25.
Book of Blood Money
٢٥-
كِتَابُ الدِّيَاتِ


A man receives retribution; is he imprisoned?

‌الرَّجُلُ يُقْتَصُّ لَهُ أَيُحْبَسُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 27925

Hazrat Auf narrates that I was with Hazrat Abdullah bin Azinah when he took retaliation from a man for someone else. He (the punisher) struck two light blows on his (the punished) head, then you stopped him for the one from whom retaliation was being taken, until he (the punished) could see the one from whom retaliation was being taken. The narrator says: Hazrat Ibn Sireen disliked this stopping.

حضرت عوف فرماتے ہیں کہ میں حضرت عبدالرحمن بن أذینہ کے پاس حاضر تھا کہ انھوں نے ایک آدمی سے کسی کے لیے قصاص لیا اس کے سر میں دو معمولی سے زخم مار کر پھر آپ نے اس کو روک لیاجس کے لیے قصاص لیا جا رہا تھا یہاں تک کہ وہ دیکھ لے اس شخص کو جس سے قصاص لیا گیا ہے۔ راوی کہتے ہیں : حضرت ابن سیرین نے اس روکنے کو ناپسند کیا۔

Hazrat Auf farmate hain ke mein Hazrat Abdur Rahman bin Azina ke pass hazir tha ke unhon ne ek aadmi se kisi ke liye qisas liya uske sar mein do mamuli se zakhm mar kar phir aap ne usko rok liya jis ke liye qisas liya ja raha tha yahan tak ke woh dekh le us shakhs ko jisse qisas liya gaya hai Ravi kehte hain Hazrat Ibn e Sireen ne is rokne ko napasand kiya

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ مُعَاذٍ ، عَنْ عَوْفٍ ، قَالَ : شَهِدْتُ عَبْدَ الرَّحْمَنِ بْنَ أُذَيْنَةَ أَقَصَّ رَجُلًا حَرْصَتَيْنِ فِي رَأْسِهِ ، ثُمَّ حُبِسَ الْمُقْتَصُّ لَهُ حَتَّى يَنْظُرَ الْمُقْتَصُّ مِنْهُ ، قَالَ : وَكَانَ ابْنُ سِيرِينَ يُنْكِرُ هَذَا الْحَبْسَ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 27926

Hazrat Ibn Juraij narrates that Hazrat Ataa said: "There is retaliation in wounds as well, and the Imam does not have the authority to beat or imprison him. This is retaliation, and Allah, the Almighty, does not forget anything. If He had willed, He would have commanded imprisonment and beating."

حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ حضرت عطائ نے ارشاد فرمایا : زخموں میں بھی قصاص ہے اور امام کے لیے اختیار نہیں ہے کہ وہ اس کو مارے یا اس کو قید کرلے بیشک یہ تو قصاص ہے اور اللہ رب العزت کوئی بات بھولنے والا نہیں ہے اگر وہ چاہتا تو جیل اور مارنے کا حکم دے دیتا۔

Hazrat Ibn Juraij farmate hain ke Hazrat Ataa ne irshad farmaya: zakhmon mein bhi qisas hai aur Imam ke liye ikhtiyar nahi hai ke wo usko maare ya usko qaid karle beshak ye to qisas hai aur Allah Rab ul Izzat koi baat bhulne wala nahi hai agar wo chahta to jail aur maarne ka hukum de deta.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، قَالَ : قَالَ عَطَاءٌ : « الْجُرُوحُ قِصَاصٌ ، وَلَيْسَ لِلْإِمَامِ أَنْ يَضْرِبَهُ وَلَا أَنْ يَحْبِسَهُ ، إِنَّمَا هُوَ الْقِصَاصُ ، مَا كَانَ اللَّهُ نَسِيًّا ، لَوْ شَاءَ لَأَمَرَ بِالسَّجْنِ وَالضَّرْبِ »