Hazrat Abraham (may peace be upon him) states that if a man mistakenly marries a woman who is forbidden to him and even engages in intimacy with her, the woman is still entitled to receive her full dowry (mahr).
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی آدمی نے غلطی سے کسی محرم سے شادی کرکے ہمبستری بھی کی تو عورت کو پورا مہر ملے گا۔
Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain ke agar kisi aadmi ne ghalti se kisi mehram se shadi karke hambistri bhi ki to aurat ko poora mehr mile ga.
Hazrat Shabi (R.A) said that a woman will not get Mehr whether the man has done intercourse or not. Will the man give Mehr to his sister or mother?
حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ عورت کو مہر نہیں ملے گا خواہ آدمی نے دخول کیا ہو یا نہ کیا ہو۔ کیا آدمی اپنی بہن یا ماں کو مہر دے گا ؟
Hazrat Shabi (RA) farmate hain keh aurat ko mehr nahi milay ga khuwah aadmi ne dukhool kiya ho ya na kiya ho. Kiya aadmi apni behan ya maan ko mehr de ga?
Hazrat Ibrahim (may Allah be pleased with him) said that if a man unknowingly marries his milk sister and later comes to know about it, the marriage will be considered void. If consummation has taken place, then Mahr (dower) will be obligatory to make her lawful for him. And if consummation has not taken place, then separation will be carried out between them without Mahr.
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی آدمی نے انجانے میں اپنی رضاعی بہن سے شادی کرلی پھر اسے بعد میں علم ہوا تو یہ نکاح باطل ہوگا، اگر دخول کیا تو فرج کو حلال کرنے کی بنا پر مہر لازم ہوگا اور اگر دخول نہ ہوا تو بغیر مہر کے دونوں کے درمیان جدائی کرادی جائے گی۔
Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh agar kisi aadmi ne anjane mein apni rizayi behen se shadi karli phir usay baad mein ilm hua tou yeh nikah batil hoga, agar dakhil kia tou farj ko halal karne ki bina par mehr lazim hoga aur agar dakhil na hua tou baghair mehr ke donon ke darmiyan judai karadi jayegi.
Hazrat Hukam (may Allah be pleased with him) states that if a person unknowingly marries his biological sister or a sister through breastfeeding, and consummation takes place, then their marriage will be considered valid.
حضرت حکم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک شخص نے انجانے میں اپنی سگی یارضاعی بہن سے شادی کی اور پھر دخول بھی کر بیٹھا تو اسے مہر ملے گا۔
Hazrat Hukam (RA) farmate hain keh agar aik shakhs ne anjanay mein apni sagi ya razayi behan se shadi ki aur phir dakhool bhi kar betha to usay maher milay ga.
Hazrat Taus (R.A) stated that if a man unknowingly marries his paternal aunt's daughter and consummates the marriage, then separation will be imposed between the two, and the woman will not receive full dowry but rather a portion of it.
حضرت طاؤس (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے انجانے میں اپنی رضاعی بہن سے شادی کرلی اور اس سے جماع بھی کر بیٹھا تو دونوں کے درمیان جدائی کرائی جائے گی، اور عورت کو پورا مہر نہیں ملے گا بلکہ کچھ حصہ ملے گا۔
Hazrat Taous (RA) farmate hain keh agar aik aadmi ne anjanay mein apni rizayi behen se shadi karli aur us se jima bhi kar betha to donon ke darmiyan judai karai jayegi, aur aurat ko poora mehr nahi milay ga balkeh kuch hissa milay ga.