Hazrat Ali bin Hakam Banani (R.A) narrates that a man wrote a divorce to his wife with his hand on a pillow. When Hazrat Shabi (R.A) was asked about this, he declared it a divorce.
حضرت علی بن حکم بنانی (رض) فرماتے ہیں کہ ایک آدمی نے اپنے ہاتھ سے تکیے پر اپنی بیوی کے لیے طلاق لکھی۔ اس بارے میں حضرت شعبی (رض) سے سوال کیا گیا تو انھوں نے اسے طلاق قرار دیا۔
Hazrat Ali bin Hukm Banani (RA) farmate hain ke aik aadmi ne apne hath se takye par apni biwi ke liye talaq likhi. Is bare mein Hazrat Shabi (RA) se sawal kiya gaya to unhon ne ise talaq qarar diya.
Hazrat Ata' (may Allah be pleased with him) was asked that if a person wrote a divorce to his wife, then felt remorse and stopped the letter, would the divorce take place or not? He said that if he stopped it, the divorce would not take place, and if he let it go, the divorce would take place.
حضرت عطائ (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر کسی شخص نے اپنی بیوی کو طلاق لکھی، پھر نادم ہوا اور خط کو روک لیا تو طلاق ہوگی یا نہیں ؟ انھوں نے فرمایا کہ اگر روک لیا تو طلاق نہیں ہوگی اور اگر جانے دیا تو طلاق ہوجائے گی۔
Hazrat Ata (RA) se sawal kiya gaya keh agar kisi shakhs ne apni biwi ko talaq likhi, phir nadam hua aur khat ko rok liya to talaq hogi ya nahi? Unhon ne farmaya keh agar rok liya to talaq nahi hogi aur agar jane diya to talaq hojaigi.
Hazrat Hassan (R.A.) said that if a person writes a divorce to his wife, then he thinks to stop that letter, then if he does not speak then it has no status. If the letter has been sent like a wife, then the woman will count her 'Iddah from the day she receives the letter.
حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے اپنی بیوی کے نام طلاق لکھی، پھر اسے خیال آیا کہ اس خط کو روک دے، تو اگر وہ تکلم نہ کرے تو اس کی کوئی حیثیت نہیں، اگر خط بیوی کی طرح بھیج دیا تو جس دن سے خط اسے ملے اسی دن سے وہ عورت عدت شمار کرے گی۔
Hazrat Hassan (RA) farmate hain keh agar kisi shakhs ne apni biwi ke naam talaq likhi, phir use khayal aaya keh is khat ko rok de, to agar woh takalum na kare to is ki koi haisiyat nahi, agar khat biwi ki taraf bhej diya to jis din se khat use mile usi din se woh aurat iddat shumaar kare gi.
Hazrat Hammad (may Allah be pleased with him) said that if a man wrote a letter to his wife and wrote in it that when this letter of mine reaches you, you are divorced, then if the letter does not reach her, then divorce will not take place, and if he wrote in the letter: After that! You are divorced. So even if the letter does not reach her, the divorce will take place.
حضرت حماد (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی کو خط لکھا اور اس میں تحریر کیا کہ جب میرا یہ خط تمہارے پاس آئے تو تمہیں طلاق ہے، اگر خط اس کے پاس نہ پہنچا تو طلاق نہ ہوگی، اور اگر خط میں لکھا : اما بعد ! تمہیں طلاق ہے۔ تو اگر خط نہ بھی پہنچے تو طلاق ہوجائے گی۔
Hazrat Hammad (RA) farmate hain ki agar aik aadmi ne apni biwi ko khat likha aur uss mein tahrir kia ki jab mera yeh khat tumhare pass aaye to tumhein talaq hai, agar khat uss ke paas na pohancha to talaq na hogi, aur agar khat mein likha: amma baad! tumhein talaq hai to agar khat na bhi pohanche to talaq hojaigi.