A man divorces his wife irrevocably before consummating the marriage, then has intercourse with her thinking he can return to her, what dowry she deserves
Hazrat Hassan (may Allah be pleased with him) says that if a man gives one or two divorces to his wife before consummation and then consummates the marriage with her thinking that he still has the right to revoke the divorce, the woman will be considered to have received the divorce and the two will be separated.
حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی اپنی بیوی کو دخول سے پہلے ایک یا دو طلاقیں دیدے اور یہ سمجھتے ہوئے اس سے جماع کرے کہ ابھی رجوع کا حق باقی ہے تو عورت کو مہر ملے گا اور دونوں کے درمیان جدائی کرادی جائے گی۔
Hazrat Hassan (RA) farmate hain keh agar aik aadmi apni biwi ko dakhil se pehle ek ya do talaaqain dede aur yeh samajhte huwe us se jima karay keh abhi ruju ka haq baqi hai to aurat ko mehr milay ga aur donon ke darmiyan judai karadi jaye gi.
Hazrat Qatadah (may Allah be pleased with him) states that if a man divorces his wife (before consummation) and then takes her back, believing that he has the right to revoke the divorce, then the woman will receive the full dowry. This is because the man has already consummated the marriage with the woman.
حضرت قتادہ (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی کو (دخول سے پہلے) طلاق دی اور پھر اس سے یہ سمجھتے ہوئے وطی کرلی کہ اسے رجوع کا حق حاصل ہے تو اس عورت کو پورا مہر ملے گا۔ کیونکہ مرد عورت سے جماع کرچکا ہے۔
Hazrat Qatadah (RA) farmate hain keh agar aik aadmi ne apni biwi ko (dakhool se pehle) talaq di aur phir us se yeh samajhte huwe wati karli keh use ruju ka haq hasil hai to us aurat ko poora mehr mile ga. Kyunkeh mard aurat se jima kar chuka hai.
Hazrat Hassan (R.A) said that if a man divorces his wife (before intercourse) and then has intercourse with her thinking that he has the right to take her back, then the woman will get full dowry.
حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی کو (دخول سے پہلے) طلاق دی اور پھر اس سے یہ سمجھتے ہوئے وطی کرلی کہ اسے رجوع کا حق حاصل ہے تو اس عورت کو پورا مہر ملے گا۔
Hazrat Hassan (RA) farmate hain keh agar aik aadmi ne apni biwi ko (dakhool se pehle) talaq di aur phir us se yeh samajhte hue wati karli keh usay ruju ka haq hasil hai to us aurat ko poora mehr milay ga.
Hazrat Ibrahim (R.A) said that if a man divorces his wife (before consummation of marriage) and then has intercourse with her thinking that he has the right to revoke the divorce then the wife will receive full dowry and half of the inheritance.
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی کو (دخول سے پہلے) طلاق دی اور پھر اس سے یہ سمجھتے ہوئے وطی کرلی کہ اسے رجوع کا حق حاصل ہے تو اس عورت کو پورا مہر اور نصف ملے گا۔
Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh agar aik aadmi ne apni biwi ko (dakhool se pehle) talaq di aur phir us se yeh samajhte hue wati karli keh usay ruju ka haq hasil hai to us aurat ko poora mehr aur nisf milay ga.
Hazrat Zuhri (may Allah have mercy on him) said that if a man divorces his wife (before consummation) and then has intercourse with her thinking that he has the right to revoke the divorce, then they will be separated and the woman will receive her full dowry.
حضرت زہری (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی کو (دخول سے پہلے) طلاق دی اور پھر اس سے یہ سمجھتے ہوئے وطی کرلی کہ اسے رجوع کا حق حاصل ہے تو ان دونوں کے درمیان جدائی کرادی جائے گی اور اس عورت کو پورا مہر ملے گا۔
Hazrat Zahri (RA) farmate hain ke agar aik aadmi ne apni biwi ko (dakhool se pehle) talaq di aur phir us se yeh samajhte huye wati karli ke use ruju ka haq hasil hai to in donon ke darmiyaan judai karadi jayegi aur is aurat ko poora mehr milega.
Hazrat Ibrahim (may Allah be pleased with him) states that if a man divorces his wife (before consummation) and then has intercourse with her thinking that he has the right to revoke the divorce, then the woman will receive half the mahr (dower). And Hazrat Hukm (may Allah be pleased with him) states that she will receive the full mahr.
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی کو (دخول سے پہلے) طلاق دی اور پھر اس سے یہ سمجھتے ہوئے وطی کرلی کہ اسے رجوع کا حق حاصل ہے تو اس عورت کو پورا مہر اور نصف ملے گا۔ اور حضرت حکم (رض) فرماتے ہیں کہ اسے پورا مہر ملے گا۔
Hazrat Ibrahim (Razi Allah Anhu) farmate hain keh agar aik aadmi ne apni biwi ko (dakhool se pehle) talaq di aur phir us se yeh samajhte huwe wati karli keh usey ruju ka haq hasil hai to us aurat ko poora mehr aur nisf milay ga. Aur Hazrat Hukam (Razi Allah Anhu) farmate hain keh usey poora mehr milay ga.
Hazrat Ata' (may Allah be pleased with him) said: "If a man divorces his wife three times, then due to ignorance has intercourse with her, then the woman will receive her full dowry."
حضرت عطائ (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی کو تین طلاقیں دیں، پھر جہالت کی وجہ سے اس سے جماع کرلیا تو اس عورت کو پورا مہر ملے گا۔
Hazrat Ata (RA) farmate hain keh agar aik aadmi ne apni biwi ko teen talaqain deen, phir jahalat ki wajah se us se jima karliya to us aurat ko poora mehr milega.
Hazrat Ata (may Allah be pleased with him) said that if a man divorces his wife (before consummation) and then has sexual intercourse with her, thinking that he has the right to revoke the divorce, then the woman will receive the full dowry and half of the inheritance.
حضرت عطائ (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی کو (دخول سے پہلے) طلاق دی اور پھر اس سے یہ سمجھتے ہوئے وطی کرلی کہ اسے رجوع کا حق حاصل ہے تو اس عورت کو پورا مہر اور نصف ملے گا۔
Hazrat Ata (RA) farmate hain keh agar aik aadmi ne apni biwi ko (dukhool se pehle) talaq di aur phir us se yeh samajhte hue wati karli keh use ruju ka haq hasil hai to us aurat ko poora mehr aur nisf mile ga.
Hazrat Hammad (may Allah be pleased with him) said that if a man divorces his wife (before consummation) and then has intercourse with her, thinking that he has the right to revoke the divorce, then the woman will be entitled to full dowry and half of the inheritance.
حضرت حماد (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی کو (دخول سے پہلے) طلاق دی اور پھر اس سے یہ سمجھتے ہوئے وطی کرلی کہ اسے رجوع کا حق حاصل ہے تو اس عورت کو پورا مہر اور نصف ملے گا۔
Hazrat Hammad (RA) farmate hain ke agar aik admi ne apni biwi ko (dakhool se pehle) talaq di aur phir us se ye samajhate huye wati kar li ke use ruju ka haq hasil hai to us aurat ko poora mehr aur nisf mile ga.
Hazrat Jabir ibn Zaid (may Allah be pleased with him) was asked, "If a man divorces his wife before touching her and she is told that she is not unlawful for him, and he has intercourse with her on the basis of the first marriage and the woman stays with him for two years and gives birth to a child, then they come to know that this woman has become unlawful for him. What is the ruling in this case?" Hazrat Jabir ibn Zaid (may Allah be pleased with him) said, "They will be separated, the man will give the woman half the dowry on account of the first marriage and the full dowry on account of intercourse."
حضرت جابر بن زید (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر کوئی آدمی اپنی بیوی کو چھونے سے پہلے اسے طلاق دے دے اور اسے کہا جائے کہ وہ تجھ پر حرام نہیں ہوئی، اور وہ پہلے نکاح کی بنیاد پر اس سے جماع کرلے اور وہ عورت اس مرد کے پاس دو سال تک ٹھہری رہے اور اولاد کو جنم دے پھر انھیں علم ہو کہ یہ عورت تو اس مرد پر حرام ہوگئی ہے تو اس کا کیا حکم ہے ؟ حضرت جابر بن زید (رض) نے فرمایا کہ ان دونوں کے درمیان جدائی کرائی جائے گی، وہ عورت کو پہلے نکاح کی وجہ سے آدھا مہر دے گا اور دخول اور جماع کی وجہ سے پورا مہر دے گا۔
Hazrat Jabir bin Zaid (RA) se sawal kiya gaya keh agar koi aadmi apni biwi ko chhune se pehle use talaq de de aur use kaha jaye keh woh tujh par haram nahi hui, aur woh pehle nikah ki bunyad par us se jima karle aur woh aurat us mard ke pass do saal tak thehri rahe aur aulad ko janam de phir unhen ilm ho keh yeh aurat to us mard par haram ho gayi hai to is ka kya hukm hai ? Hazrat Jabir bin Zaid (RA) ne farmaya keh un donon ke darmiyan judai karaai jayegi, woh aurat ko pehle nikah ki wajah se aadha mehr dega aur dakhol aur jima ki wajah se poora mehr dega.
Hazrat Shabi (R.A) said that if a man divorces his wife (before intercourse) and then has intercourse with her, thinking that he has the right to return, then the woman will get full Mahr.
حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی کو (دخول سے پہلے) طلاق دی اور پھر اس سے یہ سمجھتے ہوئے وطی کرلی کہ اسے رجوع کا حق حاصل ہے تو اس عورت کو پورامہر ملے گا۔
Hazrat Shaabi (RA) farmate hain keh agar aik aadmi ne apni biwi ko (dakhool se pehle) talaq di aur phir us se yeh samajhte huye wati karli keh use ruju ka haq hasil hai to us aurat ko poora mehr mile ga.
Hazrat Ibrahim (R.A) stated that if a man divorces his wife (before intercourse) and then has intercourse with her thinking that he has the right to return (ruju'), then the woman is entitled to receive the full dowry and half.
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی کو (دخول سے پہلے) طلاق دی اور پھر اس سے یہ سمجھتے ہوئے وطی کرلی کہ اسے رجوع کا حق حاصل ہے تو اس عورت کو پورا مہر اور نصف ملے گا۔
Hazrat Ibrahim (Razi Allah Anhu) farmate hain ki agar ek aadmi ne apni biwi ko (dukhool se pehle) talaq di aur phir us se ye samajhte huye wati karli ki usay ruju ka haq hasil hai to us aurat ko poora mehr aur nisf milay ga.