It was asked of Hazrat Ibn Abbas (may Allah be pleased with him), if a man marries a slave girl, then frees her before consummation of marriage, then according to Sharia law, the woman has the option to either accept or reject the husband, but if she chooses separation from her husband, will she be entitled to Mahr? He said, she will not get anything; she cannot have both, herself and the Mahr.
حضرت ابن عباس (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر ایک آدمی کسی باندی سے شادی کرے، پھر دخول سے پہلے اس باندی کو آزاد کردیا جائے، پھر شرعی حکم کے مطابق اس عورت کو خاوند کے قبول کرنے اور نہ کرنے کا اختیار ملے لیکن وہ خاوند سے علیحدگی کو اختیار کرلے تو کیا اسے مہر ملے گا ؟ انھوں نے فرمایا کہ اسے کچھ نہیں ملے گا، وہ اپنے نفس اور مہر دونوں چیزوں کو حاصل نہیں کرسکتی۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) se sawal kiya gaya keh agar aik aadmi kisi bandi se shadi kare, phir dakhool se pehle us bandi ko azad kar diya jaye, phir shari hukm ke mutabiq us aurat ko khawan ke qubool karne aur na karne ka ikhtiyar mile lekin woh khawan se alagi ko ikhtiyar karle to kya use mehr milega? Unhon ne farmaya keh use kuch nahi milega, woh apne nafs aur mehr dono cheezon ko hasil nahi karsakti.
Hazrat Hasan (R.A.) used to say that if a slave woman was married to a slave man, then she was set free and after being freed she was given the choice (of staying married or not) and she chose herself before consummation of marriage then that woman would not get dowry and this divorce would be irrevocable.
حضرت حسن (رض) فرمایا کرتے تھے کہ اگر کوئی باندی کسی غلام کے نکاح میں تھی، پھر اسے آزاد کیا گیا اور آزادی کے بعد اختیار دیا گیا اور اس نے دخول سے پہلے اپنے نفس کو اختیار کرلیا تو اس عورت کو مہر نہیں ملے گا اور یہ طلاق بائنہ ہوگی۔
Hazrat Hassan (RA) farmaya karte thay keh agar koi bandi kisi ghulam ke nikah mein thi, phir usay azad kiya gaya aur azadi ke baad ikhtiyar diya gaya aur usne dukhool se pehle apne nafs ko ikhtiyar karliya to us aurat ko mehr nahi milay ga aur yeh talaq baina hogi.
Hazrat Ibrahim (R.A) states that if a man married his slave-girl on a fixed dowry, then she was freed before consummation, then she was given the choice and she chose her own self, then the marriage will be void and the dowry will be returned to her husband.
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے مقررشدہ مہر پر اپنی باندی سے شادی کی، پھر وہ باندی دخول سے پہلے آزاد کردی گئی، پھر اسے اختیار ملا اور اس نے اپنے نفس کو اختیار کرلیا تو نکاح باطل ہوجائے گا اور مہر اس کے خاوند کو واپس کیا جائے گا۔
Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh agar aik aadmi ne muqararshuhda mehr par apni bandi se shadi ki, phir woh bandi dukhul se pehle azad kardi gayi, phir use ikhtiyar mila aur us ne apne nafs ko ikhtiyar karliya to nikah batil hojaye ga aur mehr us ke khawan ko wapis kiya jaye ga.
Hazrat Ibrahim (may Allah be pleased with him) states that if a man marries a slave woman, then before consummation, if the slave woman is freed, then according to the Shar'i ruling, the woman has the choice to either accept or refuse the husband. But if she chooses to separate from the husband, she will not receive any dowry.
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی کسی باندی سے شادی کرے، پھر دخول سے پہلے اس باندی کو آزاد کردیا جائے، پھر شرعی حکم کے مطابق اس عورت کو خاوند کے قبول کرنے اور نہ کرنے کا اختیار ملے لیکن وہ خاوند سے علیحدگی کو اختیار کرلے تو اسے مہر نہیں ملے گا۔
Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain ke agar aik aadmi kisi bandi se shadi kare, phir dakhil se pehle us bandi ko azad kar diya jaye, phir sharai hukm ke mutabiq us aurat ko khawanad ke qubool karne aur na karne ka ikhtiyar mile lekin wo khawanad se alagi ko ikhtiyar karle to use mehr nahi mile ga.
Hazrat Mujahid (may Allah be pleased with him) said: If a man marries a slave woman, then before consummation of the marriage, he sets her free, then according to the Shar'i ruling, the woman will have the choice to either accept or reject the husband. However, if she chooses separation from the husband, she will not receive anything.
حضرت مجاہد (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی کسی باندی سے شادی کرے، پھر دخول سے پہلے اس باندی کو آزاد کردیا جائے، پھر شرعی حکم کے مطابق اس عورت کو خاوند کے قبول کرنے اور نہ کرنے کا اختیار ملے لیکن وہ خاوند سے علیحدگی کو اختیار کرلے تو اسے کچھ نہیں ملے گا۔
Hazrat Mujahid (RA) farmate hain keh agar aik aadmi kisi bandi se shadi kare, phir dakhoool se pehle us bandi ko azad kar diya jaye, phir sharai hukm ke mutabiq us aurat ko khawand ke qubool karne aur na karne ka ikhtiyar mile lekin woh khawand se alagi ko ikhtiyar karle to use kuchh nahi mile ga.