قُرُوءٍ ، وَلَهَا الصَّدَاقُ بِمَا اسْتَحَلَّ مِنْ فَرْجِهَا ، ثُمَّ إِنْ شَاءَ خَطَبَهَا بَعْدَ ذَلِكَ "